he da's wel handig. zijn die er ook in mini of microsd uitvoering?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:38 schreef buzzer het volgende:
bij Mycom: MP3 spelers die met sd kaart werken. Kosten iets van 17 euro, 16 euro voor een 1 gig sd kaart, en je bent voor 33 euro klaar, en het geluid is echt top !
http://www.mycom.nl/Produ(...)er_AU231/118359.aspx
Ik heb de 4 gb en ben ook erg tevredenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef LadyXochi het volgende:
Sweex Blue Bay 1GB (USB 2.0) ¤ 25,-
Geen idee of die goed is.
Maar persoonlijk raad ik de Creative Zen V Plus 1GB ( USB 2.0 ) aan, die op sommige plaatsen al voor ongeveer ¤ 50,- over de toonbank gaat. Ik heb zelf de 2GB versie en ben er erg over te spreken!
1gig kaartjes heb je tegenwoordig voor ver onder de 10 euro.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:38 schreef buzzer het volgende:
bij Mycom: MP3 spelers die met sd kaart werken. Kosten iets van 17 euro, 16 euro voor een 1 gig sd kaart, en je bent voor 33 euro klaar, en het geluid is echt top !
http://www.mycom.nl/Produ(...)er_AU231/118359.aspx
Sweex is rotzooiquote:Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef LadyXochi het volgende:
Sweex Blue Bay 1GB (USB 2.0) ¤ 25,-
Geen idee of die goed is.
Maar persoonlijk raad ik de Creative Zen V Plus 1GB ( USB 2.0 ) aan, die op sommige plaatsen al voor ongeveer ¤ 50,- over de toonbank gaat. Ik heb zelf de 2GB versie en ben er erg over te spreken!
quote:
Op basis waarvan?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef geertp het volgende:
Creative is toch nog altijd een 100x beter als sweex.
Wat is er zo slecht aan sweex en zo goed aan creative?quote:
Creative is iig geen rotzooi.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
[..]
Wat is er zo slecht aan sweex en zo goed aan creative?
Ervaring.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. Waarop baseer je dat?
Enquote:
Heb jij vergelijkbare producten van Sweex getest in eenzelfde opstelling dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef yosander het volgende:
[..]
En
Ik vind het goed werken en betere specs hebben i.t.t. een iPod of een Bart Smit-mp3speler.
Oftewel, reviews kun je net zo goed niet lezen?
Nee, maar ik zeg alleen dat Creative geen rotzooi is.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb jij vergelijkbare producten van Sweex getest in eenzelfde opstelling dan?.
je krijgt nooit genoeg terug en het kost je een shitlading moeite, plus je kan lekker skieen met je flash mp3 speler (niet zo geveolig voor vallen)quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef ThijsThijs het volgende:
Waarom je iPod niet meenemen, je hebt toch een vakantie verzekering?
heb oplaadbare AAA'squote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef ObviousClone het volgende:
Houdt er rekening mee dat je hem gemakkelijk kan opladen. Dus dat je even goed kijkt hoe lang batterijen meegaan enzo. Vooral met goedkope MP3s - oplaadbare batterijen kan het veel schelen.
Je zou trouwens ook een Creative MuVo kunnen nemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef the_jasper het volgende:
die creative zen is wel mooi maar net iets te duur, komt ie in mijn ipod vaarwater
Oh, je hebt er al eén, plezier ermee iig.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Je zou trouwens ook een Creative MuVo kunnen nemen.
net iets meer als 2 jaar geleden haalde ik nog een 512MB usb mp3 speler met fm radio voor ¤108,-quote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef Sanderrrr het volgende:
Zijn die dingen zo goedkoop tegenwoordig.. Toen ik jaren geleden mijn 128 mb mp3 speler kocht was die ¤100,-.![]()
Dat wil ik wel weten! Vertel eens?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:43 schreef the_jasper het volgende:
je wil niet weten hoeveel mijn eerste walkman koste (met casettebandjes ja)
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA!!!quote:
Ik heb 3 jaar geleden een 512mb speler gekocht voor 420 euroquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
net iets meer als 2 jaar geleden haalde ik nog een 512MB usb mp3 speler met fm radio voor ¤108,-
wow wtf :Squote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden een 512mb speler gekocht voor 420 euro!
hmmquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:30 schreef endemion het volgende:
Hey veldmuis werk je voor sweex ofzo? Je bent wel erg pro sweex.
3 onderdelen om de kwaliteit van hardware vast te stellen:
Drivers (sweex kut, creative goed)
Support (sweex kut, creative zal vast beter zijn)
Fysiek (sweex vaak kut, creative degelijk)
Oja google gewoon naar kelko reviews op cheapo mp3 spelers.
tja is dat niet een beetje overdreven? Ok ik heb wel eens wat problemen met het installeren van creative drivers gehad maar als het er eenmaal op staat werkt het toch prima. Maja ik dan ook geen kast vol met creative.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm
creative en goede drivers?
ik ben erg fan van creative maar ik vind de drivers van hun rond uit kut..
ik heb nu een creative audigy 2 ZS en die wordt op een onregelmatige telkens niet meer herkent totdat ik me pc reboot..quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef endemion het volgende:
[..]
tja is dat niet een beetje overdreven? Ok ik heb wel eens wat problemen met het installeren van creative drivers gehad maar als het er eenmaal op staat werkt het toch prima. Maja ik dan ook geen kast vol met creative.
Vista?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu een creative audigy 2 ZS en die wordt op een onregelmatige telkens niet meer herkent totdat ik me pc reboot..
das rond uit kut..
Dat Vista een ramp was wist wel, maar dat 't ook onder XP was wist ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
XP Pro, onder vista kreeg ik em helemaal niet aan de praat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |