Bekijk dat programma van Heracles eens. Die halen echt geen 7 punten hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Met 7 punten sta je maar 4 punten boven Willem II en 6 boven Heracles. Als jullie met dat schema 7 punten kunnen pakken, kunnen Heracles en Willem II dat ook....
RKC - Willem II, al jaren een derby waarbij waalwijk overspoeld wordt door Tilburgers en als het dit jaar nog ergens over gaat kan het wel eens Willem II - RKC gaan worden qua supporters.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die laatste wedstrijd, Heerenveen - Feyenoord wordt waarschijnlijk heeeeel interessant.
Ik ook niet Yeahinho, des te lekkerder als het daadwerkelijk gaat lukken. Rechtstreekse degradatie zie ik niet meer gebeuren in ieder geval.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
Heracles gaat nog flink zakken denk ik, lekker programma hebben die.
Excelsior gaat (hopelijk niet) de dans ontspringen, had ik echt niet verwacht.
RKC pakt na de winst op Roda hopelijk nog wat meer punten, zodat ze er in blijven.
Dan kunnen wij jullie in de playoff-finale alsnog de genadeklap toedienen, wat zou dat prachtig zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ook niet Yeahinho, des te lekkerder als het daadwerkelijk gaat lukken. Rechtstreekse degradatie zie ik niet meer gebeuren in ieder geval.
Als we dan toch playoffs moeten spelen heeft een tweekamp met Den Bosch wel m'n voorkeurquote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan kunnen wij jullie in de playoff-finale alsnog de genadeklap toedienen, wat zou dat prachtig zijn.
Hmm nee dat denk ik niet. Excelsior degradeert als er playoffs gespeeld moeten worden. Daar is het helemaal geen ploeg voor. We spelen het best als de druk bij de tegenstander ligt en we op de counter eruit kunnen. Tegen jupiler league clubs ligt de druk ineens bij ons terwijl zij (als ze slim zijn) ons dan juist laten komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk dat alleen ADO degradeerd. Excelsior, RKC Waalwijk, Heracles en Willem II zijn een stuk beter dan de ploegen uit de Jupiler League (RBC, Den Bosch en VVV).
Ja ik hoop het niet, want Heracles thuis met het publiek erachter winnen we niet. Het gat moet voor die wedstrijd al (minimaal) 3 punten zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles speelt nog tegen Excelsior de 33e speelronde. Dat kan een beslissende pot worden.
Maar daarvoor spelen we ook nog tegen Feyenoord thuis. Niemand gaat uit van 3 punten, maar in de huidige vorm van beide ploegen zou het nog maar zo eens kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja ik hoop het niet, want Heracles thuis met het publiek erachter winnen we niet. Het gat moet voor die wedstrijd al (minimaal) 3 punten zijn.
Als jullie maar van feyenoord winnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vrees het ergste voor Feyenoord voor de playoffs nu Lucius geblesseerd is.
Kans is sowieso al gereduceerd tot nul. Heerenveen zal punten moeten morsen voor ze naar de Kuip komen. De kans dat Heerenveen wint in de Kuip is natuurlijk levensgroot.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vrees het ergste voor Feyenoord voor de playoffs nu Lucius geblesseerd is.
Heerenveen moet thuis tegen Feyenoord toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Kans is sowieso al gereduceerd tot nul. Heerenveen zal punten moeten morsen voor ze naar de Kuip komen. De kans dat Heerenveen wint in de Kuip is natuurlijk levensgroot.
Heerenveen speelt thuis. Dus de kans dat ze daar winnen is nog veel groterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Kans is sowieso al gereduceerd tot nul. Heerenveen zal punten moeten morsen voor ze naar de Kuip komen. De kans dat Heerenveen wint in de Kuip is natuurlijk levensgroot.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Zal wel moeten, 6 punten lijkt me genoeg voor de 15e plaats.
Ow dacht in de Kuipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heerenveen speelt thuis. Dus de kans dat ze daar winnen is nog veel groter![]()
Denk dat het voor de nummer 2 lekkerder tegen Feyenoord speelt dan tegen Heerenveenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow dacht in de Kuip![]()
De kans is niet veel groter aangezien de kans al 1 wasAch tis ook wel best, in de playoffs hadden we genadeloos op onze kloten gehad en daar voel ik dan ook weer weinig voor.
Ja maar dat gun ik geen van beide clubs en zeker Ajax nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat het voor de nummer 2 lekkerder tegen Feyenoord speelt dan tegen Heerenveen
Haha, dus loop je liever Europees voetbal maar helemaal mis?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja maar dat gun ik geen van beide clubs en zeker Ajax niet![]()
Ach dat is het risico idd. Ik weet eerlijk gezegd niet wat de beste optie is maar het is meer dat ik er vrede mee heb als het gebeurdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haha, dus loop je liever Europees voetbal maar helemaal mis?
Lijkt mij ook wel, met als enige voorwaarde dat jullie niet van ons mogen verliezen. Dan zijn 6 punten niet voldoende ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Zal wel moeten, 6 punten lijkt me genoeg voor de 15e plaats.
Maar tussen wie gaat het dan? Ik zie RKC zich nog wel veiligspelen. Willem II staat er al iets boven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, met als enige voorwaarde dat jullie niet van ons mogen verliezen. Dan zijn 6 punten niet voldoende ben ik bang.
Gezien de aankopen uit het recente verleden zullen we er per saldo niet echt op achteruit gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
Dan is de ruimte voor nieuwe aankopen wel erg klein.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien de aankopen uit het recente verleden zullen we er per saldo niet echt op achteruit gaan
Tussen Heracles, RKC en Excelsior. Wij pakken ook voordat we tegen jullie moeten nog wel 6 punten, dus als jullie dan van ons verliezen zou dat voor jullie rampzalig zijn ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar tussen wie gaat het dan? Ik zie RKC zich nog wel veiligspelen. Willem II staat er al iets boven.
Dan zit ie toch ongeveer vol?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat sowieso. 2900 supporters tegen PSV, kom op zeg. Eerste jaar eredivisie moet de keet toch sowieso uitverkocht zijn in dat soort wedstrijden?
Oprotten met die kutclub. Voegt echt helemaal niks toe in de eredivisie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Dan zit ie toch ongeveer vol?
Edit: Oh nee, zie nu dat er 3500 man in het stadionnetje passen.
Doe nog steeds een beetje pijn hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oprotten met die kutclub. Voegt echt helemaal niks toe in de eredivisie.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
Mindlight, ik zie Excelsior eigenlijk niet winnen in Almelo. Vraag me niet waarom
Wie zou kunnen promoveren vanuit de eerste divisie tenkoste van een eredivisieploeg dan? Ik denk geeneen. Misschien met mazzel in een playoffwedstrijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
Laat Excelsior er maar in blijven, 1 van de gezelligste clubs om te komen in Nederland.
Al kan ik begrijpen dat dit niet zo lijkt vanuit het bezoekersvak
Ik durf het niet te zeggen, op voorhand niemand zeg ik maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie zou kunnen promoveren vanuit de eerste divisie tenkoste van een eredivisieploeg dan? Ik denk geeneen. Misschien met mazzel in een playoffwedstrijd.
Alle wedstrijden in de PO zijn toch over 2 wedstrijden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, op voorhand niemand zeg ik maar je weet maar nooit.
In de laatste PO ronde gaat het maar om 2 ronde en als je daar je niet hebt kan het beroerd aflopen.
Ligt er natuurlijk ook aan wat dan de wedstrijden worden, de ene club ligt je beter dan de andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |