In PE1 had je een puntensysteem, maar dat werd te ingewikkeld bevonden.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
En ik vind het ook niks dat je door één slechte etappe er gelijk uit kunt liggen... da's niet fair
Oh volgende week vette ruzie
Om mezelf maar eens te quoten... dat had ik goed mis. Ben benieuwd wat Paul dan zo fout heeft kunnen doen. Of dat Pascalle een vervormd realiteitsbeeld heeft...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef xienix84 het volgende:
En mooi voor Paul en Pascalle, kunnen ze even rustig aan doen, alles op orde, goed bijpraten. Die komen dr wel denk ik.
Hij heeft haar fohn gevondenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens te quoten... dat had ik goed mis. Ben benieuwd wat Paul dan zo fout heeft kunnen doen. Of dat Pascalle een vervormd realiteitsbeeld heeft...
Dimmen.quote:
Ik denk.....beide.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens te quoten... dat had ik goed mis. Ben benieuwd wat Paul dan zo fout heeft kunnen doen. Of dat Pascalle een vervormd realiteitsbeeld heeft...
Ja het is wel vaker dat er iets meer focus is op bepaalde teams, maar deze keer werden hele koppels weggelaten onderhandquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat we die nauwelijks in beeld hebben gehad
In de tour-de-france filmen ze ook alleen de kopgroep...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is wel vaker dat er iets meer focus is op bepaalde teams, maar deze keer werden hele koppels weggelaten onderhand
Hopelijk betekent dat dat ze nog lang meegaanquote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is wel vaker dat er iets meer focus is op bepaalde teams, maar deze keer werden hele koppels weggelaten onderhand
Meneertje, u bent geen mod meerquote:
vond ik beter/eerlijker, voor wie was dat ingewikkeld, deelnemers of kijkers?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
In PE1 had je een puntensysteem, maar dat werd te ingewikkeld bevonden.
Moet ie nog wel dimmen.quote:
Is ie dan bezopen? Want hier is ie nog blauwquote:
Volgens mij vooral kijkers.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
vond ik beter/eerlijker, voor wie was dat ingewikkeld, deelnemers of kijkers?
Ik vond dat puntensysteem ook veel eerlijker... Jeroen en Manja vlogen er ook een keer onterecht uit bij zo'n eliminatie-etappe... en zul je zien dat volgende week Pascal en Miranda ook onterecht eruit vliegen ten koste van die doos en dat strakke broekjequote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
vond ik beter/eerlijker, voor wie was dat ingewikkeld, deelnemers of kijkers?
en dan nog weet je enigszins wat er in de achterhoede gebeurt....quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Adelante het volgende:
In de tour-de-france filmen ze ook alleen de kopgroep...
Nietsquote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Wup het volgende:
[..]
en dan nog weet je enigszins wat er in de achterhoede gebeurt....
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond dat puntensysteem ook veel eerlijker... Jeroen en Manja vlogen er ook een keer onterecht uit bij zo'n eliminatie-etappe... en zul je zien dat volgende week Pascal en Miranda ook onterecht eruit vliegen ten koste van die doos en dat strakke broekje
Ik vind 'dimmen' nogal dwingend.... een verzoek op een opmerking die echt totaal niet gepast is! Je vindt jezelf heel wat, volgens mij.quote:
jawel maar je ziet nu hoe koppels een 'relax' etappe inlassen omdat ze zich dat zonder gevolgen kunnen permiterenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
Volgens mij vooral kijkers.
Het was eerlijker, dat wel, maar dit is wel spannender. Toen had je bijvoorbeeld op voorhand teams die niet af konden vallen. Maar was er ook meer tactiek en complotvorming, zo kon je bevriende koppels die het moeilijk hadden laten passeren zodat zij meer punten haalden en erin bleven.
En dat vind ik jammer. Ze moeten racen alsof elke etappe de laatste kan zijn. In Amerika bij TAR is het ook "The last team to arrive MAY be eliminated." maar dat is eigenlijk een ander progamma dus ik houd op met vergelijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel maar je ziet nu hoe koppels een 'relax' etappe inlassen omdat ze zich dat zonder gevolgen kunnen permiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |