'Ik raise mn broek'quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef Daggerspine het volgende:
je speelt gewoon poker (meestal 5 card stud ofzo) en je gebruikt kledingsstukken als inzet
Zou eerder denken aan Omaha en met kledingstukken kan je rebuyen als je blut bent? Wel lage stack moet je krijgen anders schiet t niet opquote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef Daggerspine het volgende:
je speelt gewoon poker (meestal 5 card stud ofzo) en je gebruikt kledingsstukken als inzet
Als er iemand niets meer aan heeft is het begint het echte spel natuurlijk pas hequote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef Thomas B. het volgende:
Niet de snel all-in gaan, want dan heb je koude ballen na een tijdje
tenzij hij niet tegen zijn verlies kanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Als er iemand niets meer aan heeft is het begint het echte spel natuurlijk pas he
Dat sowieso, maar dat zou erg flauw zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
tenzij hij niet tegen zijn verlies kan
Gewoon re-raisen met je onderbroek als zij net d'r BH heeft ingezet. Als ze past heb je iig tietenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:04 schreef Hugo- het volgende:
Ja, ik vraag me inderdaad af hoe je dat doet met inzetten ja.
Haha, maar als ze niet fold en jij blufte dan heeft zij lul.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gewoon re-raisen met je onderbroek als zij net d'r BH heeft ingezet. Als ze past heb je iig tieten
Dat is toch juist de bedoelingquote:Op zondag 4 maart 2007 19:13 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Haha, maar als ze niet fold en jij blufte dan heeft zij lul.
Ja, uiteindelijk wel. Maar het is toch veel mooier om nog een paar potjes te spelen terwijl de beha al uit is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |