als ie in het dagelijks leven ook zo irritant is zal ie z'n mannetje wel moeten kunnen staan. of hij vindt het gewoon fijn om in elkaar gemept te worden. kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huub traint nooit, rookt de hele dag, geen conditie, klein, etc.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
Staat Breien daar nou alleen te draaien?
Hij is bij zijn vrienden. Stoor hem nou niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
Hij heeft een zuigzoen in zijn nek van de koptelefoonquote:Op maandag 5 maart 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
Brainless gelooft alleen in sex...liefde, aardig voor elkaar zijn, en voorspel heb je daar allemaal niet voor nodig...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef obezzi het volgende:
waarom gaat brian nooit in bad met amanda?
en dat zegt héél wat als amanda de volgorde van iets kan onthoudenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs Amanda constateert dat ze op een gegeven moment gewoon weet welke liedjes er komen.
Hij kan niet naast haar in bad zitten zonder zich aan haar te vergrijpenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef obezzi het volgende:
hihihiihihiquote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
Het liedje heet pressure Amanda en geen push-up
Duh! Dat weet zelfs ikquote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of er voor donkere mensen (zoals Natasia) andere makeup-kleuren zijn dan voor blanke mensen.
Iemand een idee?
Natuurlijk, zoals er ook speciale haarzalfjes zijn voor kroeshaarquote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of er voor donkere mensen (zoals Natasia) andere makeup-kleuren zijn dan voor blanke mensen.
Iemand een idee?
En wat voor kleuren zijn dat dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Duh! Dat weet zelfs ik
Er zijn hele product-lijnen voor donkere huidskleuren...
Dat zal morgen dan wel komen. Vanmorgen ging hij ook opeens een ontbijtje op bed maken nadat Huub dat de dag daarvoor had gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef obezzi het volgende:
Maar wel mooie tepelsquote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
ze heeft vreemde tietjes, aDEL
Nee, zegt hij zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef gouden_zooi het volgende:
Zou Huub nog dronken worden vanavond?
Hoi trouwens.
Je ziet het bij haar toch niet zittenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef agter het volgende:
Iemand een idee?
Als je nou effe je Huub obsessie loslaat, had je kunnen horen dat ze klaagde over de attitude van AMANDEL.....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia klaagt over de attitude van Huub, en zegt tegen Brian dat Huub er donderdag uit gaat dat Amanda na donderdag los gaat.
(Huub had geen dank-je-wel gezegd)
Tja jemig crime of the century ....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:18 schreef schatje het volgende:
Natasia is klaar met Amanda, "Na donderdag laat ik haar los", omdat ze geen dank je wel zei bij het geven van wattenstaafjes.
Ik zie liever Jaap dronkenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef gouden_zooi het volgende:
Hoi trouwens.![]()
Huub gaat niet meer dronken worden, heeft ie met zichzelf besloten (en waarschijnlijk op dringend verzoek van achter).quote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef gouden_zooi het volgende:
Hoi trouwens.![]()
Het is jammer dat Brian niet veel drinkt. Anders was het leuker geworden...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas licht Bri even in. Er komt al rook uit zijn oren. Flipmomentje, zeer binnenkort.
![]()
je kan toch ook een kleurtje als oogschaduw opdoen..ik doe ook niet alleen maar wit op mn ogen hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
En wat voor kleuren zijn dat dan?
Bedoel, ik neem aan dat ze geen zwarte oogschaduw of zo op doet. Maar ik weet het niet.
Zoals al eerder vermeld heeft hij een drankbeperking opgelegd gekregen door de buren, maar dit brengen ze niet naar buiten.quote:
vandaar die joint!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huub gaat niet meer dronken worden, heeft ie met zichzelf besloten (en waarschijnlijk op dringend verzoek van achter).
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:19 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Als je nou effe je Huub obsessie loslaat, had je kunnen horen dat ze klaagde over de attitude van AMANDEL.....
Ja, dat begrijp ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:20 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
je kan toch ook een kleurtje als oogschaduw opdoen..ik doe ook niet alleen maar wit op mn ogen hoor![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
aDEL's grootste issue met de rat gaat erom dat de rat niet graag "lief" voor aDEL is. Badderen is "lief" - mogelijk zelfs romantisch?? rat spreekt bovendien nooit uit wat hij voor aDEL voelt, wat natuurlijk heel weinig is - langzaam maar zeker wordt het duidelijk bij aDEL
Te veel verkracht sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 00:20 schreef BBW het volgende:
hoe heet het originele nr dat brian nu draait?
Hij had al per ongeluk gezegt tegen Sylvia dat ie een "limiet" opgelegd kreeg, maar dat het niet "officieel" was, oftewel de TV kijkers denken dat ie nog steeds ongelimiteerds MAG drinken, maar hij het gewoon niet WILquote:Op maandag 5 maart 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Huub gaat niet meer dronken worden, heeft ie met zichzelf besloten (en waarschijnlijk op dringend verzoek van achter).
Mijn lieve Surinaamse juffrouw van vroeger had altijd heel mooie paarse oogschaduw (ALTIJD)quote:Op maandag 5 maart 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar ik vroeg me af of er voor donkere mensen speciale makeup was. En welke kleuren dat dan waren.
Als het alle kleuren kunnen zijn, zoals jij kennelijk stelt, dan hoeft er toch geen speciale makeup te zijn?
Als je het maar altijd met haar eens bent zal een relatie best te doen zijn jaquote:Op maandag 5 maart 2007 00:21 schreef Sammy-S het volgende:
Ik ben blij dat ik niet zo een moeder of vrouw als Natasia heb maar zij is wel een sterke vrouw moet ik toegeven.
Ik geloof dat iedereen het met je eens is...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:22 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vind dat Brian dus echt niet kan draaien....
En hij danst ook raar.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:22 schreef gouden_zooi het volgende:
Ik vind dat Brian dus echt niet kan draaien....
Huidskleuren ?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar ik vroeg me af of er voor donkere mensen speciale makeup was. En welke kleuren dat dan waren.
Als het alle kleuren kunnen zijn, zoals jij kennelijk stelt, dan hoeft er toch geen speciale makeup te zijn?
ja je bedoelt foundation? die zijn er ook in andere kleuren ja...maar dat leek me ook logisch want waarschijnlijk gebruik ik ook weer een andere foundationkleur dan jijquote:Op maandag 5 maart 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
dat kun je pas met zekerheid zeggen als ze daadwerkelijk in slaap gevallen isquote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ze is zo onvoorspelbaar. Waar slaapt ze vannacht???
het verschil met Huub die steeds lieve en aantrekkelijke dingen zegt is zo groot. Al die toespelingen zijn steeds verleidelijker aan het worden. Brian heeft simpel en alleen seks met zichzelf en gebruikt daar om het even wie voor. En echte liefde is niet je mastruberen in een vrouw toch? Dat snapt zelfs aDelquote:Op maandag 5 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
aDEL's grootste issue met de rat gaat erom dat de rat niet graag "lief" voor aDEL is. Badderen is "lief" - mogelijk zelfs romantisch?? rat spreekt bovendien nooit uit wat hij voor aDEL voelt, wat natuurlijk heel weinig is - langzaam maar zeker wordt het duidelijk bij aDEL
De speciale make-up moet je meer zoeken bij de foundation. De meeste bekende merken voor blanke mensen, maken geen foundation voor donkere mensen. Oogschaduw e.d. kunnen wel, maar dan hangt het er wel vanaf hoe donker je bent.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
volgens mij zie ik daarachter in dat mappie een illegale kopiequote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
het verschil met Huub die steeds lieve en aantrekkelijke dingen zegt is zo groot. Al die toespelingen zijn steeds verleidelijker aan het worden. Brian heeft simpel en alleen seks met zichzelf en gebruikt daar om het even wie voor. En echte liefde is niet je mastruberen in een vrouw toch? Dat snapt zelfs aDel
Ik meende het, zij is echt een sterke vrouw...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je het maar altijd met haar eens bent zal een relatie best te doen zijn ja![]()
Ik vind het eerder eng...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef robinotc het volgende:
wel heerlijk trouwens dat we Japiooo al een poos niet meer in beeld hebben gezien hé?![]()
Dacht bijv. aan oogschaduw, eyeliner. Welke kleuren zijn er specifiek voor donkere mensen? Begrijp dat er een hele lijn is...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja je bedoelt foundation? die zijn er ook in andere kleuren ja...maar dat leek me ook logisch want waarschijnlijk gebruik ik ook weer een andere foundationkleur dan jij
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
Heeft die plof-kop zich al verhangen?
dat kun je pas met zekerheid zeggen als ze daadwerkelijk geneukt isquote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat kun je pas met zekerheid zeggen als ze daadwerkelijk in slaap gevallen is
Voor zover ik weet niet, maar ik las vandaag wel dat het uit is met Sabrina.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
Heeft die plof-kop zich al verhangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |