Zet je PM eens aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:38 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Haha...........goed opgevallen!
neuken was verplaatst vanavond. ze beginnen wat later in verband met onverziene ontwikkelingen rondom een van de figuranten.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten anders ben je te laat voor het neuken van half 1![]()
Ging inderdaad vet snel!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
vorige COS in 17 minuten vol...nieuw record?
Dit kost hem weer een half uurtje extra kletsenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
neuken was verplaatst vanavond. ze beginnen wat later in verband met onverziene ontwikkelingen rondom een van de figuranten.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
vast, de emoties liepen hoog op ik zit te bibberen in mijn tuiggiequote:Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJKquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda, slacht Brian af!!!
En dat kost een moeite met zo'n lijf.....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef DeGoudenFooi het volgende:
jaap zucht alleen maar
Bij Amanda heet dat voorspelquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
ja dat wil ik ook wel eens weten, ik kan het nergens terug vinden zo 123, wat heeft jaapio geflikt?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik stap net binnen, kan iemand de avond kort samenvatten?
Volgt straks weer goedmaaksex.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan best begrijpen als die schrijvers jaloers zijn...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef the_undertaker het volgende:
Dit programma heeft nog meer verhaallijnen en gebeurtenissen dan GTST ooit heeft gehad![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben af en toe ook even het spoor bijster met alle complotten en verbonden...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef the_undertaker het volgende:
Dit programma heeft nog meer verhaallijnen en gebeurtenissen dan GTST ooit heeft gehad![]()
![]()
![]()
Begin ze allemaal te haten (Syl is wel o.k.)quote:
staat ook in het aangepaste script. tussen 22.40u en 23.00u zal amanda braaajen op z'n nummer zetten. later op de avond, afhankelijk van de nog onbekende ontwikkelingen rondom de figurant, zullen deze strubbelingen bijgelegd worden met door middel van enige lichamelijke inspanningquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Daaag Brian!!
Ik zou geloof ik liever ruzie met Jaap hebben dan met Natasia...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
whahahaha Natasia.... "papzak"
Half 2 kan ook nogquote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten anders ben je te laat voor het neuken van half 1![]()
Ja, hij is nu een echte pester.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Michellee het volgende:
Eric is echt wel een valse nicht!
klaag niet johquote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
huub doet nou precies wat in het begin zijn medebewoners tegen hem hadden gedaan, het siert hem niet
Hij gaat veel te ver, en nu maakt ie vriendjes met natasiaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub: "60 jaar geleden zat ie in Auswitz en terecht".
Huub mag van mij weg.
Van mij nu ook.......quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
zielig? nee joh dit heeft ie verdient!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef Michellee het volgende:
Maar ik begin het wel een beetje zielig te vinden voor Jaap
Hij heeft het van een aantal mensen geleend.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef Heathen het volgende:
Trouwens, die jaap heeft dus geen 10k?
Je ziet gewoon dat bij brian en eric een hoop gescheld PUUR gemeend isquote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin ze allemaal te haten (Syl is wel o.k.)
Gert, dit dissen gaat ver maar Billie is echt een freak en een total miscast.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
Zelfs Sylvia doet mee tegen Jaap, valt me van haar tegen.
Ik heb anders dat groepje van Nat etc. niet die ranzigheden horen roepen die er nu uit het labiele vijverkaboutertje komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
huub doet nou precies wat in het begin zijn medebewoners tegen hem hadden gedaan, het siert hem niet
Naast dev, helemaal bovenaan hier... da envelopje, kan moeilijk hier een gesprek met je voeren, offtopicquote:
Poging 3 geloof ik alquote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaan ze Jaap nu opsluiten?
Er is een TV show waar een vrouw met zo`n asociaal varken komt aanzetten en haar familie verteld dat ze gaat trouwen. Volgens mij is Jaap gecast hetzelfde principe. (Jaap is een acteur, heeft ook ervaring op dat gebied).quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
Nieuwe afkorting voor Jaap: vvvvv : Vies, Vuil, Vet, Vervelend Varken ... precies waar ie op gecast is, hij speelt duidelijk een rol, net als in die tv show.
Uhhhh...........welke tv show?
van mij ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
het is gewoon een soort van siegologiese test. als jaap zich erdoorheen weet te slaan kan hij ver komen, zo niet is hij exit. heeft huub ook moeten doorstaan. soort van ontgroeningquote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef robert2006 het volgende:
Ehm... ja. Al lijkt het me deze oplossing niet echt heel erg effectief...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Ja, volwassen he?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Dit gaat echt ver, ben ik met je eens.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
Ga doorquote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
Dat méén je niet ... hoop ik? Vertel me alsjeblieft dat Huub dat niet gezegd heeft !!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Huub mag van mij weg.
ach tis maar een opmerking....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gaat echt ver, ben ik met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |