Zeker, ondingen eigenlijk, als ze afbraken kreeg je het blikje alleen nog met grof geweld open en ze waren vlijmscherp.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Heb jij de trek-lipjes nog meegemaakt, Z?
Maar je kon ze wel mooi opduiken in het zwembad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Z het volgende:
[..]
Zeker, ondingen eigenlijk, als ze afbraken kreeg je het blikje alleen nog met grof geweld open en ze waren vlijmscherp.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:31 schreef k_man het volgende:
Tussen de ouderwetse en de huidige lipjes in had je ook nog heel kort frisdrankblikjes met twee gaatjes. Kennen jullie die?
Dan moest je op twee plekken bovenaan het blikje indrukken, zodat daar twee gaatje ontstonden. Aan het ene gaatje kon je lurken, het andere zorgde voor de luchttoevoer.
Thee. Bier. Wijn. Vruchtensap. En water. Dan heb je 't wel gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef Frollo het volgende:
Nee, die met die gaatjes kan ik mijn eigen ook niet herinneren. Maar ik ben ook nooit zo'n frisdrankdrinker geweest. Koffie en bier is het voor mij, en sinds een paar jaar ook wijn.
Wil je ons iets vertellen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef JAM het volgende:
Ik zou Heather Graham vandaag tussen twaalf en half een bellen, maar toen sliep ik nog. Ik hoop dat Heather Graham nog steeds met me uit eten wil.
De vorige keer dat ik haar zag had ze van die bruine laarsjes aan, van die bruine laarsjes die ze ook in de seventies heel veel droeg(en).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:10 schreef sigme het volgende:
Rolschaatst ze nog altijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |