trustenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef navvy het volgende:
Deze jongen gaat plat, kvrees dat ik er vannacht weer uit mag, waarom slapen kids niet door snachts?Verder lekker weekend gehad
Gegroet all!!
nee geen leuk weekendquote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
zo, ik ben weer klaar met socializen, dus kom hier maar es ff een kijkje nemen weer
alles goed met iedereen? leuk weekend gehad?
RALLY!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:16 schreef WEST het volgende:
[..]
nee geen leuk weekend
dat komt volgend weekend pas![]()
Dan heb je mijn collega Bennie gesprokenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Sitethief het volgende:
Swollywood werkte zaterdagavond blijkbaar niet, ik vroeg nog naar hem bij de fietsenstalling.
Okay dan show ik Edaurd wel een andere keerquote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan heb je mijn collega Bennie gesproken
Ik werk alleen op zaterdag van 6.30 - 15.30 uur.
Ja die zuiderzee rally is er dan ookquote:
formule1quote:Op maandag 12 maart 2007 11:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja die zuiderzee rally is er dan ook
maar ik kijk meer naar de nachtelijk uren uit![]()
vroeg of niet * WEST kijkt altijd livequote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
formule1
maar ik vind het echt te vroeg, ik kijk wel gewoon de herhaling
sinds wanneer heb jij hersenen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
De hersenschudding neemt al wat af
Geen idee maar ze zijn geschud wie ein Milkshake.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij hersenen?
dat doen wij hier nietquote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef Riesje het volgende:
Nog mensen lelijke studenten uit het Vliegende Paard liggen ketsen?
had er nog niks van gehoord....quote:
Pas op, straks gaan we hier nog echt ontopic over Zwolle pratenquote:
Stel vlerken. Blegh.quote:
Nee maar een of ander randtuig had wel een hakenkruis op mijn auto gemaaktquote:
Mensen die dat doen moeten ze opknopenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee maar een of ander randtuig had wel een hakenkruis op mijn auto gemaakt
(Dat ik dat ding niet was is geen excuus om dingen als "was mij" op mijn auto te pennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |