ik doe er nog geen half uur meequote:Op zondag 4 maart 2007 18:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bijna nooitSoms maanden niet
Laatst wel een zak Hamka's en die was binnen vier dagen wel op
![]()
En wat versta jij dan onder 'echte' chips?quote:Op maandag 5 maart 2007 06:47 schreef vats het volgende:
1 zak per week... en geen lays, maar echte chips met echte smaak en echte ingredienten geen rotzooi wat hun in hun chips doen!
De beste marketingtruc in Chipsland: Kettle chips. Waar illegale Chinezen met een roerstokje handmatig de chips in het vet rondroeren, en het net een minuutje te lang laten frituren zodat het er lekker aangebrand en bruin eruit ziet. Dat wil de consument namelijk, dat is de organische-look. Ook wordt er een extra dikke verpakking gebruikt, met een mooi plaatje van een ambachtelijke chipsbakker.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder 'echte' chips?
Lezen is niks voor jou ofquote:Op woensdag 7 maart 2007 04:45 schreef Thelonious het volgende:
Nooit! Ben meer van de nootjes.
Haha hier ook zo!quote:Op woensdag 7 maart 2007 04:18 schreef Pulsy het volgende:
gemiddeld 1 zak per week denk ik. Er zijn weken dat ik 2 tot 3 zakken naar binnen werk, maar er zijn er ook waar ik er geen aanraak. Ik reken mezelf wel als liefhebber van chips: wanneer ik een zak koop mag je er absoluut zeker van zijn dat hij diezelfde avond op is. Als het een zak van 300 gram is heb ik meestal pas op 50 gram van het eind door dat ik niet erg gezond bezig ben, en gaat de rest de kast in. Waarna hij er na een uurtje, misschien 2, weer uitkomt en helemaal leeggevreten wordt.
same herequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Crazykill het volgende:
Bijna nooit, volgens mij al een halfjaar geen chips oid gegeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |