Roti paardquote:Op zondag 4 maart 2007 18:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan wel weggehaald worden.
Ja en om ons gek te maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Iedereen weet hier en in dat huis hoe makkelijk dat kind te bespelen is. Het is heel tactisch om Amandel mee te nemen. Zo krijgt hij heel BAN in de waan dat hij donderdag Huub weg stemt . Dat doet hij niet en heeft zich hduidelijk binnen HES daarover uitgesproken En heeft gelijk na de DEAL gezegd dat hij met Amandel erover zou gaan praten.
Alles wordt nu uit de kast getrokken om het BAN groepje gek te maken.
Nu nog 1 keer.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef de_kolonel het volgende:
Mag die vetzak nou twee keer immuniteit weggeven?
waarom dan? over 3 dagen als hij Huub er in houd dan is het vertrouwen toch al weg?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een ander argument van Eric was dat door Amanda mee te nemen hij in zekere zin ook het vertrouwen van NB wint. Hij wil BAN donderdag gewoon een keiharde dreun verkopen.
Nou ja ik wacht het maar in angst en beven af.
Ben wel weer benieuwd of Huub zich deze week nog gaat bezatten en domme dingen gaat uithalen.
Ahit ja. Helemaal met je eens.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en om ons gek te maken.
Baal ervan dat het over 4 dagen afgelopen kan zijn met kijken.
Maar dat betekend dus dat Huub volgende week nog steeds niet veilig is omdat die smerige vetzak hem tot aardsvijand heeft verklaard. Tenzij er een nieuwe binnenkomt die Huub beschermd....quote:
Ditoquote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Nog geen erge ziektes toe wensen maar dat chanteren vind ik echt even walgelijk.
En maar blijven proberen doos amanda te vriend te houden. Denkt hij nu echt dat zij hem backt?
Zij doet wat rat brian wil.
Ik verwens eric pas als hij er voor zorgt dat Huub er uit ligt.
A: dan stop ik met kijken maar eerst ga ik even een tirade houden.![]()
Nee, heeft zelf 2x immuniteit, maar mag 1x geven en dat heeft hij aan Syl gegeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef de_kolonel het volgende:
Mag die vetzak nou twee keer immuniteit weggeven?
Ja dat begrijp ik ook niet helemaal.........Mag ie maar 1 keer toch en dan voor 2 weken.....!quote:
Jaap : ik heb gekozen voor het andere groepjequote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef eeff het volgende:
Bij wie gaat Jaap straks horen.....
Amanda is een domme del, die haar enige hersencel in haar punani heeft zitten. Ben je nou alweer vergeten wat ze allemaal liep te schreeuwen en te krijsen bij de terugkeer van Huub, dat dat niet kon want ZE ZAT ER NAAST (x 1000), en zich geen flikker aantrok van wat de anderen tegen haar zeiden.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Amanda is lief, punt uit
Ik bedoel, zij blokkeert nooit een stemming en heeft nog nooit een privilege gekregen van de redactie. Dus nu is het tijd om haar eens iets te gunnen voor wat ze anderen heeft gegund.
Dat vertrouwen heeft hij daarna niet meer nodig. BAN draait dan helemaal door (ze hebben tegen elkaar gezegd dat het dan TERROR wordt) en de kans op flippen van een niet nader te noemen rat wordt dan 100x groter.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom dan? over 3 dagen als hij Huub er in houd dan is het vertrouwen toch al weg?![]()
Nope, 1 keer immuniteit, 2 keer kan er niet op hem worden gestemd.quote:
Weer lekker 8 uur per nacht slapen. Boeken lezen. Films kijken. Ik zou haast hopen.....quote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ahit ja. Helemaal met je eens.
Nou ja kunnen we verder met ons eigen saaie leventje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |