Ik geloofde het ook al niet echt neequote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Happel het volgende:
Hij kwam de Legioenzaal niet in vandaag, zegt genoeg.
Wie?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik niet echt. Ik zeg niet dat het morgen beter wordt, maar de laatste 3 a 4 aankopen zijn sportief gezien gewoon redelijk tot goed te noemen. Bovendien hebben we meer talent dan ooit. Nu moet je een beetje mazzel hebben dat spelers als Gio, B. Kalou, Thomason etc. terug willen komen en we een fatsoenlijke trainer krijgen, en dan kan het snel veranderen.
Vereren is wat anders dan aanmoedigen. Charisteas zal nooit m'n held worden, maar toch heb ik wel een beetje bewondering voor hem : je komt van de aartsvijand, je moet Kuyt opvolgen, je hebt het hele publiek tegen je en Feyenoord draait ook nog eens kut. Je dan toch nog redelijk kunnen redden door je kapot te werken vind ik gewoon knap. Toch zou ik er geen traan om laten als ie er 20 goals inlegt en voor een leuk bedrag vertrekt binnen een jaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten geweerd worden uit de Kuip. Volgende keer ga ik er dan ook wat van zeggen. Hypocriet gedoe. Beetje joden vereren, doe dat lekker in amsterdam.
[..]
Moet ie ook niet willen komen.quote:Hij kwam de Legioenzaal niet in vandaag, zegt genoeg.
Wie was het ook alweer met 'lichtpuntjes'? Ook Van Marwijk toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Happel het volgende:
Koeman - Veerkracht.
Van Marwijk - Progressie.
Nog andere trainers met befaamde stopwoordjes?
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer met 'lichtpuntjes'? Ook Van Marwijk toch?
Nou, hij was er wel. Hij stond voor een dichte deur.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef dlebrok het volgende:
Moet ie ook niet willen komen.
Dat vind ik dan weer overdreven. Hij moet nou niet doen alsof ie mr. Feyenoord is. Scoren, werken en wegwezen...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, hij was er wel. Hij stond voor een dichte deur.
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=2306
Dat doet hij niet, komt van Feijenoord af (Guido Vader, communicatie). Die zijn met een waar mediaoffensief bezig om die Griek op te hemelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:23 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdreven. Hij moet nou niet doen alsof ie mr. Feyenoord is. Scoren, werken en wegwezen...
Flikkers. Staat dat in het beleidsplan ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doet hij niet, komt van Feijenoord af (Guido Vader, communicatie). Die zijn met een waar mediaoffensief bezig om die Griek op te hemelen.
Gullit en Smolarek toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
Nog eentje :
"Ik kon aan de ogen zien dat het niet goed ging komen"
"Ik ben niet te benijden"quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Happel het volgende:
Koeman - Veerkracht.
Van Marwijk - Progressie.
Nog andere trainers met befaamde stopwoordjes?
Dat heeft hij een keertje gezegd, Koeman en Bertje zeggen het elke wedstrijd zowat...quote:
Charisteas van de hand doen voor 2 miljoen en van dat geld 3 versterkingen halen. Of ze moeten de Guzman voor veel geld laten vertrekken naar het buitenland. Verder zijn er mijns inziens geen mogelijkheden.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Vraag me echt af hoe ze van de zomer 3 versterkingen gaan halen.
WTFquote:Op zondag 4 maart 2007 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat opstootje bij X was overigens naar aanleiding van een supporter, die opgepakt was omdat hij de spelers zat uit te kafferen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat opstootje bij X was overigens naar aanleiding van een supporter, die opgepakt was omdat hij de spelers zat uit te kafferen.
Zal wel tegen de spelers van Roda zijn geweest die aan het warm lopen waren.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat doe ik elke wedstrijd.
(Niet gek ook als er zoveel fout gaat).
Maar hoe weet je dat? Was je erbij of zag je het ook van een afstandje?
Er zal wel in staan dat we een nieuw stadion moeten hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |