Ik heb me marshall al sinds jaar en dag (ik heb em nu 2 jaar) op 1 geluid staan en dat is iets van 35% bass, 60% mid en 45% hoog, 35-40% gain. Meer mooie geluidjes krijg ik er eigelijk niet uit. Ik vind het een verrotte versterker en volgens mij is ie technisch gezien ook niet meer 100% . Maar dat maakt niet uit, hij wordt _als het goed is_ snel vervangen door een buizen versterker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
probeer je mij hier te vertellen dat jij niet constant met je geluid loopt te kutten en het beste eruit halen hoe klein de verschillen ook zijn?
ik kan ook niet m'n notes lezenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik ook niet
wel eten trouwens![]()
oh en noten lezen icm piano spele kan ik dan net weer wel
Men, wat een lekker ding! Ik ben zoo onwijs benieuwd hoe p90 elementen klinken. Op Seymour Duncan.com hebben ze wel voorbeelden maar die krengen klinken allemaal bijna het zelfde. Zulke dingen moet je kunnen ruiken, proeven en likken vind ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat grappig, mijn broer heeft net de crème versie gekocht!![]()
De basis is werkelijkwaar super: Prima afwerking, fantastische lekkere vette/dikke hals (zo zie je maar, smaken verschillen), gewoon top! Wat ik erg jammer vond ik dat de elementen gigantisch dof en emotieloos zijn, absoluut niet representatief voor een p90. Hij verwacht ze ook onmiddelijk door echte p90's. Al met al heb je met die upgrade voor weinig geld een prima gitaar! Het enige dat er op aan te merken is zijn die kolere elementen...![]()
[afbeelding]
gitaristen (vooral electrisch-spelende) staan er om bekend dat ze geen noten kunnen lezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Lakai het volgende:
hoe spelen de meesten hier gitaar??
via noten of via tabs....ik allebei
het ritme door noten en de bepaale noten door tabs
maar ik moet wel iets meer noten leren lezen....is volgens mij wel veel gunstiger
Laat je vooral niet misleiden door het 'duncan designed', het zijn net zulke crappy elementen als in normale squiers en epiphones. De échte seymour duncans die klinken wél ok!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Men, wat een lekker ding! Ik ben zoo onwijs benieuwd hoe p90 elementen klinken. Op Seymour Duncan.com hebben ze wel voorbeelden maar die krengen klinken allemaal bijna het zelfde. Zulke dingen moet je kunnen ruiken, proeven en likken vind ik.
Als kenkergottik heb ik natuurlijk altijd mijn wintersun-zweetbandje (very kvlt) om, voelt wel lekker om de pols. Vreemde vraag trouwensquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef imported_sphinx het volgende:
maar gebruikt er hier iemand zweetbandjes / polsbandjes?
Och, van mij mogen ze best duncan designed zijn als ze maar lekker klinkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Laat je vooral niet misleiden door het 'duncan designed', het zijn net zulke crappy elementen als in normale squiers en epiphones. De échte seymour duncans die klinken wél ok!![]()
Ja dan kan je het JUIST goed vergelijken hequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Och, van mij mogen ze best duncan designed zijn als ze maar lekker klinken. Maar op die site van duncan staan echt 100 samples van van alles ne nog wat maar het meerendeel klinkt het zelfde vind ik. Mede ook omdat ze ALIJTD het zelfde riffje doen.
Hoe kun je nou op een blues rifje metal elementen beoordelen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan kan je het JUIST goed vergelijken he![]()
Mja daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op een blues rifje metal elementen beoordelen?
Ik denk of de enige of 1 van de weinigequote:
Mijn leraar ook, maar die post nooitquote:
Zijn dat jullie? Klinkt tof!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/iba
http://media.putfile.com/fley-away
vind ze echt tof klinken![]()
jep mooie schoenen he!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mijn leraar ook, maar die post nooit![]()
Oh, en Lakai is toch van die schoenen?Ik heb iig schoenen van Lakai
![]()
onze nummers zijn eerder ranzig dan lekker, zou dat uitmaken denk je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ah kut![]()
Men, dat nummer Iba is echt ranzig lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |