abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 13:02:14 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46937599
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef Troel het volgende:
Appelchips hebben ze in Duitsland toch in overvloed
Geen idee. Maar we kunnen ze vast zelf maken dit jaar, als we geoogst hebben. Goed idee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46937807
We hebben thuis een verpakking appelchips staan. Ik kan daar bijzonder goed afblijven.
Mag overigens in de krant, meestal eet ik alles wat los en vast zit, ook als ik het niet lust.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46938283
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zijn dunne schijfjes gedroogde appel. Zonder toevoegingen. Je kunt ze vaak bij notenwinkels/kramen kopen. Lekker zoet
Zoals bananenchips ofzo ?

Ik ben bang dat als ik afval op een ongezonde manier het niet gaat helpen, dat m'n lichaam juist weer in "spaarstand" gaat zeg maar. Ik wil juist m'n stofwisseling wat hoger krijgen, gewoon normaal eten (dus niet a la Sonja) en sporten. Ook wat spiertraining zodat m'n ruststofwisseling wat hoger wordt.

Tja, en m'n boek; ik krijg op tentamen alleen vragen over auteurs waar ik ga schrijven, dus ik weet niet of dat het gaat worden. Participatie tijdens college is één van m'n sterke punten (en telt ook mee), maar dan moet je er wel zijn. En ik vond het geen leuk boek, maar dat kan er ook aan liggen dat boeken lezen en koorts niet altijd goed samengaat. Ik krijg altijd nare dromen enzo. Ik ga nu maar weer in m'n nestje kruipen met een fantasyromannetje ipv zware kost, kijken of dat helpt voor m'n stemming Het helpt wel om even tegen jullie m'n hart te luchten geloof ik, vriendje moet gewoon hele dagen werken, als hij thuis is ben ik blij dat ik weer iemand heb om tegen te praten.
pi_46938765
Beterschap LadyLovelyLocks. Ik heb ook zin om in mijn bedje te liggen (ok, liever geen koorts) heb echt bijzonder slecht geslapen vannacht.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:45:46 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_46938954
Crosspost
Ergernis!
Waarom schijnen collega's het niet te accepteren dat je geen taart eet?
In plaats van je aan te moedigen bij je dieetpogingen zitten ze je constant aan te moedigen om vooral WEL taart te eten als iemand trakteert, vooral WEL kaas te eten bij de vrijdagborrel en vooral WEL 3 broodjes te bestellen bij de lunch? En als je dan nee zegt worden ze bijna boos! Waarom doen mensen dat toch?
disclaimer
pi_46938973
Hoihoi

Van de antidepressiva die ik ooit gehad heb (welkom bij de club ) ben ik destijds een kilootje of 20 aangekomen, helaas is daar maar 10 weer van verdwenen, terwijl ik met die medicijnen echt niet meer at dan zonder.
Die tien kilo die er wel af is, heb ik er dan ook hoogstpersoonlijk moeten aflijnen...
De psych zei toen: " als je ermee stopt, is het er zo weer af" Dat stoppen met die medicijnen is nu al 5 jaar geleden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 13:58:28 #57
13151 crew  Rewimo
pi_46939386
Laat me raden: die psych had zelf geen gewichtsproblemen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46939422
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Laat me raden: die psych had zelf geen gewichtsproblemen?
nee Bepaald niet.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 14:00:03 #59
43556 miss_dynastie
pi_46939432
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom doen mensen dat toch?
Niet 'lijnen' of 'dieetpogingen' laten vallen, maar gewoon zeggen dat je niet zo'n zin hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 14:00:55 #60
13151 crew  Rewimo
pi_46939459
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet 'lijnen' of 'dieetpogingen' laten vallen, maar gewoon zeggen dat je niet zo'n zin hebt.
Of dat je last van je maag hebt
  maandag 5 maart 2007 @ 14:02:01 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_46939502
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja okee, maar da's geen antwoord op de vraag . Ik weet hoe ik het kan voorkomen, maar waarom worden mensen zo vervelend als ze weten dat je wil afvallen?
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 14:05:38 #62
43556 miss_dynastie
pi_46939630
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja okee, maar da's geen antwoord op de vraag . Ik weet hoe ik het kan voorkomen, maar waarom worden mensen zo vervelend als ze weten dat je wil afvallen?
Nou, omdat mensen daar niet mee om kunnen gaan. Dat vinden ze sneu, zielig of aanstellerij, want jij bent toch niet di-hik En samen eten is zo gezellig joh! Zoiets, zeg maar
  maandag 5 maart 2007 @ 14:07:43 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_46939710
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, omdat mensen daar niet mee om kunnen gaan. Dat vinden ze sneu, zielig of aanstellerij, want jij bent toch niet di-hik En samen eten is zo gezellig joh! Zoiets, zeg maar
Ja, ik denk dat ook, en ik denk dat een andere factor is, dat ze zich zelf wel een beetje schuldig voelen als ze al die ongezonde dingen pakken. En het niet kunnen hebben als een ander wel de verleiding kan weerstaan, zeker als die ander dikker is dan zij zijn. Als die dikkerd het zelfs eet, dan hoef jij je al helemaal niet schuldig te voelen. Zoiets
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 14:08:43 #64
13151 crew  Rewimo
pi_46939746
Omdat ze geen idee hebben hoe moeilijk afvallen is en hoeveel kracht je nodig hebt om nee te zeggen. Als ze daar ook maar een beetje een idee van hadden zouden ze juist wel zeggen hoe knap het is dat je nee zegt.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:10:56 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_46939825
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Omdat ze geen idee hebben hoe moeilijk afvallen is en hoeveel kracht je nodig hebt om nee te zeggen. Als ze daar ook maar een beetje een idee van hadden zouden ze juist wel zeggen hoe knap het is dat je nee zegt.
Klopt ook. Heb ik ook gemerkt met stoppen met roken. De enige mensen die je steunen zijn de andere rokers. Mensen die nooit gerookt hebben vinden het zonder meer smerig, dus die zeggen gewoon: ja, roken is vies en je moet het gewoon niet doen, probleem opgelost! Terwijl voor een verslaafde de realiteit toch iets genuanceerder is
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 14:21:28 #66
13151 crew  Rewimo
pi_46940198
ja, roken is vies en je moet het gewoon niet doen, probleem opgelost!
  maandag 5 maart 2007 @ 14:34:51 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_46940660
Waarschijnlijk zijn ze bang dat je een crashdieet volgt en willen ze daarom dat je zoveel eet

sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 maart 2007 @ 14:35:47 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_46940691
Tsja, ik ben gewoon van mening dat je door veel en ongezond eten niet afvalt. Gekke ik
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 14:36:57 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_46940734
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik ben gewoon van mening dat je door veel en ongezond eten niet afvalt. Gekke ik
Niet? Het lijkt me best een heerlijk dieet namelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 maart 2007 @ 14:38:16 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_46940775
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Niet? Het lijkt me best een heerlijk dieet namelijk
Werkte het maar
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 14:42:34 #71
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_46940918
Tja als niet-roker heb je geen idee van de problemen waar stoppende rokers mee te maken hebben. Niet-rokers zijn ook mensen met hun eigen groepjes en zo, waar je als roker misschien alleen de rokers kent. Is toch lastig... Met lijnen is het net zo, gewoon zeggen dat je er nu geen zin in hebt, dat je net hebt gelunched (oid), of dat je niet houdt van vruchtenvlaai. Dat helpt ook!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  maandag 5 maart 2007 @ 14:46:45 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_46941055
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef Droeke het volgende:
Tja als niet-roker heb je geen idee van de problemen waar stoppende rokers mee te maken hebben. Niet-rokers zijn ook mensen met hun eigen groepjes en zo, waar je als roker misschien alleen de rokers kent. Is toch lastig... Met lijnen is het net zo, gewoon zeggen dat je er nu geen zin in hebt, dat je net hebt gelunched (oid), of dat je niet houdt van vruchtenvlaai. Dat helpt ook!
Ik heb er ook geen last van. Ik vroeg me vooral af wat de beweegredenen zijn van mensen om je constant te ontmoedigen.
Ik heb inmiddels al zo veel commentaar gehad op mijn eetgedrag dat ik wel het e.e.a. gewend ben
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 14:48:54 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_46941137
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef Droeke het volgende:
Ja, en ik ben een roker geweest, dus ik kan daar gelukkig wel over mee praten (nouja, ik weet niet of dat gelukkig is trouwens )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 14:48:55 #74
43556 miss_dynastie
pi_46941138
En als men dan weet dat je aan het lijnen bent en je neemt uit jezelf eens wat, is het 'je was toch aan de lij-hijn? ' Dusseh, tis nooit goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 14:52:08 #75
13151 crew  Rewimo
pi_46941250
Gewoon zeggen: Ik ben eerst gestopt met roken, dat gaat prima en nu ben ik gestopt met eten

Kijken hoe ze reageren
  maandag 5 maart 2007 @ 14:52:34 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_46941264
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
En als men dan weet dat je aan het lijnen bent en je neemt uit jezelf eens wat, is het 'je was toch aan de lij-hijn? ' Dusseh, tis nooit goed
Ja ook zoiets
Als je het WEL eet, kijken mensen je aan van: nou, je bent al dik genoeg hoor!
Als je het NIET eet, roepen ze: ach, 1 keertje kan wel, toch?
Oplossing: gewoon eten, en vervolgens demonstratief alles uitkotsen, is iedereen tevreden
disclaimer
pi_46941638
* blue_funk heeft trek in een pizza...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_46942411
* omearos heeft weinig eetlust, vlinders zitten in de weg

Vanmorgen gewogen, 96,5kg, bijna bij mijn eerste doel van 95kg
  maandag 5 maart 2007 @ 15:33:07 #79
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46942706
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat lijkt me zo erg he, dat je medicatie krijgt om je beter te voelen, en dat het dan zulke nadelen met zich mee brengt Je geestelijke gezondheid is natuurlijk het belangrijkst, maar als er zo'n forse gewichtstoename aan vast zat zou ik ook gaan twijfelen...
Klopt, daarom ook zo vaak gestopt

Slik je ze al? Of ga je ze slikken? En mag ik vragen welke?
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  maandag 5 maart 2007 @ 15:33:11 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_46942708
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef omearos het volgende:

Vlieft??
Wederzijds??
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 15:34:07 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_46942728
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:33 schreef Diesz het volgende:

[..]

Klopt, daarom ook zo vaak gestopt

Slik je ze al? Of ga je ze slikken? En mag ik vragen welke?
Ik ben sinds 3 weken bezig met seroxat 20mg, over 5 weken gaan we kijken of het de oplossing is en anders ga ik in therapie
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 15:40:58 #82
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46942948
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef freecell het volgende:
Hoihoi

Van de antidepressiva die ik ooit gehad heb (welkom bij de club ) ben ik destijds een kilootje of 20 aangekomen, helaas is daar maar 10 weer van verdwenen, terwijl ik met die medicijnen echt niet meer at dan zonder.
Die tien kilo die er wel af is, heb ik er dan ook hoogstpersoonlijk moeten aflijnen...
De psych zei toen: " als je ermee stopt, is het er zo weer af" Dat stoppen met die medicijnen is nu al 5 jaar geleden
Ook dat wisselt inderdaad. Wel irritant dat ze dan met zo'n leuke dooddoener komen..... het gaat er zo weer af.... alsof dat op dat moment interessant is. Je wilt je goed voelen en daar hoort blij zijn met een lijf wat bij je past ook bij. Bij mij werd zelfs met 102 gezegd dat alles in proportie was en ik me niet zo druk moest maken
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ook, en ik denk dat een andere factor is, dat ze zich zelf wel een beetje schuldig voelen als ze al die ongezonde dingen pakken. En het niet kunnen hebben als een ander wel de verleiding kan weerstaan, zeker als die ander dikker is dan zij zijn. Als die dikkerd het zelfs eet, dan hoef jij je al helemaal niet schuldig te voelen. Zoiets
Dat denk ik inderdaad ja. Of ze willen zelf ook wel lijnen, maar kunnen het niet volhouden en willen jou ook laten snoepen, waardoor ze zichzelf minder 'slap' vinden
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  maandag 5 maart 2007 @ 15:43:00 #83
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46943023
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben sinds 3 weken bezig met seroxat 20mg, over 5 weken gaan we kijken of het de oplossing is en anders ga ik in therapie
Die heb ik ook gehad. Hebben me destijds wel heel goed geholpen, alleen die kilo's...... Daarnaast is therapie altijd aan te raden in combinatie met medicijnen. Ze lossen het probleem namelijk niet op. Ik heb jarenlang alleen maar geslikt en nu dus ook in therapie. Mag ik vragen waarvoor (tegen) je ze slikt?
Druifje!!
pi_46943048
omearos, vertel, ik ben ook nieuwsgierig..

Vandaag voor de verandering een boeiend college gehad... Nu nog even lessen voorbereiden, en kijken of we vanavond nog weg gaan.. Ik gok van niet, vriendje is best moe..

ennuh, ik ben met de AD die ik slikte nooit aangekomen volgens mij.. Mijn gewichtstoename is echt puur "mijn eigen schuld" geweest.. Ik heb geloof ik 4 soorten geslikt..

Ben nu bijna een jaar vrij, maar het is toch soms wel lastig zonder hoor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 5 maart 2007 @ 15:44:49 #85
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46943088
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef omearos het volgende:

Zo is het leuk afvallen
Druifje!!
  maandag 5 maart 2007 @ 15:46:28 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_46943143
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:43 schreef Diesz het volgende:

[..]

Die heb ik ook gehad. Hebben me destijds wel heel goed geholpen, alleen die kilo's...... Daarnaast is therapie altijd aan te raden in combinatie met medicijnen. Ze lossen het probleem namelijk niet op. Ik heb jarenlang alleen maar geslikt en nu dus ook in therapie. Mag ik vragen waarvoor (tegen) je ze slikt?
Een aantal familieleden, waaronder mijn moeder, hebben een genetisch defect waardoor ze nauwelijks tot geen serotonine aanmaken. Dat veroorzaakt een vervelende somberheid, angsten, en nog een hele mik andere klachten waarvoor men tot in den treure therapie heeft gehad maar er nooit geen fluit mee is opgeschoten. Ik heb veel van dezelfde symptomen, zij het in een lichte vorm, waardoor ik dit gewoon eens wilde proberen. Mijn nichtje, tante en moeder zijn dankzij seroxat 180 graden omgeturnd.
disclaimer
pi_46943184
Hoppa Omearos
Heeft hij ook vlinners?
  maandag 5 maart 2007 @ 15:50:55 #88
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46943297
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een aantal familieleden, waaronder mijn moeder, hebben een genetisch defect waardoor ze nauwelijks tot geen serotonine aanmaken. Dat veroorzaakt een vervelende somberheid, angsten, en nog een hele mik andere klachten waarvoor men tot in den treure therapie heeft gehad maar er nooit geen fluit mee is opgeschoten. Ik heb veel van dezelfde symptomen, zij het in een lichte vorm, waardoor ik dit gewoon eens wilde proberen. Mijn nichtje, tante en moeder zijn dankzij seroxat 180 graden omgeturnd.
Als het een genetisch defect is, dan kan dit inderdaad de oplossing zijn. Bij een 'tijdelijk' serotoninetekort is therapie meestal wel handig, daar dat bij een terugval extra steun kan geven.

Hoe is het met het gewicht van je nichtje, tante en moeder gegaan?
Druifje!!
  maandag 5 maart 2007 @ 15:52:22 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_46943349
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef Diesz het volgende:

[..]

Als het een genetisch defect is, dan kan dit inderdaad de oplossing zijn. Bij een 'tijdelijk' serotoninetekort is therapie meestal wel handig, daar dat bij een terugval extra steun kan geven.

Hoe is het met het gewicht van je nichtje, tante en moeder gegaan?
Geen van drieen is aangekomen Dus in dat opzicht heb ik wel goede hoop
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 15:56:02 #90
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46943516
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geen van drieen is aangekomen Dus in dat opzicht heb ik wel goede hoop
Beter!!!! Wel goed in de gaten houden, ik wist er niks van en was echt alleen maar bezig met me weer goed voelen, de kilo's zaten er 'ineens'. Als je weet dat het kan gebeuren kan je het misschien een btje afremmen als het nodig mocht zijn.

Maar..... ik hoop dat je gewoon alleen de goede werking van het medicijn mee krijgt en je dus lekker gaat voelen en dat die kilo's wegblijven!!!
Druifje!!
  maandag 5 maart 2007 @ 16:01:17 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_46943708
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef Diesz het volgende:

[..]

Beter!!!! Wel goed in de gaten houden, ik wist er niks van en was echt alleen maar bezig met me weer goed voelen, de kilo's zaten er 'ineens'. Als je weet dat het kan gebeuren kan je het misschien een btje afremmen als het nodig mocht zijn.

Maar..... ik hoop dat je gewoon alleen de goede werking van het medicijn mee krijgt en je dus lekker gaat voelen en dat die kilo's wegblijven!!!
Dank je Dat hoop ik ook!
Ik heb natuurlijk wel het e.e.a. opgezocht over die pillen, wat ik misschien juist niet had moeten doen i.v.m. paranoia, maar goed, de nieuwsgierigheid zegeviert uiteindelijk toch
Ik eet momenteel rond de 1200/1400 kcals per dag, dus het lijkt me grif onmogelijk dat ik enorm ga aankomen. Ik geloof er zelf in dat, als ik gewoon lekker blijf bewegen en niet te veel eet, ik niet dik ga worden. Mocht dit toch het geval zijn, dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Niet iedereen wordt er dik van, maar die verhalen hoor je wel het meest. Mensen zullen niet snel gaan roepen dat ze niet zijn aangekomen van de pillen. Van de pil pil zou je ook dik moeten worden als je de verhalen hoort, maar da's bij mij nooit gebeurd. Ik heb ieder pondje er keurig zelf aan gegeten
disclaimer
pi_46944004
Heb me net bezondigd aan een stukje "paradijs op aarde"
Smaakte goed. Jammer alleen dat ik er straks weer spijt van heb.
***Levi was here***
  maandag 5 maart 2007 @ 16:10:40 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_46944068
Oh Bounty's. Die vind ik echt zo ontzettend smerig
disclaimer
  maandag 5 maart 2007 @ 16:11:27 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_46944112
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Bounty's. Die vind ik echt zo ontzettend smerig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46945049
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:11 schreef Troel het volgende:

[..]

***Levi was here***
  maandag 5 maart 2007 @ 16:38:47 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_46945363
Ik was zo eens op vakantie in Tsjechie en daar verkochten ze repen die "Margot" heetten. Ik dacht: cool, naamchoco! Heb er toch maar 1 geproefd voordat ik een pallet insloeg en wat bleek: een soort extrakleffe bounty met een rumsmaakje
Wat een desillusie

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 05-03-2007 16:47:55 (een typo in mijn eigen naam :\'( :D) ]
disclaimer
pi_46945682
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was zo eens op vakantie in Tsjechie en daar verkochten ze repen die "Magot" heetten. Ik dacht: cool, naamchoco! Heb er toch maar 1 geproefd voordat ik een pallet insloeg en wat bleek: een soort extrakleffe bounty met een rumsmaakje
Wat een desillusie
Pure Bounty is lekker Alleen verkopen ze die bijna nergens...
***Levi was here***
  maandag 5 maart 2007 @ 16:49:19 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_46945816
Geef mij maar een kitkat chunky white
disclaimer
pi_46945954
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Geef mij maar een kitkat chunky white

Smaken verschillen... blijkbaar...
***Levi was here***
pi_46946569
witte maltesers zijn lekker...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')