dateltniequote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef WebForce het volgende:
Ik ben ziek van de nederlaag van Vitess en het heerst al een aantal weken!
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:43 schreef Little_Angel het volgende:
koorts, slap gevoel, buikpijn, benauwdheid,. slijm in m'n keel...
het lijkt er dus IMHO op dat het flink rondgaatquote:
pijn in mn rug had ik gisteren ookquote:Op zondag 4 maart 2007 22:32 schreef Miasan het volgende:
Ik was vorig weekend ziek, toen ik net bij m'n vriend was.Flinke koorts, misselijk, slap gevoel, hele hele erge hoofdpijn, keelpijn en een ontiegelijke pijn in m'n rug. Wat ben ik blij dat dat nu eindelijk voorbij is. Sterkte aan de mensen die nu ziek zijn.
zal het eens roberen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Qwea het volgende:
pomtiedom ; Heb je trachitol geprobeert? Of dubbelzoute drop? Dat helpt bij mij iig
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:17 schreef cityofdelusion het volgende:
ik weet niet maar, ik had net ineens een flinke opvlieger..ik ben 20.
meestal helpt trachitol daar wel tegen. Anyway, toch beterschapquote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
zal het eens roberen.
Krijg net te horen dat het misschien een virusje is wat zich heeft vast gezet.
Enfin, het is een klein probleem, maar wel hinderlijk.
Als je griep hebt ben je wel wat langer dan 2 dagen uit de roulatiequote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Qwea het volgende:
Roept u maar! Ik hoor overal om me heen dat half NL ziek is
Hier thuis is moeders zojuist flink ziek geworden, gisteren had mn vriend last van zn keel (wat nu gelukkig weer over is, gisteren was ik flink aan de spetterpoep, had buikpijn + hoofdpijn en vandaag heb ik enkel nog wat krampen in mn maag + een stijve nek.
Mensen die ziek zijn hier? Zo ja,wat heb je?
Het gaat rond geloof ik he?
Gewone griep duurt thank god bij mij echt maar 2 dagen. Zware griep ben ik zo 1.5 a 2 weken plat. Meestal ga ik met griep wel gewoon de hort opquote:Op maandag 5 maart 2007 10:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je griep hebt ben je wel wat langer dan 2 dagen uit de roulatie
Ik heb een licht griepje gehad, 4 dagen ziek geweest en nog een week daarna erg moe. Nu gelukkig weer zo goed als hersteld, ziek zijn is zo vervelend
Dus buikgriep heerst wel... zie je nou wel. Ik ben niet gekquote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef DarkElf het volgende:
hoor wel om me heen van mensen met buikgriep, zware verkoudheden en griep enzo.
gelukkig tot nu toe niets aan het handje met DE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |