Dan wordt de missie vanavond om zoveel te drinken dat we ons alleen kunnen herrinneren waar we wonen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef beelz het volgende:
Godver ik had eergister sollicitatiegesprek bij Tuinland. Bellen die flikkers net dat ik ben aangenomen
Moet ik godverdomme werkn voor mijn geld
LOLquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan wordt de missie vanavond om zoveel te drinken dat we ons alleen kunnen herrinneren waar we wonen.
nou ja.. jij moet iig helpen herrineren waar ik woon want nuchter verdwaal ik ook in Zwolle
Beelz, jouw eeuwige wijsheid wordt alleen overtroffen door je oneindige goedheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL
Werk vinden best makkelijk, je moet gewoon een beetje je best doen. Vanavond drinken we op mijn wijsheid
Hehe, thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:40 schreef annoylikethewind het volgende:
Gefeliciteerd*negeert 'de negativiteit', want gelooft daar niks van*
Goeie zaakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:36 schreef descendent1 het volgende:
Deze jongen heeft maandag en dinsdag een aardig aantal uurtjes lesgeefwerk geregeld! (baantje op oproepbasis, dat wel, maar staat wel leuk op mn CV en levert geld op!)
Ook een goede reden om die biertjes eens los te trekken vanavond lijkt me!![]()
Ik heb vanochtend ook een enorme boomstam in het huis van mijn schoonmoeder achter gelaten. Ze mag me niet dus dat verdiende zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Ps2K het volgende:
Zow nog net ff voor het weekend schijten op het kantoor. Damn ik mag wel eens wat aan mijn vezel inname doenSchijten op kantoor is goed, dan wordt je er voor betaald.
Nu snel pleite want volgens mij is het brandalarm er vanaf gegaan
Moet je ff in dat bakje van de wc borstel schijtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een enorme boomstam in het huis van mijn schoonmoeder achter gelaten. Ze mag me niet dus dat verdiende ze
Ow is die borstel daarvoor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Moet je ff in dat bakje van de wc borstel schijten
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een enorme boomstam in het huis van mijn schoonmoeder achter gelaten. Ze mag me niet dus dat verdiende ze
Nee dat bakje voor die borstel is uitgevonden voor mensen om hun keutel in te verbergen als ze bij klootzakken schijten. Bij een gebrek aan een brostelbakje kun je nog altijd in de stortbak schijten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow is die borstel daarvoor?
Ik gebruik hem meestal om mijn teennagels te ontkazen.
Ik heb wel eens in de kroeg in het urinoir gescheten. Zo'n lekker dikke drol gevolgd door dunnere stront. Een soort chocoladeboomstam met caramelsaus zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee dat bakje voor die borstel is uitgevonden voor mensen om hun keutel in te verbergen als ze bij klootzakken schijten. Bij een gebrek aan een brostelbakje kun je nog altijd in de stortbak schijten.
Amersfoort meet??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
gefeliciteerd iedereen die een baan heeft weten te bemachtigen
ik ben in Nijkerk, als mn moeder thuis komt haar ff lief aankijken of ik der auto mag lenen vanavond voor Amersfoort meet
Je kunt dan het beste eerst de pisbak even verstoppen met een paar handen vol grint of plee papier. Dan stroom het ook niet zo snel wegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de kroeg in het urinoir gescheten. Zo'n lekker dikke drol gevolgd door dunnere stront. Een soort chocoladeboomstam met caramelsaus zeg maar.![]()
we gaan gewoon lekker naar de Irish pub en LHO en LDG komen ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Amersfoort meet??
Lekker Kumbah jah zingen met zn allen en marshmellows eten??![]()
Ik heb een keer op een pingpongtafel gescheten omdat iemand zei dat ik niet durfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je kunt dan het beste eerst de pisbak even verstoppen met een paar handen vol grint of plee papier. Dan stroom het ook niet zo snel weg
Op een klote camping in Frankrijk heb ik het wel eens op een wc bril gescheten nadat de plees net waren schoongemaakt. 30 graden + stront =(kut camping)
Maar als je met de auto gaat kun je niet zuipen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we gaan gewoon lekker naar de Irish pub en LHO en LDG komen ook
nee, maar ik blijf liever wat langer en dat ik niet kan drinken dan dat ik maar 2,5 uur kan blijven en wel kan drinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar als je met de auto gaat kun je niet zuipen...![]()
(ja, KAN wel natuurlijk, maarreh..)
Jij snapt niet hoe een feest werktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, maar ik blijf liever wat langer en dat ik niet kan drinken dan dat ik maar 2,5 uur kan blijven en wel kan drinken
gelukkig ben ik niet zoals jijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe een feest werkt
Ik leg het ff uit:
Je neemt de trein naar dat boerengat. Daar duik je de kroeg in. Je zuipt je kapot tot de kroeg dichtgaat. Dan ga je naar buiten [optioneel] buiten ruzie zoeken en iemand zijn zwakzinnige grijns van zijn bek meppen[/optioneel] Dan waggel je naar het station en daar val je in slaap tot trein komt. Stap in trein. Ga naar hius. Kots in de vuilnisbak. Slaap.
Tussen "duik kroeg in" en "kapot zuipen tot kroeg sluit" praat je uiteraard met allemaal mensen die je belachelijk maakt. Onthoud: Als je tegen iemand zegt dat hij dik is, stinkt hij ook. Combineren is het toverwoord hier.
Niemand is zoals ik, daarom heb ik het mildste feest wat ik ooit heb meegemaakt beschreven...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zoals jijik vermaak me even goed wel zonder drank
en heb sowieso weinig geld om te zuipen, en om iedereen mijn drank te laten betalen is ook weer zowat
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Niemand is zoals ik, daarom heb ik het mildste feest wat ik ooit heb meegemaakt beschreven...
Wees niet gevreesd, na 4 liter bier ben ik heel kalmquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik neem vanavond mn afweergeschut mee denk ik...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |