Mat? ehmmmm denk dat dat aan je scherm ligt, want hier knallen de kleuren behoorlijk. De laatste is dan miss inderdaad het vaalst. Als ik ze op mijn laptop zie zijn ze ook en stuk matter dan wanneer ik ze op een normaal beeldscherm bekijkquote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef Kraaij het volgende:
D2 2e vind ik het fijnste om naar te kijken. Vind op alle foto's de kleuren beetje mat eerlijk gezegd, vooral bij de laatste.
De tweede is echt leuk.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Astridj0h het volgende:
Zomer, Lente, what ever
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wat anders
kzaggut. Ikke dom, verkeerde urlletje gepastaadquote:Op donderdag 19 april 2007 23:35 schreef Xilantof het volgende:
@flippit: even je linkjes aanpassen... Dit gaat niet goed zo.
De img-tags moet je om linkjes naar plaatjes zetten. Dan moet 't goedkomen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef Deack het volgende:
hahahahahaha jah lente in het oog van een man wel jahHUBBA HUBBA
Daar kan ik niet tegen op, maar ga het toch proberen met een ander 'chickie' in de madeliefjesquote:
oeh a ducklingquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen op, maar ga het toch proberen met een ander 'chickie' in de madeliefjes![]()
[afbeelding]
Hij is tof geworden Briquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen op, maar ga het toch proberen met een ander 'chickie' in de madeliefjes![]()
[afbeelding]
Oeh nicequote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef ChatChewbacca het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/229/460212698_caad5dd9d6.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Heerlijk weer zo
Lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef ChatChewbacca het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/229/460212698_caad5dd9d6.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Heerlijk weer zo
He, het is FOTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat geitje dump je ook echt overal hé?
Lief geitje hoorquote:
Ik vind het een strakke plaat Bliss.quote:
De bloemetjes ljiken wel een halo te hebben, groene en blauwe randjes rondom het witquote:
Thank youquote:
Heilige bloemetjesquote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bloemetjes ljiken wel een halo te hebben, groene en blauwe randjes rondom het wit.
Chromatische aberratiequote:[..]
Ik vind het een strakke plaat Bliss.
Thank you
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bloemetjes ljiken wel een halo te hebben, groene en blauwe randjes rondom het wit .
Heilige bloemetjes
Ik weet niet hoe dat komt
Als je je fotos in raw schiet kun je in de editor die randjes grotendeels weghalenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef Gose het volgende:
[..]
Chromatische aberratie
Is eigenlijk een afwijking van je lens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chromatische_aberratie
Oh hoe dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Als je je fotos in raw schiet kun je in de editor die randjes grotendeels weghalen![]()
met hoog contrast komen die hoe dan ook tevoorschijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh hoe dan?
Ik keek trouwens naar de specificaties van die lens en er stond echt bij dat hij juist een speciale techniek had die chromatische aberratie minimaliseert... Niet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |