quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
N...........HES..............J...................SOA
GOED IDEE !!!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef de_kolonel het volgende:
IN HET KADER VAN DE LEESBAARHEID VAN DE COS:
IS HET MISSCHIEN EEN IDEE OM TE KAPPEN MET DIE AFKORTINGEN?
Algemeen Paarden Kutpraatquote:
Die afkortingen zoals hdnkkk etc vind ik ook wat overdreven, maar HES en BNA is toch oke? Dat zijn logische afkortingen, het is de eerste letter van de bewoner's naam. Dus NAS zou automatisch NatasJa-Amanda-Sylvia zijn... Vrij makkelijk te volgen...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef de_kolonel het volgende:
psst. je capslock staat aanquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef de_kolonel het volgende:
Houd jij op met je geschreeuw?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef de_kolonel het volgende:
okquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef de_kolonel het volgende:
precies. pact afkortingen zijn okee. lekker duidelijk en compactquote:Op zondag 4 maart 2007 18:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die afkortingen zoals hdnkkk etc vind ik ook wat overdreven, maar HES en BNA is toch oke? Dat zijn logische afkortingen, het is de eerste letter van de bewoner's naam. Dus NAS zou automatisch NatasJa-Amanda-Sylvia zijn... Vrij makkelijk te volgen...
Hoog tijd dusquote:
Idd, de groepsafkortingen worden al maanden gebruikt en zijn vrij simpel en duidelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:41 schreef Mika25 het volgende:
Die afkortingen zoals hdnkkk etc vind ik ook wat overdreven, maar HES en BNA is toch oke? Dat zijn logische afkortingen, het is de eerste letter van de bewoner's naam. Dus NAS zou automatisch NatasJa-Amanda-Sylvia zijn... Vrij makkelijk te volgen...
Ik vraag me af.. zou Amanda weten dat chlamydia een besmettingskans heeft van zo'n 50%, dat je daar vaak niets van merkt in eerste instante maar dat vrouwen daar onvruchtbaar van kunnen worden?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
Zou het glas dat Brian vanochtend heeft gebruikt i.v.m. droogte Amanda ook aan tafel staan?
Alleen BNA?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, de groepsafkortingen worden al maanden gebruikt en zijn vrij simpel en duidelijk.
In het kader van de leesbaarheid van de COS, wil je niet zo schreeuwen? Mijn dank is groot.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef de_kolonel het volgende:
Ik denk dat Adel zelfs alle namen kan spellenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag me af.. zou Amanda weten dat chlamydia een besmettingskans heeft van zo'n 50%, dat je daar vaak niets van merkt in eerste instante maar dat vrouwen daar onvruchtbaar van kunnen worden?
Het is geen probleem, maar het is ergelijk als je ergens naar vraagt dat je van die afzeik antwoorden krijgt.quote:
denk dat mams niet wil omdat de dames niet van die engeltjes zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef Sporti het volgende:
Silvia: Amanda nodig jij je moeder nog uit?
Amanda : nee die komt niet ........toch verstandiger dan haar dochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |