abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 01:10:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_190753
Als er genoeg animo voor is wou ik op zeer korte termijn een meeting houden buiten de hekken van het big brother huis.
WE kunnen spullen meenemen die we over de hekken gaan gooien. Mocht de afstand te groot zijn bind dan een briefje aan een tennisbal ofzo.

Als ik genoeg reacties krijg ga ik het verder opzetten en uitwerken.
Vergeet geen email te vermelden.
zodat ik je nog de definitieve details kan mailen.

aanmelden via: kanariesoep@hotmail.com
Dit zal hoogstwaarschijnlijk in het volgend weekend gaan gebeuren.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_190754
mail on da way
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 01:16:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190755
Vergeet de walkman met de proefuitzending niet
pi_190756
Goh, laat ik nou net vrij zijn volgend weekend.....
ga ik morgen wel even tennisballen rapen bij de tennisclub
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_190757
Dan zou ik het maar wel voor volgend weekend doen, anders sta je dingen naar een leeg huis te gooien.....

zondag 26 september 1999 @ 01:19:00 #6
243 Serge
pi_190758
WE moeten gewoon dit forum uitprinten.
En de transcripts van de proefuitzending etc.
En om het nog spannender te maken daar in huis ook even vertellen op een briefje wie op wie heeft gestemd daar in die dagboekkamer.

zondag 26 september 1999 @ 01:20:00 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_190759
Laten we hier ook vooral vertellen hoe laat we komen, kan V. er rekening mee houden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_190760
wat wil V gaan doen tegen een grote groep mensen dan??? misschien kunnen we nog wel ondersteuning van radio krijgen of zo (radio 3 of 538 zijn er vast voor in)
  zondag 26 september 1999 @ 01:23:00 #9
243 Serge
pi_190761
Dat is toch beter dat veronica ervanaf weet!
Zou juist super zijn.. van te voren een krantje bellen of 5 in het land of actie nieuws. die zenders vinden het prachtig om veronica met hun big brother verhaal ter ziele te helpen.

pi_190762
Misschien wil Marlboro ook wel sponsoren?
Tabaksreclame is momenteel weer volop op de buis in dat huis.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 26 september 1999 @ 01:43:00 #11
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190763
Count me in *MAAR* onder de volgende voorwaarden:

* dit wordt een volkomen legale actie (dus niet betreden van FFF-grond enzo) zodat we geen rotzooi met de politie kunnen krijgen.

* deze aktie bedoeld is om de "bewoners" op de hoogte te stellen van het feit dat BB een rage is (geweest)...

* deze aktie bedoeld is om veronica ervoor te laten zorgen dat we 24/7 ongecensureerde beelden willen zien.. dus ook als er iemand weg gaat, en dus ook als er iemand iets zegt wat veronica liever niet uitzend...

* en dat we een manier kunnen verzinnen om zoveel mogelijk tennisballen die tuin in kunnen krijgen ;-) (maar wel oppassen voor de glazen in de groentetuin)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190764
ja we moeten inderdaad niets slopen, maar het zou wel lachuh zijn van te voren mensen in te lichten.... hoe heet die show.... morgen gebeurd het?
  zondag 26 september 1999 @ 01:48:00 #13
45 SiGNe
pi_190765
De groententuin is toch al kapot door de hagel.
Trouwens vraag ik me af hoe ze groenten willen telen als het herfst/winter is.
  zondag 26 september 1999 @ 01:50:00 #14
81 JayTaph
pi_190766
Als je zoiets doet, moet het dus gepland verlopen, een grote groep op de openbare weg *KAN* veronica niets aan doen.. een groep die hard schreeuwt *KAN* veronica niet aanklagen, dat die bb-inhabitants dat horen,... mjah... live sux he..

anywayz, als alles "legaal" verloopt, zou het nog eens best leuk kunnen zijn

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190767
juistem! het moet inderdaad goed geregeld worden, en we moeten met ze allen tegelijk gaan, dus eerst ergens anders afspreken
  zondag 26 september 1999 @ 01:53:00 #16
81 JayTaph
pi_190768
en zorgen dat veronica niet achter de datum/tijd komt.. (dus nie hier plaatsen)
pi_190769
Jongens, veel suc-6!
Ideetje voor de tennisballen: is zo'n "tennisballenkanon" niet te regelen?

Ik wacht af, en hou het netjes (en vooral legaal)

Fok!zine 2 the rescue!!!
  zondag 26 september 1999 @ 02:09:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190770
When is somebody gonna kill ME????

Is t wat om een op afstand bestuurbare chopper mee te nemen???

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_190771
we hebben straks een complete vrachtwagen nodig man!
  zondag 26 september 1999 @ 02:11:00 #20
81 JayTaph
pi_190772
sponsored by marlboro.. volstouwen met sigaretten....

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

zondag 26 september 1999 @ 02:24:00 #21
81 JayTaph
pi_190773
*ZUCHT*

we moeten echt veronica gaan wakker schudden dat ze die beelden gewoon AAN moeten laten... elke keer als er iets gebeurt, springt het gelijk op testbeeld..

en als je ziet dat met hard roepen de voetbal-uitslagen doorgegeven kunnen worden, dan kan je nagaan wat een hele groep kan doorgeven...

-----------------
Offence is the best defence, unless you have to deal with idiots...

zondag 26 september 1999 @ 02:28:00 #22
45 SiGNe
pi_190774
2:28 nu en wederom testbeeld...ze waren net buiten bezig met iets ik weet allen niet wat
  zondag 26 september 1999 @ 02:30:00 #23
81 JayTaph
pi_190775
der is waarschijnlijk iets aan de hand wat veronica zelf als primeur wil houden ofzow..

of ze hebben een snipper-uur en zitten in de kroeg

zondag 26 september 1999 @ 02:30:00 #24
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190776
Het te gekke spel...: JEUX DE BOULES
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_190777
en de streams doen het weer!!!!!
pi_190778
totdat het balletje weer pleituh is.

Kan iemand een megafoon regelen, dan weet je zeker dat je doorkomt!

zondag 26 september 1999 @ 11:07:00 #27
243 Serge
pi_190779
Natuurlijk is het de bedoeling dat het orderlijk verloopt en zolang wij op de openbare weg blijven is er niks aan de hand.
Maar goed er zijn meer liefhebbers voor een meeting in het forum dan in mijn email.
gaarne aanmelden bij kanariesoep@hotmail.com

Tot dusver zijn er 7 aanmeldingen binnen.
Dit zullen er echt wel een paar meer moeten worden.

Als iemand het exacte adres heeft van het Big Brother huis email het mij dan even.
Alvast bedankt.

pi_190780
Kijk wel uit dat de groep ook weer niet te groot wordt he? anders mogen ze je verwijderen in verband met groepjesvorming (ja dat mag tegenwoordig ook al niet meer).
Dat huis staat toch ergens in Almere of zo?
  zondag 26 september 1999 @ 11:20:00 #29
140 Saskia
Maxima's twin
pi_190781
Inderdaad, op het terrein van First Floor huppeldepup....ff Scoot bellen en je hebt het, denk ik.

Verliefdheid is de grootste bedreiging van vriendschap (Karin)
  zondag 26 september 1999 @ 11:27:00 #30
243 Serge
pi_190782
Een te grote groep is ook niet de bedoeling maar met 7 aanmeldingen mag je blij zijn als de helft daadwerkelijk komt opdagen.. dus een stuk of 20 aanmeldingen zou ik blij zij dan komt de helft ga ik van uit. Dan is het wel ok daar.

pi_190783
Bolderweg 22,

stond in artikel WP:

"More torture awaits the inhabitants of 22 Bolderweg St. They will be allowed to watch television once -- but will have to choose between an important qualifying game of the Dutch national soccer team and two video movies"

pi_190784
First Floor Features Film Factory

man wat een naam....

pi_190785
Ja serge dat is wat ik dus ook bedoel!

(ik bedoel dus: niet met 30 man daarheen)

Mooi het adres is dus binnen als het klopt

pi_190786
Ja, net wat Boris zegt: niet met te veel gaan. Daar krijg je gezeik mee (groepsvorming openbare weg of een illegale bijeenkomst op de openbare weg = big no-no)

Trouwens, met een "harde kern" krijg je ook veel meer gedaan dan met veel meer man. Misschien wel leuk om op video op te nemen?

Fok!zine 2 the rescue!!!
  zondag 26 september 1999 @ 11:48:00 #35
243 Serge
pi_190787
ok ik wacht nog heel even af met de reacties op die mijn email binnenkomen en dan ga ik beginnen met het organiseren ervan.

zondag 26 september 1999 @ 12:14:00 #36
228 Big Brother
is watching too
pi_190788
Wees welkom

The First Floor Film Factory is situated in a quiet spot on 25,000
square meters of its own ground in "De Vaart", a green business
park in Almere.
The First Floor Film Factory
Bolderweg 22
1332 AV Almere
Phone : (0)36 - 5327275
Fax : (0)36 - 5327940

zondag 26 september 1999 @ 12:27:00 #37
243 Serge
pi_190789
Mooi zo.. daar hebben we tenminste iets aan.

pi_190790
quote:
op 09-26-1999 om 01:10 AM schreef Serge het volgende:

WE kunnen spullen meenemen die we over de hekken gaan gooien. Mocht de afstand te groot zijn bind dan een briefje aan een tennisbal ofzo.

Ik stel voor om een schuursponsje aan een tennisbal te knopen....

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

pi_190791
Voor de zoekenden onder ons: Het BB huis is te vinden via de route Almere-Buiten. Via de weg naar Ind.terrein de Vaart kom je op afslag 32 : De grote Vaart (of zo iets). Dan is de eerste weg rechts de Bolderweg, die je helemaal afrijdt. Bij de rode muren zie je FFF en rechts het BB-huis, dat achter de blauwe omheining staat.

By the way, hoe krijg ik de smilies in mijn text?

10.000, now or never

pi_190792
Het lijkt mij het handigst als we niet afspreken bij het huis zelf, maar op een verzamelplek, om te inventariseren wat we nu gaan doen en hoeveel er op zijn komen dagen..
vanuit daar kunnen we gezamenlijk naar het huis gaan.
Tijd en plaats gaarne niet hier publiceren, Email lijkt me dan een veiliger alternatief.
pi_190793
Schuursponsje?
pi_190794
quote:
op 09-26-1999 om 01:43 AM schreef JayTaph het volgende:
Count me in *MAAR* onder de volgende voorwaarden:

* dit wordt een volkomen legale actie (dus niet betreden van FFF-grond enzo) zodat we geen rotzooi met de politie kunnen krijgen.

* deze aktie bedoeld is om de "bewoners" op de hoogte te stellen van het feit dat BB een rage is (geweest)...

* deze aktie bedoeld is om veronica ervoor te laten zorgen dat we 24/7 ongecensureerde beelden willen zien.. dus ook als er iemand weg gaat, en dus ook als er iemand iets zegt wat veronica liever niet uitzend...

* en dat we een manier kunnen verzinnen om zoveel mogelijk tennisballen die tuin in kunnen krijgen ;-) (maar wel oppassen voor de glazen in de groentetuin)

heeft er iemand zo'n tennisballen "kanon"????

pi_190795
quote:
op 09-26-1999 om 01:12 PM schreef studentje het volgende:
Schuursponsje?

Ja, een schuursponsje, hebben ze niet kunnen betalen van hun weekbudget, kwamen wel 65ct tekort!

Zoiets als aan het eind van mijn salaris heb ik nog een paar dagen over in de maand....

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

zondag 26 september 1999 @ 14:43:00 #44
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_190796
'k heb een spudgun, da's geen tennisballenkanon, het is een soort gun, hij werkt op haarlak, en schiet een tennisbal wel zo'n 150m weg, ik heb al een soort raketten waar je iets in kan doen, maar die komen denk ik nog al hard (en onnauwkeurig aan) enne ik denk ook dat zo'n kanon nogal illegaal is, 'k had het gevraag bij het ministerie van justitie maar die eikels mailen maar niet terug. M'n spudgun is momenteel ook kapot, maar 'k heb hem weer gelijmd, weet alleen niet of het stevig is kijk even op http://members.xoom.com/spuds als je er zelf ook een wil maken allemaal een, en 20 tennisballen tegelijk..... big brother huis plat hehehe
Only Dead Fish Go With The Flow
  zondag 26 september 1999 @ 14:54:00 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_190797
Mag ik even...

Wat is de reden voor deze onzinnige actie, het lijkt een beetje op een "ik wil ook op TV' actie

laat ze gewoon daar lekker zitten, en doordraaien voor zolang het nog duurt

ik ben het er wel mee eens dat ze 24.7 moeten uitzenden zonder interruptie

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_190798
juist endaarvoor is het ondr andere, en om 't feit dat het een grote oplichterij is, (zo blijkt0, dit is gewoon misbruik van de goedgelovige nederlandse zieltje in onze verede lievende samenleving ,

WRAAK

pi_190799
Als ze in het huis niet voor actie zorgen, doen wij het toch? Hebben de bewoners en de kijkers ook weer een goede avond en komen er misschien weer wat discussies in het huis los.
10.000, now or never

zondag 26 september 1999 @ 15:03:00 #48
81 JayTaph
pi_190800
Als ik op televisie wil komen dan gijzel ik wel een shell aan de A2...
  zondag 26 september 1999 @ 15:47:00 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_190801
Mag ik even...

Wat is de reden voor deze onzinnige actie, het lijkt een beetje op een "ik wil ook op TV' actie

laat ze gewoon daar lekker zitten, en doordraaien voor zolang het nog duurt

ik ben het er wel mee eens dat ze 24.7 moeten uitzenden zonder interruptie

zondag 26 september 1999 @ 16:03:00 #50
243 Serge
pi_190802
Dan blijf jij toch lekker thuis?

zondag 26 september 1999 @ 16:19:00 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_190803
Exuses voor het 2 keer plaatsen... die browserrs doen soms een beetje vreemd...

ik zal zeker thuis blijven en me aansluiten bij al die nederlanders die het gewoon interesant vinden dat er een programma is dat zoveel reactie teweegbrengt ... alle extra aandacht leidt alleen maar tot nog meer success dacht ik

pi_190804
Als ik het goed begrijp is deze actie niet bedoeld om zelf op TV te komen.

Als je camera-geil bent moet je gewoon met Klaas Wilting praten. Die krijgt al een strak"(ke) lat/latje" als ie een camera ziet.

Wat dat ideetje m.b.t. 538 betreft: Goed plan! Rick v. Velthuizen heeft daar zeker interesse in (naar mijn mening). Eric en Sander van de Morning J.E.M. vast ook wel. Die treiteren ze wel ff wakker...

pi_190805
quote:
op 09-26-1999 om 12:14 PM schreef Big Brother het volgende:
Wees welkom

The First Floor Film Factory is situated in a quiet spot on -25,000- =>Vrij groot
square meters of its own ground in "De Vaart", a green business
park in Almere.
The First Floor Film Factory
Bolderweg 22
1332 AV Almere
Phone : (0)36 - 5327275
Fax : (0)36 - 5327940

heeft niemand er aangedacht dat als dat gebouw op eigen terein staat en de openb. weg niet dichtbij genoeg dat je dan nog niks begint?

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
  zondag 26 september 1999 @ 17:30:00 #54
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_190806
Maak je geen zorgen: Ik ben donderdag nog langs geweest (en heb vroeger in de FFF-studio gewerkt). Het BB-huis staat echt vlak naast het gaashek dat rond de studio loopt. Als je naar de Bolderweg 22 gaat zie je het huis zo.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 26 september 1999 @ 17:33:00 #55
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_190807
Trouwens kijk eens bij m'n stukje in de topic "Journalistje, leest u mee?" op http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000084.html

Als er komend weekend een groep heengaat neem dan de (trein)taxi vanaf Almere CS en vraag die kerels uit. Een aantal van de BB-medewerkers gebruiken dat vervoer ook en blijken wel te willen babbelen.

zondag 26 september 1999 @ 17:53:00 #56
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_190808
Snel voordat zodrekt het uur BB op tv begint.
Ook lache die BB-pagina op de V-site:
"Op veler verzoek zal ook op de Veronica website zeer binnenkort diverse smeuïge info en vermaak te vinden zijn over het programma Big Brother. Om de machines van World Online te ontlasten kun je op korte termijn bijvoorbeeld óók de beelden van het Big Brother bekijken via www.veronica.nl/bigbrother
We hopen hiermee jullie honger naar meer, méér en nog eens MEER een beetje te stillen. ;-)

Oja, blijf ons vooral bestoken met ideeën, klachten, opmerkingen, en wetenwijalnietmeer:
bigbrother@veronica.nl
Thanks."

En dit:
-------
"Mysterieus vliegtuig cirkelt rond
26/09/1999

Vandaag hebben de bewoners voor de derde keer een teken van de buitenwereld gehad. Maurice, Sabine, Karin en Bart zaten in de tuin toen er plotseling een vliegtuig boven het Big Brother-huis vloog. De vier begonnen enthousiast te zwaaien. De piloot maakte nog een rondje boven het huis, wat Sabine de opmerking ontlokte: “misschien komt ie wat brengen.” Had Sabine gelijk? Was dit zomaar een toevallige passant of iemand die de boel kwam checken? "
(bron: www.big-brother.nl [html])

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')