Nu moet je m bijna wel wassen...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee maar een of ander randtuig had wel een hakenkruis op mijn auto gemaakt
(Dat ik dat ding niet was is geen excuus om dingen als "was mij" op mijn auto te pennen)
avonddutje?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef navvy het volgende:
Avond!!! Net gegeten, nu ff onthaasten op de bank!
jammer genoeg nog niet..., ik kijk al maanden uit na aankomend weekendquote:
Had ik daar maar tijd voor, kids voor de buis, Dora kijkenquote:
gelukkig in zwolle te ruiken en niet hierquote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef cityofdelusion het volgende:
ik liet een skeet.
zwolle zuud je weet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef WEST het volgende:
[..]
gelukkig in zwolle te ruiken en niet hier![]()
das nog verderquote:
Je loopt al maanden te janken dat je geen werk hebt, je hebt dus altijd weekend...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer genoeg nog niet..., ik kijk al maanden uit na aankomend weekend![]()
Het extra geheugen is dood? Door het geheugen kan je de PC niet omzeep helpen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
Ja Sylvana's pc kon het extra geheugen niet aan. En nu istie d00d...........
![]()
Ik voel me vreselijk schuldig...........![]()
En t is al een kutweek, fiets gestolen, eigen pc niet helemaal lekker, bankpasje kwijt.............![]()
wel als het een ander voltage trektquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het extra geheugen is dood? Door het geheugen kan je de PC niet omzeep helpen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
kom op man!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
![]()
En t is al een kutweek, fiets gestolen, eigen pc niet helemaal lekker, bankpasje kwijt.............![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
![]()
Ik heb mijn vriendin zo'n beetje verboden om ooit voor de Televaag te schrijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:04 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle![]()
Heb mijn ritme verlegd nu mijn vriendin stage loopt bij de Telegraaf. Iedere ochtend proberen om zeven uur op te staan. De eerste dag is het in ieder geval gelukt!![]()
Meh zowat alle kranten zijn van k*t kwaliteit heden ten dage.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin zo'n beetje verboden om ooit voor de Televaag te schrijven
Ik zeg: Trouw! De ideale krant.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh zowat alle kranten zijn van k*t kwaliteit heden ten dage.
- Televaag: irritant gebruik van verschillende lettertypen doorelkaar, en vol non-nieuws
- Volkskrant: Krant voor mensen denken dat ze stijl hebben maar het niet hebben
- NRC saaie kut krant vol oud nieuws; een middag krant is zo jaren '70
- AD was een redelijke krant, hoog televaag gehalte these days
- Parool; boycott op deze gereformeerden krant oorlogskrant die nu alleen maar over Amsterdam schrijft
- Nederlandsch Dagblad, zie parool wel gereformeerde krant
etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |