Lukt het al een beetje met opnemenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
onze nummers zijn eerder ranzig dan lekker, zou dat uitmaken denk je?
Ja ik heb deze:quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Lakai het volgende:
[..]
jep mooie schoenen he!![]()
welke heb je?
ik deze:
[afbeelding]
Ranzig is zowiezo per defintie lekker hehequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
onze nummers zijn eerder ranzig dan lekker, zou dat uitmaken denk je?![]()
ze fietsen anders ook best lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:55 schreef Lakai het volgende:
ah kijk is aan!! allebei johnsons alleen jij de highs en ik de lows:P...die skaten ook echt perfect volgens mij!!
het opnemen zit er allang op, het mixen duurt nogal lang omdat alleen de bassist eraan kan werken in zn vrije tijd. (staat op zijn pcquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje met opnemen?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ranzig is zowiezo per defintie lekker hehe![]()
Sorryquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef imported_sphinx het volgende:
ohja, ROT OP MET DIE SCHOENEN MAN!!!!
Het speelt natuurlijk wél veel lekkerder voor jezelf als je geluid goed is. En dát horen mensen wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja er is een verschil tussen iets kut cheap en iets supermoois, maar het zijn die kleine dingen die waarschijnlijk practisch niet op zullen vallen
Ja dat klopt dan wel weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk wél veel lekkerder voor jezelf als je geluid goed is. En dát horen mensen wel.
daar heb jij weer gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk wél veel lekkerder voor jezelf als je geluid goed is. En dát horen mensen wel.
okee tofquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het opnemen zit er allang op, het mixen duurt nogal lang omdat alleen de bassist eraan kan werken in zn vrije tijd. (staat op zijn pc) maar 2 nummers zijn zo goed als afgemixt en die kan ik dus wel een keer posten binnenkort
Ik ook!quote:
Mja wij zouden morgen ook gaan spelen maar bassist heeft tentamensquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik ook!.
We hadden bijna de hoop morgne weer na 4 maanden met de band te spelen. Maar we konden mooi die toets die we met 30 man perongeluk gemist hadden in halen het 8e uur![]()
als die lul nou gewoon om het laten roepen dat we in een ander lokaal zaten hadden we dus kunnen spele
Klinkt niet ideaalquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:08 schreef punkjunk het volgende:
brothers in arms![]()
Het probleem is gewoon we allemaal te versprijd wonen, meer lullen als spelen en de bassit moet afentoe ff roken. En dat terwijl me maat die drumt van de boer is en we daar gewoon zouden kunnen reperteren, maar dan moet de bassist weer 1,5 uur reizen
verre van dat! Maar met je leraar in een band zitten heeft toch wel positief effect voor je cijferquote:
same here. sterker nog, we bestaan zowat een half jaar en hebben 5 keer geoefend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:08 schreef punkjunk het volgende:
brothers in arms![]()
Het probleem is gewoon we allemaal te versprijd wonen, meer lullen als spelen en de bassit moet afentoe ff roken. En dat terwijl me maat die drumt van de boer is en we daar gewoon zouden kunnen reperteren, maar dan moet de bassist weer 1,5 uur reizen
Mja als je dan gaat spelen en iedereen kent z'n stukken in ieder geval goed dan kan je nog wel leuk speeln jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
same here. sterker nog, we bestaan zowat een half jaar en hebben 5 keer geoefend.
kun je nagaan. gelukkig helpen MSN en GuitarPro heel veel
Drummers zijn lastig te vindenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef imported_sphinx het volgende:
En we hebben nog steeds geen drummer, maar wel een potentiële gig over een maand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |