ik denk dat het vandaag uitgesteld wordt. zal ongeveer een uur later wordenquote:
Ik ben onderweg.........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier om half 1 dan kunnen we om kwart over 1 tussendoor ff naar het neuken op de streams kijken... kom je ook??
waarom? hij vertelt jaap de waarhiedquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Vinden jullie nou ook niet dat de alheilige huub nu toch echt ongelijk heeft en te ver gaat.
Sensatie he. Tv momentje.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Waarom probeerden een aantal mensen Huub tegen te houden? Ze willen hem donderdag allemaal weg stemmen.
ze willen niet dat hij zich verlaagt tot dat niveauquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Waarom probeerden een aantal mensen Huub tegen te houden? Ze willen hem donderdag allemaal weg stemmen.
ik wilde eindelijk eens vroeg naar bed maar ik heb dat gevoel ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Dit gaat een lange nacht worden.
Als hij nu slaat krijgen ze een nieuwe bewonerquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Als er voor die tijd een nieuwe bewoner inkomt die slim genoeg is een pact met hem te sluiten, gaat hij er niet uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Ricard0j het volgende:
Ahh joh jaap is er over 5 weken uit, laat hem dan nog die paar weken mensen gaan stangen
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef snkr-xxx het volgende:
sylvia![]()
wat behoudt zij toch altijd mooi haar klasse.
Inderdaaadquote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Gert het volgende:
"Lieve Huub van me. Ik wil niet dat je tegen me spreekt, kabouter"
Dit wordt weer een mooi avondje.
Twilight Zone.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs Amanda heeft gelijk nu..
BB is een lullig, kinderachtig showtje vergeleken bij dit.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef flubberdewups het volgende:
Gezellig sfeertje vanavond!
Wat een freakshow is dit toch.
Ik moet echt zeggen dat ik DGK zoveel beter dan BB vind.![]()
ja huub is te grof, maar is de sfeer denk ik, want jaap is gewoon gekquote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
Niet handig van Huub dat hij over dik en zelfmoord begint.
Hij moet het op asociaal gedrag en niet luisteren houden
Dan komt er niemand voor terug en als hij nu fout gaat, dan komt er wel iemand voor terug.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:28 schreef Apple-tje het volgende:
Huub is geirriteerd omdat Billie zijn momentje afpakte
Tuurlijk, Jaap is gek, dus Huub mag hem dood wensen en ranzige vetklep noemen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:29 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ja huub is te grof, maar is de sfeer denk ik, want jaap is gewoon gek
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
Dat ze uberhaupt nog op Japie ingaan. Verspilde energie.
huub gaf hem dat momentje toch zelfquote:
Wat vals? Hij pakt em zoals je hem aan hoort te pakken.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Is Huub nou echt zo vals of is het z'n tactiek?
ben je ook wakker aan het worden?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Is Huub nou echt zo vals of is het z'n tactiek?
ach man, hij gaat toch te verquote:
nee te taal is echt te grof, maar huub is ook aardig over de rooiequote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Jaap is gek, dus Huub mag hem dood wensen en ranzige vetklep noemen.
Huub heeft net 1 of 2 cola-bacardi's gehad, dus dat is het niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef Missy_1974 het volgende:
huub mag wel stoppen met drinken, want anders heb je nog wel eens kans dat het fout gaat, want volgens mij kan jaap mensen uitlokken tot slaan
Ja.mee eens........quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Die scheldpartijen van Huub staan me helemaal niets aan. Ik vind het bijna te genant om naar te luisteren
maar dat heb ik ook met Jaapquote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Die scheldpartijen van Huub staan me helemaal niets aan. Ik vind het bijna te genant om naar te luisteren
Vind ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Zo makkelijk ook, met de hele groep achter zich.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub is gewoon echt boos op Jaap.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
Niet handig van Huub dat hij over dik en zelfmoord begint.
Hij moet het op asociaal gedrag en niet luisteren houden
Geen vergelijk, ik mocht Bart niet, maar had wel een interessante kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |