Dat heet geloof ik"mijn vieze vette verloofde"quote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er is een TV show waar een vrouw met zo`n asociaal varken komt aanzetten en haar familie verteld dat ze gaat trouwen. Volgens mij is Jaap gecast hetzelfde principe. (Jaap is een acteur, heeft ook ervaring op dat gebied).
Durft die wel,,heeft die gister gedaan. borst tegen borst. zie You tubequote:Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
ik hoop dat huub nou eens zo gaat doen tegen brian als tegen jaap maar dat durft ie niet
Nou leuk 20 x hetzelfe.... had er ff een beatje onder gezet was t mischien nog watquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OEs4r4HPlwY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:57 schreef avonne het volgende:
Natasia op oorlogspad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn dank is grootquote:Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf is wtf!?
![]()
Zij die niet genoemd mag worden![]()
(Natasia?)
Ok Ans..... maar dan moet ie wel trouwen met een bewoner naar keuzequote:Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar jongens toch. hebben jullie hier wel meegelezen toen japio het huis inkwam. ik was de eerste die dit zei. jaap/steve is mijn ontdekking. (als het geld oplevert wil ik het tot op de laatste cent op m'n bankrekening zien)
oh .... dat was dus zelfspot ...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub zn opa is joods.. beetje zelfspot kan geen kwaad![]()
Dat is tactiek.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:59 schreef pullup het volgende:
Hahahaha Jaap is heel hard aan het terugkrabbelen
Ik ben bang dat die post een beetje te laat is...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:59 schreef S.Flodder het volgende:
kom op jaapie sterk zijn, anders kun je naar huis
zal zo ff bellen of er wat te regelen valt. er staat namelijk nog niks in het script over een eventuele bruiloftquote:Op zondag 4 maart 2007 22:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ok Ans..... maar dan moet ie wel trouwen met een bewoner naar keuze
denk je? ik ben er nog niet helemaal uit, ligt aan zijn gedrag de komende urenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die post een beetje te laat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |