abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54153066
Ik heb nog steeds een kaartje te koop!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54153228
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:49 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog steeds een kaartje te koop!!
Ik heb al een kaartje!

Nog maar één week!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54153471
Damn, waarom kom ik er nu pas achter dat er een concert in NL is?? Ik ga gauw kijken hoe ik aan niet al te dure kaartjes kan komen.
pi_54153519
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef mirannie het volgende:
Damn, waarom kom ik er nu pas achter dat er een concert in NL is?? Ik ga gauw kijken hoe ik aan niet al te dure kaartjes kan komen.
Beter nu dan dat je er over een week pas achterkomt!
Volgens mij zijn er gewoon via Ahoy' nog kaartjes te koop trouwens.
quote:
Kaartverkoop via de kassa van Ahoy Rotterdam 0900 235 24 69 (¤ 0,45 p.m.).
pi_54153561
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef mirannie het volgende:
ik heb 1 kaartje te koop voor je. Wil er 30 euro voor hebben. Kostte me 56 euro.

Ik kan zelf niet gaan, ben op vakantie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54153769
Oeh, ik ben jaloers op jullie
Zelf ben ik ook op vakantie volgende week!

Zullen jullie hier wel wat foto's plaatsen aub?
pi_54200143
Howard is na het optreden in Milaan met een ingeklapte long in het ziekenhuis opgenomen en zal er hoogstwaarschijnlijk voorlopig niet bij zijn, ook niet in Ahoy'. Gisteren hebben ze de show met z'n drieën gedaan.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=490054&in_page_id=1773
pi_54200166
.
Klote .
Howard .
Tap tap tap
pi_54200452
Toen waren er nog drie...
pi_54200679
En de rest van de tour doen ze heel waarschiijnlijk ook met z'n 3-en. Howard is wel een tijdje uit de running.

Kut!
pi_54200747
Shine vind ik zo'n heerlijk nummer !
pi_54200859
Is het heel lullig als ik zeg: 'Was het Jason maar?' .
Tap tap tap
pi_54218294
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel lullig als ik zeg: 'Was het Jason maar?' .
Is het heel erg als ik zeg "Jason of Howard, boeiend, als het Gary of Mark maar niet zijn?"

pi_54219251
Ik ga gewoon 25% van de prijs van het kaartje terugeisen!
pi_54220362
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Is het heel erg als ik zeg "Jason of Howard, boeiend, als het Gary of Mark maar niet zijn?"

Gelukkig komt Mark nog wel, anders had ik m'n kaartje verkocht .
Tap tap tap
  ESF Reporter zondag 28 oktober 2007 @ 19:05:07 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_54228795
Ik heb er eerlijk gezegd zo een heel stuk minder zin in, zo'n gehavende reünie. Was ik vorig jaar maar gegaan.
Arme ouwe Howard.
pi_54240436
Op het Totally Take That forum worden plannen beraamd om Jason na Wooden Boat, als alternatief voor slipjes, onder sokken te gaan bedelven.
pi_54240544
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Op het Totally Take That forum worden plannen beraamd om Jason na Wooden Boat, als alternatief voor slipjes, onder sokken te gaan bedelven.
Ohja, daar was ik ook nog lid van .
Tap tap tap
pi_54240614
Ik krijg nu wel helemaal de concertzenuwen als ik al die topics daar zo lees . Ik ga zo verrot achteraan staan dit jaar, ik word echt te oud voor vroeg in de rij in weer en wind voor de Ahoy staan .
Tap tap tap
pi_54240720
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu wel helemaal de concertzenuwen als ik al die topics daar zo lees . Ik ga zo verrot achteraan staan dit jaar, ik word echt te oud voor vroeg in de rij in weer en wind voor de Ahoy staan .
Heb je ook staanplaatsen?
Ik had liever zitplekjes gehad, maar 30 seconden nadat de kaartverkoop gestart was waren op miraculeuze wijze alle 1e ring zitplekjes al verdwenen, toen heb ik maar staanplekjes genomen.
Wij gaan ook pas 's avonds naar Ahoy' toe, mijn vriendin die meegaat moet ook gewoon werken donderdag.
En ik heb niet zo'n zin meer om platgedrukt te worden.

Op dat forum maken ze elkaar helemaal gek, er zitten nog zat dwazen bij die heel Europa aan het afreizen zijn!
pi_54240935
Ik ben naar vrijwel alle concerten van Robbie Williams geweest en daar lopen ook aardig wat gekken rond . Dan trad hij vier keer op in de Arena en na afloop van het eerste concert gingen ze alweer in de rij liggen voor het volgende concert de volgende dag. Echt idioot. Ik heb geen zin in dat geworstel, het zijn echte bitchfights. Ik grijp m'n zus meestal vast en trek haar door de meute heen, over de slaapzakken en klapstoeltjes en kussens en flessen wijn en andere zooi.
En de goede zitplaatsen waren volgens mij al vergeven aan sponsors enzo, dus daar zitten zo alleen chagrijnige zakenmensen die er niks aan vinden en de helft komt misschien niet eens opdagen. Ik ben ook maar voor de veldkaarten gegaan omdat ik toch weleens wilde staan bij een Take That-concert omdat ik vroeger steeds zitplaatsen had en toen keek ik als 12-jarige altijd jaloers naar de meisjes onder me. En nu had ik eigenlijk liever zitplaatsen gewild .
Tap tap tap
pi_54278938
Nog maar één nachtje slapen!
Ik heb gezellig Take That & Party maar weer eens aangezet.
pi_54279789
Update!
Howard is er misschien toch bij!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:23:29 #74
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_54291427
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:37 schreef Biancavia het volgende:
Update!
Dat mag ik hopen want ik kom alleen voor hem. die andere drie flappies doen mij niks
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  ESF Reporter donderdag 1 november 2007 @ 00:09:40 #75
87554 Cee
Welluk?
pi_54293723
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:37 schreef Biancavia het volgende:
Update!
Ik durf niet te hopen. Maar ik doe 't stiekum toch.

edit: ik lees net een verslagje van iemand die net terug is van het concert ergens in Duitsland en Howard kwam even het podium op, zong verder niet maar bedankte iedereen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 31% gewijzigd door Cee op 01-11-2007 00:17:59 ]
pi_54298951
Ja, geweldig, zou wel leuk zijn als hij zich vanavond ook even komt laten zien!

Wiiiiiiiii!

Ik ben nu trouwens dat boek van Gary aan het lezen, My Take, en het is geweldig!

Straks om 4 uur m'n vriendin ophalen en dan richting de Ahoy.
pi_54299406
ik ga om drie uur weg, had gisteren bruiloft en ben net wakker .
Tap tap tap
  ESF Reporter donderdag 1 november 2007 @ 13:19:36 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_54299795
Nog een uurtje en dan word ik opgepikt, pikken we nog een vriendin op en dan kan Het Grote Flashback Feest beginnen!
Ik moet eerst nog even met zwarte marker het TT-logo en de namen van alle bandleden op m'n gezicht schrijven.

ESF Reporter donderdag 1 november 2007 @ 13:19:58 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_54299796
Nog een uurtje en dan word ik opgepikt, pikken we nog een vriendin op en dan kan Het Grote Flashback Feest beginnen!
pi_54300219
quote:
Op donderdag 1 november 2007 13:19 schreef Cee het volgende:
Ik moet eerst nog even met zwarte marker het TT-logo en de namen van alle bandleden op m'n gezicht schrijven.

Ik had net m'n vriendin aan de telefoon en die vroeg ook al of ze nog een TT-logo op m'n voorhoofd moest tekenen!
Lalalaa! Ik krijg er nou wel zin in. Geen gestress omdat ik per se vooraan wil staan ofzo, gewoon lekker relaxed van het concert gaan genieten.

Tot straks allemaal! Veel plezier!
pi_54307760
Het was he-le-maal geweldig! Wat een geweldige show! Favoriete momenten Relight My Fire, Never Forget, Rule The World en Shine! En damn, wat was Gary lekker!

Alleen jammer van die ranzige danspasjes van de danseressen... zo Brits. Maar dat was toch echt het enige minpunt. Sinds Madonna niet meer zo genoten van een goed opgezette show!

[ Bericht 26% gewijzigd door Hapertje op 02-11-2007 04:07:14 ]
Nothing takes the past away like the future!
  ESF Reporter vrijdag 2 november 2007 @ 07:31:06 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_54308213
Geweldiiiiiiig!
Echt weer als vanouds alles uit de kast (no pun intended) getrokken om er een wervelende show van te maken met visuele hoogstandjes!

Geweldig uitzicht, we sloten rond half 6 aan in de rij en uiteindelijk stonden we 5e rij vanaf het podium - we stonden achter een stel meisjes die er die ochtend vanaf half 9 al stonden.

Mijn hoogtepunt was Give Good Feeling, echt grappig dat één van hun oudste nummers nu het meest van deze tijd klinkt! De remix was trouwens door Howard gemaakt, het was eigenlijk de bedoeling dat hij zou dj'en achter de draaitafels op het podium tijdens dat nummer.

Over Howard gesproken...
pi_54308235
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 07:31 schreef Cee het volgende:
Geweldiiiiiiig!
Echt weer als vanouds alles uit de kast (no pun intended) getrokken om er een wervelende show van te maken met visuele hoogstandjes!

Geweldig uitzicht, we sloten rond half 6 aan in de rij en uiteindelijk stonden we 5e rij vanaf het podium - we stonden achter een stel meisjes die er die ochtend vanaf half 9 al stonden.

Mijn hoogtepunt was Give Good Feeling, echt grappig dat één van hun oudste nummers nu het meest van deze tijd klinkt! De remix was trouwens door Howard gemaakt, het was eigenlijk de bedoeling dat hij zou dj'en achter de draaitafels op het podium tijdens dat nummer.

Over Howard gesproken...
Lekker kontje he?!
Nothing takes the past away like the future!
pi_54311005
Wát een feest, zeg! Vanaf het eerste tot het laatste moment een geweldige show. Aandacht voor het publiek, mooi effecten, fantastische podia en een geweldige band.
Petje af voor de heren!

Zou zo weer gaan! En dat terwijl ik erg sceptisch was voor ik Ahoy' binnen ging. Als ze nog eens komen, zal er zeker weer zijn.
Gary had het erover dat ze hopelijk niet weer 12 jaar hoefden te wachten voor het volgende Nederlandse optreden. Weet iemand of ze plannen hebben voor meer albums en tours in de komende jaren? Dacht dat het een kortstondige reunie was, maar daar twijfel ik wel aan als ik dat zo hoor...
pi_54312097
Kom je rond kwart over vijf een keer aankakken, loopt de rij helemaal de om de Ahoy heen zowat, en dan sta je nog hartstikke goed . Schuin onder de walkway, zesde rij ongeveer . Ik stond te janken .
Tap tap tap
pi_54312232
Het was GEWELDIG!
Wij kwamen iets voor half acht binnenwandelen en we stonden ook nog goed! Ongeveer tussen het podium en B-Stage in.

Howard!

Foto uit Hamburg

De sokken voor Jason! Prachtig!
pi_54312453
pi_54312644
Ik zit helemaal in een day after dip.
pi_54314414
Had ik nou toch maar m'n gewone fototoestel meegenomen .

Tap tap tap
pi_54314450
Ik ben in staat om op zoek te gaan naar kaartjes voor Engeland!
pi_54315019
Ik ben gisteren ook geweest, en ik vond het énig! Alle oude pubergevoelens kwamen weer keihard boven! We hebben hard meegezongen, gedanst en gegild.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_54317722
Oh verdorie, net BFG op de radio. Ik loop leeg. Ik voel me weer net als 12 jaar geleden na het concert in Londen.
pi_54318912
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Biancavia het volgende:
Oh verdorie, net BFG op de radio. Ik loop leeg. Ik voel me weer net als 12 jaar geleden na het concert in Londen.
Oude liefde roest niet! Ik denk dat ik gewoon maar weer fan word.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_54322479
Ik baal echt dat ik het gemist heb!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54334461
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:06 schreef Vicky het volgende:
Ik baal echt dat ik het gemist heb!!
Ja, lijkt me ook balen. Ik hoop dat je vakantie in elk geval wel leuk is geweest!
pi_54334832
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_54335111
quote:
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Whahaha! Geweldig he!
Gary met z'n loense blik!

Deze had ik pas op YouTube gevonden, ook prachtig:
http://www.youtube.com/watch?v=1HASpS0DWYA

En hier het stukje van de backflip van Howard waar het dus mee fout is gegaan, Gary is hilarisch op het eind!
http://s199.photobucket.com/albums/aa230/sarah_orange/?action=view¤t=fotos030.flv
pi_54335872
Mag ik zeggen dat ik het zegen vind dat Robbie niet meedoet? De show heeft er meer niveau door gekregen.
Denk dat dit een kwestie is van "wie het laatst lacht, lacht het best"!
pi_54336613
Vanochtend was er op VH1 een top 10 van Take That nummers . Het is vreemd dat ik Robbie bij de clip van How Deep is Your Love wel miste, maar bij Patience weer niet, alsof de nieuwe TT met z'n vieren 'hoort' te zijn. Ben ik er na 12,5 jaar eindelijk aan gewend .
Tap tap tap
pi_54336696
Nu past Robbie er inderdaad helemaal niet meer bij. Het zou heel vreemd zijn als hij er wél bij zou zijn.
Hoewel het succes van TT toch ook wel voor een groot deel van Rob heeft afgehangen.

How Deep Is Your Love slaat trouwens echt nergens op.
Een cover als laatste single terwijl het al een aflopende zaak was, en dan zo'n rare clip!
Voor mij is Never Forget de laatste échte single.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')