Als ik genoeg reacties krijg ga ik het verder opzetten en uitwerken.
Vergeet geen email te vermelden.
zodat ik je nog de definitieve details kan mailen.
aanmelden via: kanariesoep@hotmail.com
Dit zal hoogstwaarschijnlijk in het volgend weekend gaan gebeuren.
* dit wordt een volkomen legale actie (dus niet betreden van FFF-grond enzo) zodat we geen rotzooi met de politie kunnen krijgen.
* deze aktie bedoeld is om de "bewoners" op de hoogte te stellen van het feit dat BB een rage is (geweest)...
* deze aktie bedoeld is om veronica ervoor te laten zorgen dat we 24/7 ongecensureerde beelden willen zien.. dus ook als er iemand weg gaat, en dus ook als er iemand iets zegt wat veronica liever niet uitzend...
* en dat we een manier kunnen verzinnen om zoveel mogelijk tennisballen die tuin in kunnen krijgen ;-) (maar wel oppassen voor de glazen in de groentetuin)
anywayz, als alles "legaal" verloopt, zou het nog eens best leuk kunnen zijn
Ik wacht af, en hou het netjes (en vooral legaal)
Is t wat om een op afstand bestuurbare chopper mee te nemen???
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
we moeten echt veronica gaan wakker schudden dat ze die beelden gewoon AAN moeten laten... elke keer als er iets gebeurt, springt het gelijk op testbeeld..
en als je ziet dat met hard roepen de voetbal-uitslagen doorgegeven kunnen worden, dan kan je nagaan wat een hele groep kan doorgeven...
-----------------
Offence is the best defence, unless you have to deal with idiots...
of ze hebben een snipper-uur en zitten in de kroeg
Kan iemand een megafoon regelen, dan weet je zeker dat je doorkomt!
Tot dusver zijn er 7 aanmeldingen binnen.
Dit zullen er echt wel een paar meer moeten worden.
Als iemand het exacte adres heeft van het Big Brother huis email het mij dan even.
Alvast bedankt.
stond in artikel WP:
"More torture awaits the inhabitants of 22 Bolderweg St. They will be allowed to watch television once -- but will have to choose between an important qualifying game of the Dutch national soccer team and two video movies"
(ik bedoel dus: niet met 30 man daarheen)
Mooi het adres is dus binnen als het klopt
Trouwens, met een "harde kern" krijg je ook veel meer gedaan dan met veel meer man. Misschien wel leuk om op video op te nemen?
The First Floor Film Factory is situated in a quiet spot on 25,000
square meters of its own ground in "De Vaart", a green business
park in Almere.
The First Floor Film Factory
Bolderweg 22
1332 AV Almere
Phone : (0)36 - 5327275
Fax : (0)36 - 5327940
quote:
op 09-26-1999 om 01:10 AM schreef Serge het volgende:WE kunnen spullen meenemen die we over de hekken gaan gooien. Mocht de afstand te groot zijn bind dan een briefje aan een tennisbal ofzo.
Ik stel voor om een schuursponsje aan een tennisbal te knopen....
By the way, hoe krijg ik de smilies in mijn text?
quote:
op 09-26-1999 om 01:43 AM schreef JayTaph het volgende:
Count me in *MAAR* onder de volgende voorwaarden:* dit wordt een volkomen legale actie (dus niet betreden van FFF-grond enzo) zodat we geen rotzooi met de politie kunnen krijgen.
* deze aktie bedoeld is om de "bewoners" op de hoogte te stellen van het feit dat BB een rage is (geweest)...
* deze aktie bedoeld is om veronica ervoor te laten zorgen dat we 24/7 ongecensureerde beelden willen zien.. dus ook als er iemand weg gaat, en dus ook als er iemand iets zegt wat veronica liever niet uitzend...
* en dat we een manier kunnen verzinnen om zoveel mogelijk tennisballen die tuin in kunnen krijgen ;-) (maar wel oppassen voor de glazen in de groentetuin)
heeft er iemand zo'n tennisballen "kanon"????
quote:
op 09-26-1999 om 01:12 PM schreef studentje het volgende:
Schuursponsje?
Ja, een schuursponsje, hebben ze niet kunnen betalen van hun weekbudget, kwamen wel 65ct tekort!
Zoiets als aan het eind van mijn salaris heb ik nog een paar dagen over in de maand....
Wat is de reden voor deze onzinnige actie, het lijkt een beetje op een "ik wil ook op TV' actie
laat ze gewoon daar lekker zitten, en doordraaien voor zolang het nog duurt
ik ben het er wel mee eens dat ze 24.7 moeten uitzenden zonder interruptie
WRAAK
Wat is de reden voor deze onzinnige actie, het lijkt een beetje op een "ik wil ook op TV' actie
laat ze gewoon daar lekker zitten, en doordraaien voor zolang het nog duurt
ik ben het er wel mee eens dat ze 24.7 moeten uitzenden zonder interruptie
ik zal zeker thuis blijven en me aansluiten bij al die nederlanders die het gewoon interesant vinden dat er een programma is dat zoveel reactie teweegbrengt ... alle extra aandacht leidt alleen maar tot nog meer success dacht ik
Als je camera-geil bent moet je gewoon met Klaas Wilting praten. Die krijgt al een strak"(ke) lat/latje" als ie een camera ziet.
Wat dat ideetje m.b.t. 538 betreft: Goed plan! Rick v. Velthuizen heeft daar zeker interesse in (naar mijn mening). Eric en Sander van de Morning J.E.M. vast ook wel. Die treiteren ze wel ff wakker...
quote:
op 09-26-1999 om 12:14 PM schreef Big Brother het volgende:
Wees welkomThe First Floor Film Factory is situated in a quiet spot on -25,000- =>Vrij groot
square meters of its own ground in "De Vaart", a green business
park in Almere.
The First Floor Film Factory
Bolderweg 22
1332 AV Almere
Phone : (0)36 - 5327275
Fax : (0)36 - 5327940
heeft niemand er aangedacht dat als dat gebouw op eigen terein staat en de openb. weg niet dichtbij genoeg dat je dan nog niks begint?
Als er komend weekend een groep heengaat neem dan de (trein)taxi vanaf Almere CS en vraag die kerels uit. Een aantal van de BB-medewerkers gebruiken dat vervoer ook en blijken wel te willen babbelen.
Oja, blijf ons vooral bestoken met ideeën, klachten, opmerkingen, en wetenwijalnietmeer:
bigbrother@veronica.nl
Thanks."
En dit:
-------
"Mysterieus vliegtuig cirkelt rond
26/09/1999
Vandaag hebben de bewoners voor de derde keer een teken van de buitenwereld gehad. Maurice, Sabine, Karin en Bart zaten in de tuin toen er plotseling een vliegtuig boven het Big Brother-huis vloog. De vier begonnen enthousiast te zwaaien. De piloot maakte nog een rondje boven het huis, wat Sabine de opmerking ontlokte: “misschien komt ie wat brengen.” Had Sabine gelijk? Was dit zomaar een toevallige passant of iemand die de boel kwam checken? "
(bron: www.big-brother.nl [html])
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |