Dat woord bestaat nietquote:Op maandag 5 maart 2007 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
God wat lijkt hij toch op zijn kwelgeest van weleer: veel drinken, de hele tijd stoer Engels lullen en degene die alleen in het huis staat treiteren.
Ik snap best waarom Huub het gehad heeft met Jaap, maar de zelfingenomen en safistische wijze waarop hij het nu aanpakt, vind ik weerzinwekkend.
Equavilent, Huub?
Probeer het anders eens in het Engels.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat reageren...
Trommelgeroffel....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat reageren...
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:25 schreef Taurus het volgende:
Weet ie 't al van z'n post?
Zie je dan niet dat de redactie hem ingefluisterd heeft dan hij de stemming een beetje moest opschuddenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Net zo knap als dat hij van niemand wat wil aannemen.
Goed neergezetquote:Op maandag 5 maart 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Huub "je zit nog nét op damage control. Je kunt het nu nog gooien op dat je nieuw bent. Ik reik je nu de hand"
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Japio gaat weer op zijn: "Jullie hebben helemaal gelijk en ik ben heel dankbaar" toer
Nee Jaap heeft zo'n dikke huid gekregen, waarschijnlijk heeft hij dit wel meer meegemaakt dat hij zo rustig blijftquote:
Hij kijkt wel uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef Taurus het volgende:
[..]Is ie niet eens boos vanwege zijn post?
Och gut, kom ik aan je held?quote:
Ja dááág, de redactie fluistert iedereen wat in.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat de redactie hem ingefluisterd heeft dan hij de stemming een beetje moest opschudden
Dat hij daarom van niemand wat aannam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |