Ja die hadden we ook een keer bijna dood gereden. Zo'n hele rij met van die kutkuikens de weg over.. wij keihard op de rem enzoquote:
Neeeeeeeeequote:Op zondag 4 maart 2007 20:04 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja die hadden we ook een keer bijna dood gereden. Zo'n hele rij met van die kutkuikens de weg over.. wij keihard op de rem enzo![]()
Ze leefden nog lang en gelukkigquote:
OMGquote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ze leefden nog lang en gelukkig![]()
......tot de auto achter ons niet op tijd meer was om te remmen![]()
Wat dacht je van: naar de winkel lopen met een lief klein oppaskindje en vervolgens na heel goed kijken over te steken (ik stak netjes over bij een oversteekplaats en liep rechtdoor op dezelfde weg) bijna overhoop gereden te worden door een stel jongens in een opgepimpte CRX die dus net voor ons langs met minstens 70 km per uur afsloeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef Jekoos het volgende:
1. ik reed dus zo met m'n oma mee, opweg naar Rotterdam.. me oma is altijd netjes enzo jeweet. Dus het stoplicht stond op rood maar ze rood gewoon doordus ik zat daar echt zo van
dus ik zeg; "Oma hij stond op rood hoor!!", dus me oma van
![]()
PIEEEEP!! met piepende banden ging ze op de rem. dus ik van wtf
reed ze achteruit terug, ging ze als nog staan wachten voor het rode licht
![]()
![]()
![]()
2. d'r was zo'n wijf. die reed op de rotonde, en werd geflitst.. maar reed niet te hard. Dus ze dacht ik maak nog een rondje en check of hij weer flitst. En ja.. weer flits. En ze deed nog een rondje.. jup weer een flits. 5 weken later, 3 enveloppen van de politie op de mat. Ze was 3x geflitst op een rotonde omdat ze haar gordel niet om had... PWND![]()
Gewoon even flink met je naaldhakken op de motorkap springen en roepen: Kun je niet uitkijken? Je hebt een lelijke kut-auto!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat dacht je van: naar de winkel lopen met een lief klein oppaskindje en vervolgens na heel goed kijken over te steken (ik stak netjes over bij een oversteekplaats en liep rechtdoor op dezelfde weg) bijna overhoop gereden te worden door een stel jongens in een opgepimpte CRX die dus net voor ons langs met minstens 70 km per uur afsloeg.
Vervolgens gaan ze hard op de rem staan en ging het raampje naar beneden en werd er geroepen: ken je niet uitkijken je hebt een kind bij..........![]()
Hmmm, idee, in dit geval was ik een beetje te geschrokken om te reageren, misschien de volgende keer!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Gewoon even flink met je naaldhakken op de motorkap springen en roepen: Kun je niet uitkijken? Je hebt een lelijke kut-auto!
LOL, das echt domquote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef Jekoos het volgende:
2. d'r was zo'n wijf. die reed op de rotonde, en werd geflitst.. maar reed niet te hard. Dus ze dacht ik maak nog een rondje en check of hij weer flitst. En ja.. weer flits. En ze deed nog een rondje.. jup weer een flits. 5 weken later, 3 enveloppen van de politie op de mat. Ze was 3x geflitst op een rotonde omdat ze haar gordel niet om had... PWND![]()
Dat zijn flitspalen die alles flitsen en dan kijkt een pennelikker al die foto's naquote:Op maandag 5 maart 2007 03:56 schreef Tichelaar het volgende:
Flitspalen die zien dat je geen gordel draagt?
Echt?quote:Op maandag 5 maart 2007 04:04 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat zijn flitspalen die alles flitsen en dan kijkt een pennelikker al die foto's na
suc6quote:Op maandag 5 maart 2007 04:05 schreef L.Mo het volgende:
erg leuk topic.
misschien dat ik het morgen even ga lezen
jepquote:
jepquote:Op maandag 5 maart 2007 04:08 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dus ze zouden je ook kunnen betrappen op afrukken
quote:Op maandag 5 maart 2007 04:04 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat zijn flitspalen die alles flitsen en dan kijkt een pennelikker al die foto's na
Moet je dit topic even doorlezenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef BrauN het volgende:
Dat bij die rotonde he... geflitst door een flitspaal, of wat?
1. Staan er flitspalen op rotondes?
2. Hoe herkennen die dingen of je je gordel aan hebt?
of logisch nadenkenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Moet je dit topic even doorlezen
Had ook nog blond voor kunnen staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Het eerste woord uit de titel zegt genoeg
Das nog heel netjes van je! Eigenlijk moet je ook ff een gedenksteentje neerkwakken(haha ik zei: kwakken!)quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef PimPshaKe het volgende:
heb donald duk zaterdag nog aangereden
Hij stak net over met zijn homo vriendjes toen ik net aan het optrekken was.. Remmen --> te laat--> smots zag achter me nog paar veertjes omhoog komen. Maar even gestopt en de darmen + verbrijzeld skeletje in de berm geschopt. En de 2 andere homo's Guus/dagobert weg gejaagd
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Gewoon even flink met je naaldhakken op de motorkap springen en roepen: Kun je niet uitkijken? Je hebt een lelijke kut-auto!
Kun je niet uitkijken? Je hebt een lelijke kut-auto! Zo haha!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Sjibble het volgende:
[..]sorry, de volgende keer kies ik een mooiere..
ja...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:04 schreef Jekoos het volgende:
Wij hebben een laguna.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef Djep het volgende:
Eergisteren bij de rotonde: opa, die voor mij reed, durfde de rotonde niet op te rijden. Onder begeleiding van mijn getoeter durfde hij het wel.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef Djep het volgende:
Eergisteren bij de rotonde: opa, die voor mij reed, durfde de rotonde niet op te rijden. Onder begeleiding van mijn getoeter durfde hij het wel.
Verkapte kijk mij eens stoer doen dat ik naar oude opa's durf te toeteren die geen rotonde op kunnen rijden postquote:
Jij rijdt toch vierkantjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen die maar 1 keer een rondje om de rotonde rijden. Je gaat toch minimaal 5 keer eromheen!!
kword gek van je plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef denkjedat het volgende:
[..]
kword gek van je plaatje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wijsneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |