Voor mij ook, en het is ook een van m'n favoriete TT-nummers gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Nu past Robbie er inderdaad helemaal niet meer bij. Het zou heel vreemd zijn als hij er wél bij zou zijn.
Hoewel het succes van TT toch ook wel voor een groot deel van Rob heeft afgehangen.
How Deep Is Your Love slaat trouwens echt nergens op.
Een cover als laatste single terwijl het al een aflopende zaak was, en dan zo'n rare clip!
Voor mij is Never Forget de laatste échte single.
Ja, dat was wel ingepland, tótdat Mika zelf een hit scoorde!quote:Op zondag 4 november 2007 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens dat Mika in het voorprogramma zou staan van TT. Moest hem op Lowlands missen wegens conflicting schema's enzo, niet dat dat zo erg was, maar het had me op zich wel leuk geleken bij TT
.
Ja en nog veel stommerder dat hij hier de datum plant terwijl ik een weekend in den vreemde verblijf.quote:Op maandag 5 november 2007 12:02 schreef CherryLips het volgende:
stommerd.
LOLquote:
quote:Op vrijdagavond 7 december vertoond Pathé Buitenhof live het concert dat Take That op dat moment geeft in The O2 in Londen.
Take That's Beautiful World Tour is een ongekend succes. De vijftig concerten door heel Europa waren in recordtijd uitverkocht. Op vrijdag 7 december staat de populaire Britse popgroep in the O2 in Londen.
Nederlandse fans krijgen de kans het evenement van dichtbij te volgen in Pathé Buitenhof. Niet alleen het twee uur durende concert waarin de groep alle hits zingt, maar ook exclusieve backstage beelden en interviews met de vier bandleden: Gary Barlow, Howard Donald, Jason Orange en Mark Owen.
Voor de concertregistratie maakt de filmploeg gebruik van de meest recente HD 1080 digitale technologie en speciaal gemixt Dolby 5:1 Cinema Surround Sound.
De fans in Pathé Buitenhof ervaren het spectaculaire concert daardoor alsof ze zelf in het Londense stadion zitten.
De voorstelling begint om 20.30 uur met exclusieve backstagebeelden en interviews.
Kaarten à ¤ 25 zijn te koop aan de kassa van Pathé Buitenhof
Wat een enthousiast publiek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Patience
http://www.youtube.com/watch?v=aQxu6xWo5xY
Bijna?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Asile het volgende:
Een mooie show! Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet naar het concert ben geweest
quote:13. Take That
Age: Jason Orange, 38; Gary Barlow, 37; Howard Donald, 40; Mark Owen, 36
Why? Like us, you couldn't decide between your favourite manband - and why should you? Four is definitely better than one, we say, even if they do have a collective age of our great-great-gran.
quote:Britney concureert met Take That
Uitgegeven: 15 oktober 2008 08:39
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2008 16:17
LONDEN - Het nieuwe album van popster Britney Spears verschijnt in Groot-Brittannië op dezelfde dag als het album van 'jongensband' Take That. Dat meldden Britse media dinsdag.
Bekijk video
Spears kondigde in september aan dat haar nieuwe verzamelwerk Circus vanaf 2 december in de winkels ligt. Het jongste album van Take That heet vrijwel hetzelfde, The Circus, en verschijnt bovendien op dezelfde datum als het album van de Amerikaanse zangeres.
De veelbesproken Spears is bezig aan een comeback na grote persoonlijke problemen. Ze brengt binnenkort haar nieuwe single Womanizer op de markt.
De nieuwe single van Take That, Greatest Day, is vanaf 24 november in de Britse platenzaken te koop.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookWas even stressen maar ik heb veldkaarten
Bijna op de dag af 3 jaar geleden, die post!quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Cee het volgende:
Damn, ik wil nog een keer naar TT. Eén concertje vult geen 12-jaar-durende leegte.
De 18e als in November???quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
Supermegagrote topickick..Ik ga de 18e naar het concert in de Arena!
Wie nog meer???
Ik ook!! Als VIP!! Vriendinnetje heeft kaartjes gewonnen bij Vodafonquote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben erbijis een paar minuten fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |