waardering?,voor jou?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als je die film checkt dan krijg je meer waardering voor mij en haat je de christenen nog harder
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als je die film checkt dan krijg je meer waardering voor mij en haat je de christenen nog harder
verkeerde linkquote:
Dat je mij gaat aanbiddenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waardering?,voor jou?
laat je nakijken, ik ben een heikneuter uit emmen die kwart duits is, wat verwacht je?![]()
het is maar omdat mijn favo brood door een Moslim wordt gemaaktquote:
Met jonge plakjes kaas en dan in de magnetron tiefenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is maar omdat mijn favo brood door een Moslim wordt gemaakt![]()
turks Brood![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
godver wtf een chinese mutant van zanger bob ?
Ik stop het altijd in de magnetronquote:Op zondag 4 maart 2007 19:49 schreef Tha-CheF het volgende:
Kun je met turks brood lekkere tosti's maken?
nee,turks brood wordt meestal met sesamzaad en in grote stukken geleverdquote:Op zondag 4 maart 2007 19:49 schreef Tha-CheF het volgende:
Kun je met turks brood lekkere tosti's maken?
quote:
ja dat snap ikquote:Op zondag 4 maart 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee,turks brood wordt meestal met sesamzaad en in grote stukken geleverd![]()
ik doe er altijd kip tussen, met lekkere boter![]()
![]()
ik zou zeggen,snij een stuke,doe er wat tussen en in de tosti pleurenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:51 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
ja dat snap ikheb wel eens turks brood gegeten hoor
alleen nog nooit dingen tussen gedaan
quote:
Ik vind hem mooi hahahaquote:
niet zoveel foto'squote:Op zondag 4 maart 2007 20:47 schreef murp het volgende:
jammer, dat ik niet zoveel foto's van piovan heb...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Cahir het volgende:
Hoe heet een Kamper in een draaimolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |