Ik had net m'n vriendin aan de telefoon en die vroeg ook al of ze nog een TT-logo op m'n voorhoofd moest tekenen!quote:Op donderdag 1 november 2007 13:19 schreef Cee het volgende:
Nog een uurtje en dan word ik opgepikt, pikken we nog een vriendin op en dan kan Het Grote Flashback Feest beginnen!
Ik moet eerst nog even met zwarte marker het TT-logo en de namen van alle bandleden op m'n gezicht schrijven.
Lekker kontje he?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:31 schreef Cee het volgende:
Geweldiiiiiiig!
Echt weer als vanouds alles uit de kast (no pun intended) getrokken om er een wervelende show van te maken met visuele hoogstandjes!
Geweldig uitzicht, we sloten rond half 6 aan in de rij en uiteindelijk stonden we 5e rij vanaf het podium - we stonden achter een stel meisjes die er die ochtend vanaf half 9 al stonden.![]()
Mijn hoogtepunt was Give Good Feeling, echt grappig dat één van hun oudste nummers nu het meest van deze tijd klinkt! De remix was trouwens door Howard gemaakt, het was eigenlijk de bedoeling dat hij zou dj'en achter de draaitafels op het podium tijdens dat nummer.
Over Howard gesproken...![]()
![]()
Oude liefde roest niet! Ik denk dat ik gewoon maar weer fan word.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Biancavia het volgende:
Oh verdorie, net BFG op de radio. Ik loop leeg.Ik voel me weer net als 12 jaar geleden na het concert in Londen.
Ja, lijkt me ook balen. Ik hoop dat je vakantie in elk geval wel leuk is geweest!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:06 schreef Vicky het volgende:
Ik baal echt dat ik het gemist heb!!
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Whahaha! Geweldig he!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=6akiblf&s=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |