...tot nu toe...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
stomste fipo
quote:
hoe save je dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:28 schreef ibaneX het volgende:
op insane zetten delay uitzetten en progam saven
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe save je dat?knopje inhouden, ok
![]()
ik wist dat je moest saven, maar te lui om de manual te pakkenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef ibaneX het volgende:
[..]
K lulde ook maar wat, technisch inzicht
of juist 2 keerquote:Op zondag 4 maart 2007 22:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je die delay nou gewoon voluit aanlaat hoort niemand dat je fouten maakt
Ga blues spelen. Dan hoor je twee keer dezelfde fout te makenquote:
Namen! Rugnummers! Specs!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef Cynic het volgende:
Ik heb goede hoop dat ik deze week mijn nieuwe amp+preamp krijg
Een Marshall 9100 poweramp (2 x 50 watt stereo) en een Digitech 2112 preamp. Ik denk dat de volgende stap is dat ik 2 2X12 cabs ga halen zodat ik ook alle effecten stereo kan gebruikenquote:
Cool. Op die 2112 heb ik ook wel eens gespeeld, klinkt lekker.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een Marshall 9100 poweramp (2 x 50 watt stereo) en een Digitech 2112 preamp. Ik denk dat de volgende stap is dat ik 2 2X12 cabs ga halen zodat ik ook alle effecten stereo kan gebruiken
Vriend van me heeft nagenoeg dezelfde setup en dat is zo enorm veelzijdig. Dus een dure boutique amp moet nog maar even wachten
Bruikbare tip: een vriend van mij heeft ook zo'n 9100 en die heeft geleerd dat het eerste wat je moet doen als je hem hebt, is nieuwe buizen er inmikken. Deze tops vragen veel van de buizen en weinig mensen vervangen ze iedere 2 jaar, dus als je em occassion haalt, zal dit waarschijnlijk dag en nacht verschillen, net alsof je nieuwe snaren op je gitaar legt na 6 mnd op ouwe te hebben gespeeld. Gelukkig zijn buizen in vergelijking met die versterker niet zo heel duur, dus das wel zo handig.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een Marshall 9100 poweramp (2 x 50 watt stereo) en een Digitech 2112 preamp. Ik denk dat de volgende stap is dat ik 2 2X12 cabs ga halen zodat ik ook alle effecten stereo kan gebruiken
Vriend van me heeft nagenoeg dezelfde setup en dat is zo enorm veelzijdig. Dus een dure boutique amp moet nog maar even wachten
Zijn in Januari net nieuwe buizen in gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Bruikbare tip: een vriend van mij heeft ook zo'n 9100 en die heeft geleerd dat het eerste wat je moet doen als je hem hebt, is nieuwe buizen er inmikken. Deze tops vragen veel van de buizen en weinig mensen vervangen ze iedere 2 jaar, dus als je em occassion haalt, zal dit waarschijnlijk dag en nacht verschillen, net alsof je nieuwe snaren op je gitaar legt na 6 mnd op ouwe te hebben gespeeld. Gelukkig zijn buizen in vergelijking met die versterker niet zo heel duur, dus das wel zo handig.
op de amp zelf staat minimaal inderdaad. dus 8 ohm kan ook, maar heeft ie gewoon iets meer weerstand.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef ibaneX het volgende:
staat er niet minimaal 4 ohm , anders zou ik het niet doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |