quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
een jeckyll en hyde jumpnummertje?
De clip is nog veel beterquote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heerlijke nummer! Heb het net gedownloadt![]()
Maar denk niet dat het een 'zomerhit' wordt...
gatverdamme... zo zoveelste verkrachtig van een geweldige houseplaat. (die overigens zelf ook al verkracht is door 538quote:
Ik kom kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef Bananenman het volgende:
Als het een jumpstyle nummer wordt spring ik voor de intercity.
Ik spring mee.quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef Bananenman het volgende:
Wel jumpstyle dan?quote:Op maandag 2 april 2007 21:08 schreef Bananenman het volgende:
Toppertje 2007quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:58 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik reken op Tropical Danny en Guillermo![]()
Ik snap niet hoe men zoiets kan waarderen? Het zoveelste 'Calabria' nummer, geen verbeterde beat en alleen wat extra tekst er bij.quote:
Dare Me is nagenoeg een kopie van Junior Jack's single Stupidisco uit 2004 en dat was toen ook geen echte knaller.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:07 schreef Muncky het volgende:
Destination Calabria is een goede kanshebber..
Dare Me van Junior Jack ook wel..
Maar, zoals bijna elk jaar zal het wel weer een Basshunter-achtig hitje worden
Klopt, maar het blijft een lekker nummertje en misschien dat 'ie nu wel aanslaat..quote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dare Me is nagenoeg een kopie van Junior Jack's single Stupidisco uit 2004 en dat was toen ook geen echte knaller.
Die clip deed het wel goed bij de muziekzenders.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dare Me is nagenoeg een kopie van Junior Jack's single Stupidisco uit 2004 en dat was toen ook geen echte knaller.
Waarom gunt u deze helden geen eigen topic?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
VERHAAL OVER MUZIKALE REVOLUTIE
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
De Huilende Rappers - Butje.
Een soort Jeugd Van Tegenwoordig, maar dan wat minder electro-achtig. En geloof me, je krijgt Butje niet uit je hoofd.. Ideaal nummer voor een zomerhit. Ironisch genoeg om het Jeugd en Topical Danny gehalte te halen, maar muzikaal leuk genoeg om het niet meteen zat te zijn.
Briljante cult. Help Butje naar wereldfaam !
Luister HIER naar Butje en andere nummers op de Myspace van de Huilende Rappers. En HIER een artikel van P. Faberge van de Jeugd in de Vice over de Huilende Rappers.
Het klonk wel grappig...quote:
Ik had Watskeburt al in december geloof ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha wtfSlecht
![]()
Maar het is nog een beetje vroeg om nu al een zomerhit te voorspellen.
Wat waren de release-data's van de vorige zomerhits?
Ja, cool.quote:
Butje is ook te downloaden op de MySpace van De Huilende Rappers zelf. Da's tenminste wel legaal.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef Niek. het volgende:
Butje is ook te downloaden,
http://www.doe.eensniet.
Ik snap het probleem niet, dat was de link van hun myspace... niets illegaals aan dus.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Butje is ook te downloaden op de MySpace van De Huilende Rappers zelf. Da's tenminste wel legaal..
Vliegende Panters - Lekker reppenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
De Huilende Rappers - Butje.
Een soort Jeugd Van Tegenwoordig, maar dan wat minder electro-achtig. En geloof me, je krijgt Butje niet uit je hoofd.. Ideaal nummer voor een zomerhit. Ironisch genoeg om het Jeugd en Topical Danny gehalte te halen, maar muzikaal leuk genoeg om het niet meteen zat te zijn.
Briljante cult. Help Butje naar wereldfaam !
Luister HIER naar Butje en andere nummers op de Myspace van de Huilende Rappers. En HIER een artikel van P. Faberge van de Jeugd in de Vice over de Huilende Rappers.
Toppertje kwam pas op 30 juni uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha wtfSlecht
![]()
Maar het is nog een beetje vroeg om nu al een zomerhit te voorspellen.
Wat waren de release-data's van de vorige zomerhits?
Dat Guilty heeft niet echt hitpopentie hoor vind ik. Butje des te meer!quote:Op maandag 9 april 2007 12:34 schreef T-mo-T het volgende:
Ik ga voor De Souza ft. Shena - Guilty
Heeft wel wat weg van lola's theme.![]()
Ik denk niet dat het een nummer word van een grote artiest/erg bekend iemand het zijn 9 van de 10 keer erg onbekende namen die dan een enkel hitje scoren.quote:Op zondag 15 april 2007 15:34 schreef ScottTracy het volgende:
Ik tip deze 2:
Rihanna - Umbrella
Justin Timberlake - Summerlove
Weet ik ook wel (zie lijstje vorige paginaquote:Op zondag 15 april 2007 15:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een nummer word van een grote artiest/erg bekend iemand het zijn 9 van de 10 keer erg onbekende namen die dan een enkel hitje scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |