Die heb ik nog wel voor jequote:Op maandag 5 maart 2007 01:22 schreef warrel het volgende:
Oh, en m'n tandpasta had ze ook al meegepikt
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef warrel het volgende:
, en vriendlief is ook nog op wintersport dus moet ik er dan nog zelf mee sjouwen ook..
Dat is een huis waar een gasforn (whatever that may be) instaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:39 schreef Djarum het volgende:
wat is een gasfornhuis?
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:45 schreef Biogarde het volgende:
Alles frituren!
had ik moeten weten...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is een huis waar een gasforn (whatever that may be) instaat.
Zeker ook warm wanneer je je hand er in steektquote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tegen betaling in natura heb ik nog wel iets voor je.
Wat danquote:Op maandag 5 maart 2007 01:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zeker ook warm wanneer je je hand er in steekt
En ik doel niet op je bruine knipoog![]()
Je boxerquote:
mensen die grappen uitleggenquote:
Jij zegt 'geen bruine knipoog', dus ik zocht helemaal niet in die zonequote:
quote:
De oven van de buurman gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef warrel het volgende:
Dat dusWaar moet ik nu op koken? Ik wist wel dat alle pannen en potten van haar waren, en die had ondertussen ook voor mezelf aangeschaft. Maar die slet heeft er nooit bijgezegd dat ze ook het gasfornhuis mee zou nemen
Diepvriespizza's zijn ook geen optie, de oven is ook weg
![]()
Ik voel me nu dus heel erg zielig en ik heb het koud en kan nu vast ook niet meer slapen![]()
![]()
En ff zn auto wassenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Trek een truitje met V-hals aan en ga naar de buurman. Geheid dat je z'n oven, douche en bed mag gebruiken.
Ja! Superidee, daar koken ze namelijk alles al voor je. Eigenlijk is dat ook net een afhaalchinees, maar dan zonder de chinees en als je te dik bent om te lopen komen ze het nog thuisbrengen ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:35 schreef Paulusch het volgende:
voedselbank?
ik lust geen frituurde melkquote:Op maandag 5 maart 2007 01:45 schreef Biogarde het volgende:
Alles frituren!
jij hebt zeker een Fok! trialversie?quote:
Ze hebben jouw gasfornuis toch ook niet meegenomen. Profiteurquote:
nee, maar dr staan allemaal vieze pannen opquote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ze hebben jouw gasfornuis toch ook niet meegenomen. Profiteur![]()
Die zet je dan toch gewoon terug in de kast zodat je je melk gezond met olijfolie kan bakken. Is veel beter dan frituren.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, maar dr staan allemaal vieze pannen op![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Stiekem moest ik toch wel lachen na het lezen van de OP![]()
Leg me eens uit dan wanneer sjouwen wel gezellig is?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben vooral nog heel boos nog..
Maar alles komt goed en ik heb haar al 100.000 keer gebeld en ze heeft helemaal geen recht op dat ding. En m'n huisbazin is het met me eens![]()
En ik heb een bovenbuurvrouw waar ik allang mag koken. En ik kan heel goed alleen sjouwen maar dat is niet gezellig.
Vrouwen-dingetjequote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Leg me eens uit dan wanneer sjouwen wel gezellig is?
Als andere mensen het voor je neus doen op een hete zomerdag, daarin falen en jij met een cocktail in je hand mag toekijken, samen met een vriendin.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Leg me eens uit dan wanneer sjouwen wel gezellig is?
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef warrel het volgende:
Nee! Gewoon gezellig samen kletsen en sjouwenEn tussendoor heel veel kusjes geven waardoor het misschien niet heel erg opschiet, maar wel leuk is. Want wie heeft er nou wel eens gezoend terwijl
hij
met een gasfornuis aan het sjouwen was?!
![]()
Zo,zo....Alletwee!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef warrel het volgende:
Ja, en ook terwijl zij
Ik kan heel goed sjouwen hoor! Ik heb vriendlief zelfs uitgezwaaid met wintersport om dan nog z'n ski's te tillen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |