Een HELE korte samenvatting misschien?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
En toch vermoed ik dat deze beelden de uitzending niet gaan halen.![]()
Moet hij gewoon effe doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub stemt op Brian...
Kan het leven (en DGK) niet gewoon eens leuk, aardig en liefdevol zijn?? Of is dat teveel jaren 60 flower power??quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een stemming...............pff.........
ik wil rellen (net als bij de kroning jaren 80), narigheid...ruzie..oorlog...woordenwisselingen.....discussies
van alles!
Dit valt onder het "Eric moeilijk maken".quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
Raar van Huub dat ie niet op Erik stemt.
Ze heeft het toch verdiend!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het vaag dat Brian op Eric stemt.
Ondanks ze hem gepijpt heeft....
En ze zegt het ook gewoon, geweldig.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
amanda is beledigd, zo meldt ze met haar schoorsteenstem.
Daar had Amanda het gisteren nog over hoe zo'n toestand dat was. Ik weet het niet want ik was toen nog maar een kind.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een stemming...............pff.........
ik wil rellen (net als bij de kroning jaren 80), narigheid...ruzie..oorlog...woordenwisselingen.....discussies
van alles!
Tja, die knippen en plakken wat en dan lijkt het voor tv een spannende stemming.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Huubje, wat heb je een klotescript gekregen van de FEBO![]()
Hij zei net toch beneden tegen Eric dat hij het hem niet gemakkelijk ging maken. Zeer waarschijnlijk instructies van achter om de stemming wat spannender te maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
Hij moet rellen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
Nou, dit slaat echt helemaal nergens op. Hij had gewoon tegen achter moeten zeggen dat ze op kunnen flikkeren met hun sneue intriges.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Huubje, wat heb je een klotescript gekregen van de FEBO![]()
Ze hebben wel eens overtuigender geacteerd, idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is werkelijk het domste script ooit!
hij volgt het script meid, om beetje herrie te schoppen, gaat toch naar eric, let maar opquote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuub ,wat doe je??????????Ik snap er niks meer van.
In opdracht TV maken, dit is zóooo doorzichtig.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef Casshern het volgende:
huub wat doe je nou???
haha wat zei ikquote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef LuNaTiC het volgende:
amanda zucht
ik krijg flashbacks naar de valentijn stemming
Gelijk heeft ze...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
Jaap snapt het weer eens niet.
En wordt direct gebullied door Natasia.
Dat wordt dus neuken om half 1 ipv half 12quote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
Ach jee, Amanda helemaal van de kaart...
Nou, dat wordt dus geen Brian pijjpen de komende twee uur.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij zei net toch beneden tegen Eric dat hij het hem niet gemakkelijk ging maken. Zeer waarschijnlijk instructies van achter om de stemming wat spannender te maken.
er is nog tijd zatquote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuub ,wat doe je??????????Ik snap er niks meer van.
Komt wel goedquote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef Max878 het volgende:
What the f*ck! Die Hubert is echt vaaahaaag...
![]()
Waar gaat dit heen?!
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef MCR4480 het volgende:
weet erik hiervan????
Dan hebben we nog 6 minuten.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij volgt het script meid, om beetje herrie te schoppen, gaat toch naar eric, let maar op
Yepquote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij zei net toch beneden tegen Eric dat hij het hem niet gemakkelijk ging maken. Zeer waarschijnlijk instructies van achter om de stemming wat spannender te maken.
Ja stel je voor dat Eric er in trapt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dit slaat echt helemaal nergens op. Hij had gewoon tegen achter moeten zeggen dat ze op kunnen flikkeren met hun sneue intriges.
Hij heeft het programma niet gevolgd, dus kent de routine van dit soort toneelspelen nog niet zo goed.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
whahahaa jaap
ze moeten het uileggen aan hem
Na zijn bed kwaliteiten, op het feit dat hij zn stem aan Eric geeftquote:
Nee, dit is ook al overlegd met Eric van tevoren. Het is helemaal setup.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat Eric er in trapt.
Leuk hoor redactie.
Jullie willen Huub echt kwijt.
Nee? Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap denkt dat Huub er vandaag wordt uitgestemd
Zal ik ze voor je bewaren?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
Wil de Cosser zich ff melden i.v.m. weddenschap over de stemming ! (vannacht) Ik heb 100 CP's verdiend.
Kan ik me moeder ff 5 min. bellen.![]()
Hij heeft nog een week of zes.........quote:Op zondag 4 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft het programma niet gevolgd, dus kent de routine van dit soort toneelspelen nog niet zo goed.
Dat had Amanda ook, gun Jaap nog wat tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |