ik denk dat het vandaag uitgesteld wordt. zal ongeveer een uur later wordenquote:
Ik ben onderweg.........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier om half 1 dan kunnen we om kwart over 1 tussendoor ff naar het neuken op de streams kijken... kom je ook??
waarom? hij vertelt jaap de waarhiedquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Vinden jullie nou ook niet dat de alheilige huub nu toch echt ongelijk heeft en te ver gaat.
Sensatie he. Tv momentje.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Waarom probeerden een aantal mensen Huub tegen te houden? Ze willen hem donderdag allemaal weg stemmen.
ze willen niet dat hij zich verlaagt tot dat niveauquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Waarom probeerden een aantal mensen Huub tegen te houden? Ze willen hem donderdag allemaal weg stemmen.
ik wilde eindelijk eens vroeg naar bed maar ik heb dat gevoel ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Dit gaat een lange nacht worden.
Als hij nu slaat krijgen ze een nieuwe bewonerquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Als er voor die tijd een nieuwe bewoner inkomt die slim genoeg is een pact met hem te sluiten, gaat hij er niet uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Ricard0j het volgende:
Ahh joh jaap is er over 5 weken uit, laat hem dan nog die paar weken mensen gaan stangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |