Godver en dank je wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dit jaar mag iemand anders een Longembolie krijgen of Grote Liefde vinden.
Futur simple. Je zal handhaven. Dat zocht ik.quote:
Uitstekend, dank u, dank u.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:09 schreef bofneger het volgende:
Alles goed met broer ook?
Een béétje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef Claudia_x het volgende:
Hij is hooguit een beetje eenzaam.
Ik ben bang voor schurft. Alleen voor het woord al.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zal wel longembolie worden...
Waar maak je dat uit op?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:13 schreef Claudia_x het volgende:
2007 wordt jouw jaar, heus.
Dat zeg ik tegen iedereen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Praise Claudia!
Nou ja, eigenlijk probeer ik je alleen iets aan te praten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Ik ben blij dat je het nodig vindt om mij gerust te stellen.
Alweer? Waarom toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, eigenlijk probeer ik je alleen iets aan te praten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:30 schreef Claudia_x het volgende:
[Pathetisch geouwehoer]
Ja, ik ben er ook!!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef cioran63 het volgende:
Kom je volgende week ook mee, AR?
(Niet dit specifieke bandje, natuurlijk. Dat snap ik ook wel).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Er zwierf een cassettebandje op straat. Gebruiken mensen die nog?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik iets gemist? Zijn de frisdrankblikjes gerevolutioneerd?
Jezus, doe normaal man.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wij eten wortelsoufflé.
Kanker op man!quote:
KLAU-DI-A!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn ritme is fucked. Ik eet al drie dagen op rij mijn ontbijt rond middernacht.
Ik merk het ook. Bijzonder vreemd.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef Gellius het volgende:
Ik merk trouwens dat ik ook op jouw linkjes willoos klik, dwerg.
Doe niet zo triest.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja ho, zo makkelijk kom je er niet mee weg![]()
Zomaar een kus uit het niets kan natuurlijk niet. Dan krijg ik problemen met m'n vriendin.
Ik moet een goed beargumenteerde onderbouwing hebben, anders zit ik echt in de shit!!
Goed zo. Yougogirl.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik morgenochtend mijn hardlooptraining heb. Dat is de nieuwste regel.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:56 schreef Claudia_x het volgende:
Betrap jij jezelf wel eens op de hoopvolle verwachting dat er iets gebeurt?
Eindelijk eens iets bijzonders dit jaar. Desnoods iets vreselijks met de wereld. Als het maar iets is?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:30 schreef Claudia_x het volgende:
[Pathetisch geouwehoer]
Ja. Een vriendinnetje van me heeft alleen maar cassettevandjes, ookal heeft ze wel een cd-speler.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Er zwierf een cassettebandje op straat. Gebruiken mensen die nog?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:38 schreef Frollo het volgende:
[..]![]()
Het lipje dat je nu in het blikje duwt, moest je vroeger lostrekken en dus -met het ringetje- weggooien.
So-fucking-what?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:53 schreef Gellius het volgende:
Het is allemaal vies plakkerig suikerwater, pope.
Minidisc met microfoon ingangquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het is nog steeds de goedkoopste oplossing om een gesprek of interview op te nemen, een ouderwetse voicerecorder met een cassettebandje erin. Al is dat nu misschien aan het veranderen.
WELWELWEL G.V.D!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar dat heb je helemaal niet, schijtlijer.
Zeker, ondingen eigenlijk, als ze afbraken kreeg je het blikje alleen nog met grof geweld open en ze waren vlijmscherp.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Heb jij de trek-lipjes nog meegemaakt, Z?
Maar je kon ze wel mooi opduiken in het zwembad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Z het volgende:
[..]
Zeker, ondingen eigenlijk, als ze afbraken kreeg je het blikje alleen nog met grof geweld open en ze waren vlijmscherp.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:31 schreef k_man het volgende:
Tussen de ouderwetse en de huidige lipjes in had je ook nog heel kort frisdrankblikjes met twee gaatjes. Kennen jullie die?
Dan moest je op twee plekken bovenaan het blikje indrukken, zodat daar twee gaatje ontstonden. Aan het ene gaatje kon je lurken, het andere zorgde voor de luchttoevoer.
Thee. Bier. Wijn. Vruchtensap. En water. Dan heb je 't wel gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef Frollo het volgende:
Nee, die met die gaatjes kan ik mijn eigen ook niet herinneren. Maar ik ben ook nooit zo'n frisdrankdrinker geweest. Koffie en bier is het voor mij, en sinds een paar jaar ook wijn.
Wil je ons iets vertellen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef JAM het volgende:
Ik zou Heather Graham vandaag tussen twaalf en half een bellen, maar toen sliep ik nog. Ik hoop dat Heather Graham nog steeds met me uit eten wil.
De vorige keer dat ik haar zag had ze van die bruine laarsjes aan, van die bruine laarsjes die ze ook in de seventies heel veel droeg(en).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:10 schreef sigme het volgende:
Rolschaatst ze nog altijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |