Inderdaad gewoon een fatsoenlijke playlist aan a.u.b.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat Brian stopt met draaien.
Ze heeft nu tegen iedereen gezegd dat Brian grof tegen haar was.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel in Sylvia zit denk dat ze eindelijk gaat loskomen.
Jij doelt op Auschwitz?quote:
De cossen gaan sneller als je met je ogen kunt knipperen. Lees het maar terug.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef havefun het volgende:
Kan iemand even een korte samenvatting geven van wat er gebeurd is vanavond?
Er zijn wel meer dingen waar Brain mee moet stoppen imo.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat Brian stopt met draaien.
Dat is alleen een act. Denk je nou echt dat ze iemand met zelfmoordneigingen in het huis zetten? Een te groot risico voor het programma, hij zou dan nooit de psychologische test doorgekomen zijn...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
Mensen die te dik zijn hebben denk ik niet de zelfmoordneigingen die Jaap er op na houdt?
We moeten nou niet op de GK bewoners gaan lijken door continue over 1 ding door te gaan..de 2de wereld oorlog is inmiddels 61 jaar geleden geeindigd...quote:
De uitspraken van Huub, vind ik niet zo schokkend. Zou men ook geschokt reageren als hij zei dat Jaap onder de guillotine zou moeten als hij in die tijd geleefd had ?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat precies moet kunnen? Moraalridderen of de uitspraken van Huub vanavond?
('k vraag het maar even voordat ik je misschien verkeerd begrijp)
Waarover dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ruzie tussen jaap en de rest (kort genoeg?)
heeft hij echt zelfmoordneigingen gehadquote:Op zondag 4 maart 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
[..]
Niet alle mensen die aan overgewicht lijden zijn te dom voor woorden of stellen zich totaal achterlijk op? Mensen die te dik zijn hebben denk ik niet de zelfmoordneigingen die Jaap er op na houdt?
http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.htmlquote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef havefun het volgende:
Misschien heb je gelijk. Maar als ze het censuren voor TV, jah ach.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef maikel112 het volgende:
Ik vind wel dat Huub een waarschuwing moet krijgen vanwege zijn taalgebruik, ophangen en auschwitz vind ik veel te ver gaan!
Komt waarschijnlijk door de slechte seks met Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef Heathen het volgende:
Amanda wordt met de dag lelijker.
Ja, ik wel houdt niet zo van doodverwensingen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
De uitspraken van Huub, vind ik niet zo schokkend. Zou men ook geschokt reageren als hij zei dat Jaap onder de guillotine zou moeten als hij in die tijd geleefd had ?
Je moet niet zo zeuren.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef maikel112 het volgende:
Ik vind wel dat Huub een waarschuwing moet krijgen vanwege zijn taalgebruik, ophangen en auschwitz vind ik veel te ver gaan!
Stemmingquote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef havefun het volgende:
Komt ook 5 keer per COS terug...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
Er staat trouwens al erg veel op Jaap z'n website: http://www.kingjaap.nl/![]()
Tjonge op Huub zijn leeftijd heb ik in mijn boosheid ook wel dingen gezegt die absoluut niet konden hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
We moeten nou niet op de GK bewoners gaan lijken door continue over 1 ding door te gaan..de 2de wereld oorlog is inmiddels 61 jaar geleden geeindigd...
En Jaap maakt het allemaal nog wat erger...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stemming
Jaap vergalt het
Iedereen boos
Jaap de lul
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.html
100% mee eens dat moeten ze nog maar is even terug luisteren ver voor die over auschwitz begon ging die al tever.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef maikel112 het volgende:
Kijk kort en krachtig daar houden we van. Stenograaf toevallig hihiquote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stemming
Jaap vergalt het
Iedereen boos
Jaap de lul
Nee kan me alleen de opmerking herrinneren dat ie (Jaap)in auswistz zou beland zijn en nu ben ik ook anti Huub..quote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ruzie tussen jaap en de rest (kort genoeg?)
de grens ligt bij fisiek geweld en die regel wordt tot nu toe in meer of mindere mate aangehouden. schelden doet immers geen pijn zegt men tochquote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef maikel112 het volgende:
Probeer maar eens een touw te vinden dat hem houdtquote:Op zondag 4 maart 2007 23:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heeft ie dat touw al om zichzelf vanavond op te hangen in de tuin?
Doet mij nog sterker denken aan Tanja uit BB5.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
iedereen viert feest en Jaap zit helemaal alleen..doet me denken aan de 1e weken van Huub.. vinden jullie ook niet?
Jaap vergalde het niet eens. Hij hield alleen de spanning erin tot de laatste seconde, en vervolgens keerde de groep zich massaal tegen hem, en riep de allergrofste dingen die je maar kan verzinnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stemming
Jaap vergalt het
Iedereen boos
Jaap de lul
Jaja, je hebt je punt nu wel gemaakt, maar het werkt niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Suikeroom het volgende:
iedereen viert feest en Jaap zit helemaal alleen..doet me denken aan de 1e weken van Huub.. vinden jullie ook niet?
Moet ie nog ff wat cursussen ertegen aan gooien hoe je met mensen omgaat. En Billie zit op de Erasmusunie en doet de opleiding Human Recource Management, ja hoor,quote:
Precies, zoiets pak je met homeopatische medicijnen aan. Redactie, kan Huubje ook een depotje met valium krijgen aub?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Maar als ze het censuren voor TV, jah ach.
Doet ze al 4 dagen (tegen Jaap), zou dat heel toevallig te maken kunnen hebben met de dingen die Jaap tegen haar gezegd heeft? Of zou het misschien komen omdat hij haar betast heeft? Als er 2 personen in het huis zitten die terecht boos zijn op Jaap dan zijn het wel Amanda en Sylvia...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Sylvia moet niet ineens stoer gaan doen. Past niet bij haar.
Ik kan door de drukte niet eens op die site komenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
Er staat trouwens al erg veel op Jaap z'n website: http://www.kingjaap.nl/![]()
Nee ik hou van opschieten...............zit te wachten op sexquote:Op zondag 4 maart 2007 23:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk kort en krachtig daar houden we van. Stenograaf toevallig hihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |