Als dat zijn logica is dan denkt hij niet helemaal normaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
volgens mij wil eric gewoon amanda overhalen van BNA naar HES, resulterend in BN en HESA
en dan BN naar huis bonjouren
Gaat hem toch niet lukken die griet is niet te vertrouwen is ze nooit geweest ook. waait met alle winden mee. en het zal me niet eens verbazen als ze d'r zin niet krijgt of het te heet onder d'r voeten wordt dat er nog wel eens met meer wordt gesmeten dan alleen koffie of gelagen natuurlijk heeft ze ook een reputatie in.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
volgens mij wil eric gewoon amanda overhalen van BNA naar HES, resulterend in BN en HESA
Tuurlijk is hij daar bang voor, zeker als Huub eruitvliegt( wat ik niet denk ), dan gaat Syl echt mee met BAN, veelkeus heb je dan nl niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat las ik ergens in een streamverslag of op talpa. Dat hij dat had gezegd.
Dat ze dan voor hem ook voor a.s donderdag een stemronde aan kunnen vragen en dat hij daar bang voor is?
Ben je een daggie weg en lees je dit ? BNA HES HESA .....quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Als je de namen van de bewoners hebt onthouden, is dat toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je een daggie weg en lees je dit ? BNA HES HESA .....
Uhhhhhh![]()
Zoek wel ff![]()
Vaag he?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
en dat dan met meerderheid van stemmen voor een ontslagronde tegen eric gestemd zouden worden? zou kunnen. huub zou ermee instemmen denk ik. liever eric op de schopstoel dan hijzelf. maar huub zou eric niet wegstemmen (verzwakt HES)
Hintje: in geen van de afkortingen zit een J..... dus Jaap zit nog steeds nergens bijquote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
Uhhhhhh![]()
Zoek wel ff![]()
Ohhh meestal zijn de bezoekers hier wat ingewikkelder.... Kon ook niz vinden in de bijnamen topicquote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de namen van de bewoners hebt onthouden, is dat toch niet zo moeilijk?
klopt. maar door haar wispelturigheid en onbetrouwbaarheid zou ze misschien ooit nog een keer naar HES kunnen overwaaien. al is ze tot nu toe steeds weer terug naar brian gekropen. ik weet niet wat brian moet doen om haar echt over the edge te krijgen, maar wie weetquote:Op zondag 4 maart 2007 18:17 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Gaat hem toch niet lukken die griet is niet te vertrouwen is ze nooit geweest ook. waait met alle winden mee. en het zal me niet eens verbazen als ze d'r zin niet krijgt of het te heet onder d'r voeten wordt dat er nog wel eens met meer wordt gesmeten dan alleen koffie of gelagen natuurlijk heeft ze ook een reputatie in.
Sylvia mag ook niet stemmen bij een meerderheidsstemming van welke ontslagronde als eerste wordt behandelt.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Sylvia stemt voor Natasia? en als eric dat ook doet? dan is het 2-2
Snap er geen hout meer van
![]()
![]()
De verwarring bij mij is die meerderheid van stemmen en unaniem, daar snap ik dus geen hout van. Wat is het nou bij de stemming van as donderdag.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Vaag he?
En nog iets
Is het niet zo dat Eric al met zijn billen bloot moet gelijk bij het begin van de stemronde?
Er gaat gestemd worden neem ik aan, tussen Natasia en Huub, voor wie de ontslagronde zal krijgen.
Dus dan moet hij tooch al laten zien wat hij echt gaat doen?
Brian en Natasia stemmen voor Huub= 2 stemmen
![]()
![]()
Brian-Natas-Amanda.......Huub-Eric-Syl......Huub-Eric-Syl-Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhhhh![]()
Zoek wel ff![]()
Werken jullie niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer lekker 8 uur per nacht slapen. Boeken lezen. Films kijken. Ik zou haast hopen.....![]()
HES BNA ............................................. Jquote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hintje: in geen van de afkortingen zit een J..... dus Jaap zit nog steeds nergens bij![]()
Amanda stemt Huub waarschijnlijk ook gewoon weg want ze is veel te bang voor Brian en Natasia.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
Vaag he?
En nog iets
Is het niet zo dat Eric al met zijn billen bloot moet gelijk bij het begin van de stemronde?
Er gaat gestemd worden neem ik aan, tussen Natasia en Huub, voor wie de ontslagronde zal krijgen.
Dus dan moet hij tooch al laten zien wat hij echt gaat doen?
Brian en Natasia stemmen voor Huub= 2 stemmen
![]()
![]()
vertel!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
nee laat maar, tis te erg
Je wil Natasia vermoorden?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
nee laat maar, tis te erg
De beslissing voor wiens ontslag er gestemd moet worden zal vallen door een meerderheidsbesluit.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
De verwarring bij mij is die meerderheid van stemmen en unaniem, daar snap ik dus geen hout van. Wat is het nou bij de stemming van as donderdag.
Brain zal ze altijd interessant ze is gek op mannen van niet nederlandse afkomst.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
klopt. maar door haar wispelturigheid en onbetrouwbaarheid zou ze misschien ooit nog een keer naar HES kunnen overwaaien. al is ze tot nu toe steeds weer terug naar brian gekropen. ik weet niet wat brian moet doen om haar echt over the edge te krijgen, maar wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |