HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA!!!quote:
Ik heb 3 jaar geleden een 512mb speler gekocht voor 420 euroquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
net iets meer als 2 jaar geleden haalde ik nog een 512MB usb mp3 speler met fm radio voor ¤108,-
wow wtf :Squote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden een 512mb speler gekocht voor 420 euro!
hmmquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:30 schreef endemion het volgende:
Hey veldmuis werk je voor sweex ofzo? Je bent wel erg pro sweex.
3 onderdelen om de kwaliteit van hardware vast te stellen:
Drivers (sweex kut, creative goed)
Support (sweex kut, creative zal vast beter zijn)
Fysiek (sweex vaak kut, creative degelijk)
Oja google gewoon naar kelko reviews op cheapo mp3 spelers.
tja is dat niet een beetje overdreven? Ok ik heb wel eens wat problemen met het installeren van creative drivers gehad maar als het er eenmaal op staat werkt het toch prima. Maja ik dan ook geen kast vol met creative.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm
creative en goede drivers?
ik ben erg fan van creative maar ik vind de drivers van hun rond uit kut..
ik heb nu een creative audigy 2 ZS en die wordt op een onregelmatige telkens niet meer herkent totdat ik me pc reboot..quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef endemion het volgende:
[..]
tja is dat niet een beetje overdreven? Ok ik heb wel eens wat problemen met het installeren van creative drivers gehad maar als het er eenmaal op staat werkt het toch prima. Maja ik dan ook geen kast vol met creative.
Vista?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu een creative audigy 2 ZS en die wordt op een onregelmatige telkens niet meer herkent totdat ik me pc reboot..
das rond uit kut..
Dat Vista een ramp was wist wel, maar dat 't ook onder XP was wist ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
XP Pro, onder vista kreeg ik em helemaal niet aan de praat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |