Ja anders gaat Huub erop slaan en komt er iemand anders voor terug, als Huub er gewoon netjes uitgestemd wordt niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:33 schreef Giallorossi het volgende:
Huh Natasia die zegt laat Huub met rust.
Het moe niet gekker worden!
Is iedereen die pleuris heks vergeten dan. Met haar verwijzende vinger en nu Huub erop aanspreken.. BAH !!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:33 schreef Giallorossi het volgende:
Huh Natasia die zegt laat Huub met rust.
Het moe niet gekker worden!
Behalve Brain...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo makkelijk ook, met de hele groep achter zich.
Volgens mij was Huub nog voor Brian op het moment dat Jaap tegen begon te werken en zei hij later pas dat hij op Eric stemde?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
huub gaf hem dat momentje toch zelf
En van Jaap nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Huub zijn spel...als dat nog niet duidelijk is.
Kom je uit limburg?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:35 schreef Cinply-the-best het volgende:
Sorry....maar Huub "reegt me op"!
Wie wel dan in dat huis joh...whahahhaaquote:Op zondag 4 maart 2007 22:35 schreef Casshern het volgende:
die jaap spoort echt voor geen meter
ja eric en die neemt amanda meequote:Op zondag 4 maart 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
Maareh is er nou iemand gekozen voor die premiere heb dat gemist
Dus speelt hij het spelletje slim, iedereen vind Huub toch geweldig hier omdat hij het spelletje zo goed speelt, blijkt dat Brain het beter doet kunnen jullie het niet hebben dus een antie Brain sfeer is gauw gemaakt, nou geef mij maar Eric die speelt het op een leuke manier . Go Ericquote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef yellowfirst het volgende:
Brian kijkt weer waar hij hier zijn voordeel uit kan halen, dus houdt zich onpartijdig..........![]()
Kan wel zijn, maar hij doet het nu mét de hele groep achter zich, en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:33 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat doetie net zo goed als hij alleen staat.
Waardoor, Billie?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:35 schreef Missy_1974 het volgende:
ik ben gewoon geschokt
Pesten begint al op de lagere school.........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:35 schreef Missy_1974 het volgende:
ik ben gewoon geschokt
maar amanda is daar niet blij mee want braaajen heeft op eric gestemd en niet op haarquote:
*doop me !*quote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef Vector_SLD het volgende:
Weg met Huub.
Meet Jaap, de nieuwe verlosser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |