Word upquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Echte puristen hebben nog een PowerPC.
Kijk, da's mooi nieuws!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef magnifor het volgende:
Adobe Creative Suite 3.0 uit op 27 maart.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2544
Werk er al een tijdje mee, nog niet echt grote problemen gehad, beetje wennen dat wel, vind dat de maat van de brushes niet echt duidelijk is alleen als je een bepaalde grote is, dan zie je soms niet eens waar de brushes is.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Ach, die beta van PS CS3 werkt prima.
Hier ook, maar die cursor bug is irritant.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Ach, die beta van PS CS3 werkt prima.
Opgelost bij de nieuwste Beta van 11 februariquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hier ook, maar die cursor bug is irritant.
Die heb ik niet geinstalleerd. Achja, een klein maandje wachten.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Opgelost bij de nieuwste Beta van 11 februari
Dat moet haast wel de reden zijn, die 40 GB extra kost volgens de pricewatch 22 euro.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Zodat paupers het niet kunnen afforden. En zodat alleen elitaire mensen met zwarte Macbooks rondlopen.
En natuurlijk de 120gb HDD.
Quartz-VM is ook uit de laatste X11 update te extracten.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat wil die install met mijn OSX CD1? Gelul over quartz-wm en X11 krijg ik als introscherm.
Mijn redenen om te upgraden zijn Leopard en een nieuwe iMac, of een kleine MacBook. Tot die tijd voldoet mijn 12" PB nog prima, en waarschijnlijk daarna ook nog wel als reismacquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Voor veel mensen een reden om eindelijk te upgraden vanaf de G5 denk ik.Nu nog Office 2008 en we zijn compleet.
Okee, het is al gelukt. Nog bedankt voor de tip, ik flikker Parallels er weer af. Hard.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Quartz-VM is ook uit de laatste X11 update te extracten.
Eerlijk gezegd sneller dan ik dacht, dan zal het ook niet meer al te lang duren met Leopard. My guess is, WWDC 2007, Leopard en CS3 aankondiging.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef magnifor het volgende:
Adobe Creative Suite 3.0 uit op 27 maart.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2544
quote:QuickTime 7.1.5 verhelpt een aantal problemen en ernstige beveiligingsrisico's. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van QuickTime 7.
Belangrijke mededeling voor QuickTime Pro-gebruikers
Wanneer u QuickTime 7 installeert, wordt de QuickTime Pro-functionaliteit gedeactiveerd in eerdere versies van QuickTime, zoals QuickTime 5 of QuickTime 6. Als u doorgaat met deze installatie, moet u een nieuwe QuickTime 7 Pro-code aanschaffen om opnieuw de beschikking te krijgen over de QuickTime Pro-functionaliteit. Ga na de installatie naar www.apple.com/nl/quicktime (Nederland) of www.apple.com/benl/quicktime (België) om een QuickTime 7 Pro-code aan te schaffen.
quote:Met iTunes 7 kunt u in de iTunes Store voorvertoningen bekijken van populaire films en van nieuwe en klassieke games die exclusief voor iPods van de vijfde generatie zijn ontworpen. Vervolgens kunt u deze games en films met hoge weergavekwaliteit aanschaffen. Met Cover Flow kunt u door de albumillustraties van uw verzameling bladeren. En u kunt uw iTunes-bibliotheek beschermen door een reservekopie op cd of dvd te maken. Daarnaast zijn er nog diverse andere nieuwe functies.
Met iTunes 7.1 en Apple TV kunt u in uw woonkamer genieten van uw favoriete, uit iTunes afkomstige, films, tv-programma's en muziek. iTunes 7.1 heeft bovendien een nieuwe, schermvullende Cover Flow-functie en bevat verbeterde sorteermogelijkheden waarmee u kunt bepalen hoe iTunes uw favoriete artiesten, albums en nummers sorteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |