Masochist dus?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind dit echt te ver gaan, stelletje bange groepsleden. Ook al is Jaap eng.............. .Jaap wordt misbruikt door Talpa en laat zich graag misbruiken
In tegendeel, hij is specifiek hier op gecast...daarom hebben ze hem 6 weken immuniteit gegeven... Ze weten heus wel dat ie er anders donderdag uit zou gaan...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Gert, dit dissen gaat ver maar Billie is echt een freak en een total miscast.
ik heb dat inderdaad ook al meerdere keren geopperd, maar omdat hij zo stil is geweest de afgelopen dagen ben ik daarvan afgestapt. vanavond valt hij echter weer precies in die rolquote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er is een TV show waar een vrouw met zo`n asociaal varken komt aanzetten en haar familie verteld dat ze gaat trouwen. Volgens mij is Jaap gecast hetzelfde principe. (Jaap is een acteur, heeft ook ervaring op dat gebied).
Tjah..ach...Huub zegt wat die denkt. Je weet tenmiste wat je aan hem hebt. Ok over de 2de wereld oorlog valt niet te spotten. Maar in het theater word genoeg geouwehoerd over vroeger, door cabaretiersquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gaat echt ver, ben ik met je eens.
Over wie ging dat dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub: "60 jaar geleden zat ie in Auswitz en terecht".
Huub mag van mij weg.
Jij mag ook opkrassenquote:
Dat heeft hij echt gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat méén je niet ... hoop ik? Vertel me alsjeblieft dat Huub dat niet gezegd heeft !!!
Dat voorspelde ik al in zijn eerste weekquote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
huub doet nou precies wat in het begin zijn medebewoners tegen hem hadden gedaan, het siert hem niet
Dat snap ik ook niet!quote:
Steve MOOOOOSE!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er is een TV show waar een vrouw met zo`n asociaal varken komt aanzetten en haar familie verteld dat ze gaat trouwen. Volgens mij is Jaap gecast hetzelfde principe. (Jaap is een acteur, heeft ook ervaring op dat gebied).
Wat zei hij ?quote:
Scrol ff terug Hij heet bijna en pagina verdientquote:
Zeker, van mij ook nu.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
Het neuken wordt tot nader order voor de zoveelste keer nog even uitgesteld.........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Mooi zo dat ruzie tussen Brian en Amanda
Huub zat 60 jaar geleden ook in Auschwitz, als kampwachter.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
Dit belooft een topavond dus te worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
Brian staat echt te flippen
huub tilt het "pestverhaal" gewoon naar een heel nieuw niveau wat tot op heden onbekend was bij sasquatch en de haren. (zeg je dat zo? het is ook en de zijnen dus leek me dit wel goed maar nu ik het zie begin ik te twijfelen)quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik heb anders dat groepje van Nat etc. niet die ranzigheden horen roepen die er nu uit het labiele vijverkaboutertje komen.
[/quote
dat zeg ik juist, juist huub moet weten hoe verschrikkelijk het is om een hele groep tegen te hebben, hij heeft het zelf meegemaakt, dat maakt hem niet beter dan de anderen
Jongens tis 1 opmerking van de 100.000 keer Kanker en hoer en weet ik veel allemaal..gaan we nou opeens doen alsof we allemaal geboren zijn in 1914 ofzo...jemig een hele pagina over WO2...come onquote:
Bij natasia in bed uiteindelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met de gevangen salamanders.
Doodmaken ofzo.
Kinderen die vroeger voor de lol dieren doodmaakten, doen als volwassenen vaak ergere dingen.
mijn vieze vette verloofde!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gert mag ook weg van mijquote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub zat 60 jaar geleden ook in Auschwitz, als kampwachter.![]()
inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef Frasier het volgende:
Wat een overdreven gedoe over 1 opmerking.
Ook niet handig Gertquote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Nee Nee Brothaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jongens tis 1 opmerking van de 100.000 keer Kanker en hoer en weet ik veel allemaal..gaan we nou opeens doen alsof we allemaal geboren zijn in 1914 ofzo...jemig een hele pagina over WO2...come on
Tering .... dat vind ik heel erg. Ik vind hem ineens een stuk minder leuk.quote:
Dat wisten ze zelf ookal.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef flubberdewups het volgende:
Wiisten jullie dat de salamander op de lijst met beschermde diersoorten staat?
I know, ik vind Huub nu echter een tandje erger (en lager).quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik heb anders dat groepje van Nat etc. niet die ranzigheden horen roepen die er nu uit het labiele vijverkaboutertje komen.
[/quote
dat zeg ik juist,
Dan neuken we gezellig mee.............alleen IK kan wel klaarkomenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan missen we het neuken op de streams![]()
Hou je bek, stom wijf.quote:
Klopt het gaat helemaal nergens over allemaal. Ik heb het overtuigender gezienquote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Waar ze dus boos over zijn, is dat Jaap de stemming ff verstoorde.
Eigenlijk helemaal nergens om, dus.
Vind ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef Frasier het volgende:
Godverdomme haha.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
De kindjes van god hebben het moeilijk nu
Och, ze overleven het welquote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
ja, brian heeft echt respect voor vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian tegen Syl: Hou je mond stom wijf!
Stomme sukkel.. Heb je ook (blonde) haar extensions ?quote:
jup, zulke overdreven opmerking van Huub zijn toch moeilijk serieus te nemen. ze zijn niet erg chique overigensquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef Frasier het volgende:
*belt nu de dierenbescherming*quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef flubberdewups het volgende:
Stoute meid mag niet van Brian hoor!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda heeft problemen..dus drinken............![]()
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef flubberdewups het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OEs4r4HPlwY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub is gecast als "irritante belhamel", maar door z`n populariteit kwam dat niet echt naar voren. Maar sinds NL weg is kan hij meer in z`n oorsprongkelijk bedoelde rol vallen. En met iemand als Jaap als tegenstander passen alle puzzelstukjes weer in elkaar...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef raggende_annie het volgende:
huub tilt het "pestverhaal" gewoon naar een heel nieuw niveau wat tot op heden onbekend was bij sasquatch en de haren. (zeg je dat zo? het is ook en de zijnen dus leek me dit wel goed maar nu ik het zie begin ik te twijfelen)
Krijgen we dat weer.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom jij hier mod benquote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks achter Jaap.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef Suikeroom het volgende:
moeten jullie nu niet met zn alle achter Jaap gaan staan omdat jullie hem zielig vinden? fok kiest tog altijd voor de underdog?![]()
Wtf is wtf!?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:55 schreef Equinix het volgende:
WTF is Zdngmw ?
kunnen die afkortingen voortaan in de OP
maar jongens toch. hebben jullie hier wel meegelezen toen japio het huis inkwam. ik was de eerste die dit zei. jaap/steve is mijn ontdekking. (als het geld oplevert wil ik het tot op de laatste cent op m'n bankrekening zien)quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mijn vieze vette verloofde!
maar nu je t zegt.....![]()
![]()
![]()
Huub zn opa is joods.. beetje zelfspot kan geen kwaadquote:Op zondag 4 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
KAARTEN-ACTIEquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef flubberdewups het volgende:
Bidden nu dat de 2 de villa gaan winnen en kunnen ze samen gaan wonen met de kindjusssssssssquote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
Flikker op !quote:Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub zn opa is joods.. beetje zelfspot kan geen kwaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |