quote:Op maandag 5 maart 2007 11:01 schreef steekbal het volgende:
Shit, ik heb het gelezen, Basayev ?
Je zit op het goed spoor. G.........diaquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef steekbal het volgende:
iets van chlamydia dan, maar da's een geslachtsziekte
Het was erg druk, zakkenrollers heb je overalquote:Op maandag 5 maart 2007 11:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Andere vraag, dan?
PS. Hoe raken ze in vredesnaam een lijk kwijt tijdens een begrafenis???![]()
Mark +1quote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef Mark het volgende:
Chamsachoerdia ofzo
In Tsjetsjenie is alles mogelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 11:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Andere vraag, dan?
PS. Hoe raken ze in vredesnaam een lijk kwijt tijdens een begrafenis???![]()
Nee sorry, die bewaar ik nog even, want er wat toch een goed antwoord.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Dus de Suske en Wiske vraag niet meer?
Ja, maar het lichaam is op één of andere manier in Tsjetsjeniė terrechtgekomen. Het zijn buurlanden.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:27 schreef steekbal het volgende:
Het was toch Georgie ???
Nee, dat is niet zo, ze is blond, en qua tijd zit Grace Kelly wel aardig goedquote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Drew Berrymore ???
Ik neem bij nader inzien aan dat het een kindster moet zijn geweest.
Die zocht ikquote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef steekbal het volgende:
Doris Day, die bedoelde ik eigenlijk toen ik lucille ball zei
Het is niet duidelijk wie het zei, maar de spreker wilde er mee aangeven hoe lang hij al in het vak zat. En aangezien Doris als eeuwige maagd bekend stond....quote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wel een rare uitspraak....voordat ze maagd was...
Kan je niet bij de Muziektrivia blijven.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef Mark het volgende:
Deep River Quartet?
Daarom adviseer ik ook altijd om uit verschillende gebieden vragen te kiezenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan je niet bij de Muziektrivia blijven.![]()
Zeker, een van mijn favorietenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef DaviniaHR het volgende:
The usual suspects
Quequote:Op maandag 5 maart 2007 13:31 schreef DaviniaHR het volgende:
JOEPIE!!! Mooie film!
Noem zijn de zgn. Big Five van persoonlijkheid.
Nee, klopt niet.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Of i voor introversie
dat is de E voor extraversie. Ook goed. Nog eentje!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Of i voor introversie
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Vriendelijkheid is juist.
Emotionele (in)stabiliteit ook juist
Neuroticisme is ook goed
Juistem!!! Conscientiousness.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef ScottTracy het volgende:
Zorgvuldigheid? Al weet ik niet wat dat in het engels zou moeten zijn
Was ie zo makkelijk Mark+1?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:09 schreef Mark het volgende:
Viggo Waas, Joep van Deutekom en Peter Heerschop
Sorry, ik hou niet alle vragen bijquote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef De_Melkboer het volgende:
En Diederik van Vleuten was er ook bij (vraag was vorige week toch ook al gesteld?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |