ik dacht dat huub herhaalde half negen op de bank, maar later zei hij weer 9 uurquote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha, ik dacht na het telefoontje met achter dat om 20.30 de klok ging lopen en dat om 21 uur de stemming rond moest zijn. Heb ik dan verkeerd begrepen.
Ja doh, Huub doelde daar ook op he.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking over die jongere man kwam volgens mij omdat Sylvia aan seks met Huu dacht
Zei ze man of iemand want als ze over haar lange relatie heeft van vroeger zegt ze nooit man.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia heeft het nog maar 1 keer in haar leven met een jongere man gedaan
Ja hehe, omdat Huub daarvoor vroeg of ze nog sex zouden hebben oid strekking.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking over die jongere man kwam volgens mij omdat Sylvia aan seks met Huu dacht
mwa, zit een rotte appel tussenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:46 schreef Kinga het volgende:
wat lief zijn ze met z'n 3-en he
Shit zeg ze maken het de laatste week wel erg bont.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
En het gaat maar door.
De Oldenzaler heeft nog heel eventjes een alcoholverbod. Vanavond, vanaf negen uur, mag de 25-jarige zich weer volgieten. Of hij die kans ten volste zal benutten, zullen we snel genoeg weten. Voorlopig moet hij zijn lasagne nog even wegspoelen met een overheerlijk glaasje kraanwater.
Bron: Tien.
Niet zoveel gewend? ... moet je mijn familie kennen ! Ik ben de normaalste en zit streams van DGK te kijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:47 schreef de_kolonel het volgende:
zijn moeder woont in Enschede en zijn broer doet het met een 9 jaar oudere vrouw.
Is toch niet zo bijzonder ?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:47 schreef de_kolonel het volgende:
Wat een familie heeft (mijn idool) Huub.
Zijn zus zit in een blijf van mijn lijf huis, zijn vader woont in Limburg en is daar hoog bij provinviale staten, zijn moeder woont in Enschede en zijn broer doet het met een 9 jaar oudere vrouw.
Wat bij mij wel werkt: RealPlayer openen en dan naar File, Open en dan een van deze vier url's invoeren en op OK drukken. De vier verschillende url's zijn voor de vier verschillende camera's. Niet optimaal omdat je maar 1 scherm hebt steeds maar beter dan niets.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Taurus het volgende:
Ze zijn oranje![]()
Wordt maar COS lezen want die streams werken voor geen meter meerEcht raar. En jammer. Maar goed, ik vertrouw wel op jullie dan
![]()
vlgs mij is dit meer een weergave van de feiten als dat het negatief is.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Shit zeg ze maken het de laatste week wel erg bont.
Zouden ze Peter6000 die dingen laten schrijven ?
Blijkbaar niet. Mijn familie is saai en rijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Niet zoveel gewend? ... moet je mijn familie kennen ! Ik ben de normaalste en zit streams van DGK te kijken.
Ga er ff lekker voor zitten. met een flessie Plopquote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
eric heeft ook zin in de stemming. Dan wordt iedereen woessssssssst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |