Ik heb al een kaartje!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:49 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog steeds een kaartje te koop!!
Beter nu dan dat je er over een week pas achterkomt!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef mirannie het volgende:
Damn, waarom kom ik er nu pas achter dat er een concert in NL is?? Ik ga gauw kijken hoe ik aan niet al te dure kaartjes kan komen.
quote:Kaartverkoop via de kassa van Ahoy Rotterdam 0900 235 24 69 (¤ 0,45 p.m.).
ik heb 1 kaartje te koop voor je. Wil er 30 euro voor hebben. Kostte me 56 euro.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef mirannie het volgende:
Damn, waarom kom ik er nu pas achter dat er een concert in NL is?? Ik ga gauw kijken hoe ik aan niet al te dure kaartjes kan komen.
Is het heel erg als ik zeg "Jason of Howard, boeiend, als het Gary of Mark maar niet zijn?"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel lullig als ik zeg: 'Was het Jason maar?'.
Gelukkig komt Mark nog wel, anders had ik m'n kaartje verkochtquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg "Jason of Howard, boeiend, als het Gary of Mark maar niet zijn?"![]()
![]()
Ohja, daar was ik ook nog lid vanquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Op het Totally Take That forum worden plannen beraamd om Jason na Wooden Boat, als alternatief voor slipjes, onder sokken te gaan bedelven.
Heb je ook staanplaatsen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu wel helemaal de concertzenuwen als ik al die topics daar zo lees. Ik ga zo verrot achteraan staan dit jaar, ik word echt te oud voor vroeg in de rij in weer en wind voor de Ahoy staan
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:37 schreef Biancavia het volgende:
Update!
Howard is er misschien toch bij!
Ik durf niet te hopen. Maar ik doe 't stiekum toch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:37 schreef Biancavia het volgende:
Update!
Howard is er misschien toch bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 31% gewijzigd door Cee op 01-11-2007 00:17:59 ]
Ik had net m'n vriendin aan de telefoon en die vroeg ook al of ze nog een TT-logo op m'n voorhoofd moest tekenen!quote:Op donderdag 1 november 2007 13:19 schreef Cee het volgende:
Nog een uurtje en dan word ik opgepikt, pikken we nog een vriendin op en dan kan Het Grote Flashback Feest beginnen!
Ik moet eerst nog even met zwarte marker het TT-logo en de namen van alle bandleden op m'n gezicht schrijven.
Lekker kontje he?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:31 schreef Cee het volgende:
Geweldiiiiiiig!
Echt weer als vanouds alles uit de kast (no pun intended) getrokken om er een wervelende show van te maken met visuele hoogstandjes!
Geweldig uitzicht, we sloten rond half 6 aan in de rij en uiteindelijk stonden we 5e rij vanaf het podium - we stonden achter een stel meisjes die er die ochtend vanaf half 9 al stonden.![]()
Mijn hoogtepunt was Give Good Feeling, echt grappig dat één van hun oudste nummers nu het meest van deze tijd klinkt! De remix was trouwens door Howard gemaakt, het was eigenlijk de bedoeling dat hij zou dj'en achter de draaitafels op het podium tijdens dat nummer.
Over Howard gesproken...![]()
![]()
Oude liefde roest niet! Ik denk dat ik gewoon maar weer fan word.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Biancavia het volgende:
Oh verdorie, net BFG op de radio. Ik loop leeg.Ik voel me weer net als 12 jaar geleden na het concert in Londen.
Ja, lijkt me ook balen. Ik hoop dat je vakantie in elk geval wel leuk is geweest!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:06 schreef Vicky het volgende:
Ik baal echt dat ik het gemist heb!!
Jaaaaaaaaaaaaa!!! Whahaha! Geweldig he!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=6akiblf&s=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |