abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54336721
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Nu past Robbie er inderdaad helemaal niet meer bij. Het zou heel vreemd zijn als hij er wél bij zou zijn.
Hoewel het succes van TT toch ook wel voor een groot deel van Rob heeft afgehangen.

How Deep Is Your Love slaat trouwens echt nergens op.
Een cover als laatste single terwijl het al een aflopende zaak was, en dan zo'n rare clip!
Voor mij is Never Forget de laatste échte single.
Voor mij ook, en het is ook een van m'n favoriete TT-nummers gelijk.
Tap tap tap
pi_54338298
Eerlijk gezegd totaal geen Take That fan....denk dat ik er nog net iets te jong voor was toen ze helemaal in waren. Maar mn moeder had zoiets van Eigenlijk is dat best wel leuk om heen te gaan. Dus op marktplaats 2 kaartjes van 20 euro gescoord, vak DJ, rij 19. En bedankt manneke van Marktplaats!

Vond het echt een briljante show, lekker veel (al zal het gescheduled) contact met het publiek. Mooie effecten, veel oude nummers. Was helemaal in shock over hoeveel Take That nummers ik wel niet kende, uit de hele set kende ik er 2 niet. Bleek dat mn moeder vroeger de cd had en me ws stiekem gebrainwashed heeft ofzo
Vond het vooral grappig om te zien hoe veel zin die Gary had in zn danspasjes. Het enthousiasme droop er vanaf

Heb nog wat filmpjes gemaakt:

Patience
http://www.youtube.com/watch?v=aQxu6xWo5xY

Relight My Fire
http://www.youtube.com/watch?v=rS7SX4cRwU0

Could it be Magic
http://www.youtube.com/watch?v=Qi-Puo7v7d4

Back To Good
http://www.youtube.com/watch?v=8vM_bBHf980

Sure
http://www.youtube.com/watch?v=sI6_3_N7ML4

Never Forget
http://www.youtube.com/watch?v=a1Xw0Hf6ssk
pi_54338370
Ugh, iedereen met z'n goedkope kaartjes, en ik 's ochtends 'vroeg' naar het postkantoor om dure kaartjes te scoren. Als enige . Ik had een hele rij verwacht toen, maar er kwam niemand .
Tap tap tap
pi_54338384
toffe filmpjes trouwens, je zat echt goed .
Tap tap tap
  ESF Reporter zaterdag 3 november 2007 @ 16:35:41 #105
87554 Cee
Welluk?
pi_54339528
Leuke filmpjes, bedankt voor de links!
CherryLips, ik had 't zelfde met Mika, stond ik daar na een hele korte nacht (was pas laat thuis van uitgaan) om half 9 voor de deur omdat ik kuddes mensen verwachtte die kaartjes wilden, stond er helemaal niemand.
Maarrr, uiteindelijk, toch uitverkocht dus het is 't waard geweest.

Damn, ik wil nog een keer naar TT. Eén concertje vult geen 12-jaar-durende leegte.
pi_54362354
Ik wou ook zo graag naar Mika, maar ik ben volgende week een weekendje weg naar de Ardennen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54363263
Ik dacht trouwens dat Mika in het voorprogramma zou staan van TT . Moest hem op Lowlands missen wegens conflicting schema's enzo, niet dat dat zo erg was, maar het had me op zich wel leuk geleken bij TT .
Tap tap tap
pi_54374548
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens dat Mika in het voorprogramma zou staan van TT . Moest hem op Lowlands missen wegens conflicting schema's enzo, niet dat dat zo erg was, maar het had me op zich wel leuk geleken bij TT .
Ja, dat was wel ingepland, tótdat Mika zelf een hit scoorde!
Toen is hij dus zijn eigen tour gaan plannen.
pi_54376809
stommerd.
Tap tap tap
pi_54388822
Dat ziet er allemaal erg goed uit!!! Jammer dat ik het gemist heb....
pi_54388874
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:02 schreef CherryLips het volgende:
stommerd.
Ja en nog veel stommerder dat hij hier de datum plant terwijl ik een weekend in den vreemde verblijf.
pi_54402256
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:08 schreef Jill-RMC het volgende:

Heb nog wat filmpjes gemaakt:
LOL heb ik dus al jouw filmpjes zitten downloaden

Ow er zijn nog oberhausen kaarten hoor (via mp heb ik ook = betrouwbaar), en is niet zo ver
  zondag 18 november 2007 @ 00:05:14 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54685999
quote:
Op vrijdagavond 7 december vertoond Pathé Buitenhof live het concert dat Take That op dat moment geeft in The O2 in Londen.

Take That's Beautiful World Tour is een ongekend succes. De vijftig concerten door heel Europa waren in recordtijd uitverkocht. Op vrijdag 7 december staat de populaire Britse popgroep in the O2 in Londen.

Nederlandse fans krijgen de kans het evenement van dichtbij te volgen in Pathé Buitenhof. Niet alleen het twee uur durende concert waarin de groep alle hits zingt, maar ook exclusieve backstage beelden en interviews met de vier bandleden: Gary Barlow, Howard Donald, Jason Orange en Mark Owen.

Voor de concertregistratie maakt de filmploeg gebruik van de meest recente HD 1080 digitale technologie en speciaal gemixt Dolby 5:1 Cinema Surround Sound.

De fans in Pathé Buitenhof ervaren het spectaculaire concert daardoor alsof ze zelf in het Londense stadion zitten.

De voorstelling begint om 20.30 uur met exclusieve backstagebeelden en interviews.

Kaarten à ¤ 25 zijn te koop aan de kassa van Pathé Buitenhof
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54686405
Pathé Buitenhof is trouwens in Den Haag voor diegene die dat niet wisten
pi_54692517
25 euro voor de bioscoop?????????????? Nou, dan wacht ik wel op de DVD!

Alhoewel... als er omkleedbeelden vertoond worden van Gary, dan wil ik dat wel op groot scherm zien!
Nothing takes the past away like the future!
pi_54698114
quote:
Wat een enthousiast publiek.
pi_54702240
Mooi he
  zondag 18 november 2007 @ 20:35:49 #118
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_54702352
ehm...
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_57989174

Take That break DVD sales record

Take That's Beautiful World Live DVD has become the fastest selling music DVD in UK history, according to their record company Polydor. The recording of the group's European tour went straight to number one in the UK music DVD charts after shifting more than 64,000 copies in one week.

Celine Dion's Live In Las Vegas was second, selling 1,600 copies.

Take That's DVD also outsold the number one album this week, Amy Winehouse's Back To Black.

According to Polydor, this is the first time a music DVD has managed to outsell the top album.

Since Gary Barlow, Mark Owen, Jason Orange and Howard Donald reunited in 2005 after a decade apart, they have gone from strength to strength.

In 2006, the group topped the UK singles and album charts. Their track Shine, which went to number one in February 2007, won them best single at the Brit Awards.

They also won best British live act at last month's ceremony

http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7276661.stm

En terecht!!!
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
pi_57994708
Tof.
Is die in Nederland ook al verkrijgbaar?
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:21:39 #121
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_57998052
Al een tijdje sinds 21 feb.
pi_57998149
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef jack4ya het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter.
pi_57998593
hij is gaaf .
Tap tap tap
pi_57998616
Een mooie show! Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet naar het concert ben geweest
pi_57998633
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Asile het volgende:
Een mooie show! Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet naar het concert ben geweest
Bijna?
pi_57998733
Ik had op dat moment echt geen tijd en vind dit soort concerten op DVD vaak mooier om te zien. En om eerlijk te zijn leek het me ook wel een beetje eng om tussen al die gillende meiden te staan Maar de show is erg mooi gelukt zeg! Het commentaar van de band maakt het helemaal af
pi_58061228
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef jack4ya het volgende:
Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen?
pi_58437746
In Nederland zijn de prijzen overal wel zo'n beetje gelijk volgens mij en in Engeland zou je eens bij Play of HMV kunnen kijken of op hun websites natuurlijk!

Mijn favo parts of the show zijn zonder twijfel Give Good Feeling (briljante remix! ), Rule The World (de lasers, de brug, de lichtjes), Could It Be Magic (originele versie & de stijgende ring met dansers erop) & Never Forget (de loopband & visuals op het doek erachter)

Geen idee waar ik het over heb? Gauw de dvd gaan kijken, hup!
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:42:37 #129
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_62436285
Nummer 13 in Cosmo's 25 sexiest men Alive!!

quote:
13. Take That
Age: Jason Orange, 38; Gary Barlow, 37; Howard Donald, 40; Mark Owen, 36

Why? Like us, you couldn't decide between your favourite manband - and why should you? Four is definitely better than one, we say, even if they do have a collective age of our great-great-gran.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:44:57 #130
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_62436350
Oe en er komt een nieuwe CD
quote:
Britney concureert met Take That
Uitgegeven: 15 oktober 2008 08:39
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2008 16:17

LONDEN - Het nieuwe album van popster Britney Spears verschijnt in Groot-Brittannië op dezelfde dag als het album van 'jongensband' Take That. Dat meldden Britse media dinsdag.

Bekijk video

Spears kondigde in september aan dat haar nieuwe verzamelwerk Circus vanaf 2 december in de winkels ligt. Het jongste album van Take That heet vrijwel hetzelfde, The Circus, en verschijnt bovendien op dezelfde datum als het album van de Amerikaanse zangeres.

De veelbesproken Spears is bezig aan een comeback na grote persoonlijke problemen. Ze brengt binnenkort haar nieuwe single Womanizer op de markt.

De nieuwe single van Take That, Greatest Day, is vanaf 24 november in de Britse platenzaken te koop.
pi_62439891
De nieuwe single:

Ik ben nog niet heel erg enthousiast, maar misschien na nog een paar keer luisteren
pi_63982617
Wat raar dat eer nog helemaal geen reactie is gekomen op de nieuwe CD! Ik vind The Circus een erg lekkere plaat... Nog niet zo vaak gehoord als de vorige plaat, maar de nieuwe komt zeker in de buurt!
pi_63983865
Oh ik wist helemaal niet dat er al een nieuwe cd was.
De vorige cd vond ik ook niet zo heel boeiend, alleen Shine vond ik wel wat hebben.
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:59:54 #134
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65036438
Ik vond ook alleen Shine onwijs leuk van de vorige plaat, maar dit soort boybands is verder niet mijn muziek in ieder geval

Maar ik hoorde vandaag voor het eerst Hello van de nieuwe plaat. Ik vind Mark een waardeloze zanger, maar hij schrijft wel hele toffe popliedjes En eerlijk is eerlijk, de samenzang stukjes klinken toch wel behoorlijk leuk. Eerst Shine...nu Hello. Ik had toentertijd gedacht dat Shine een lucky-shot zou zijn, maar hij kan dus echt leuke liedjes schrijven
pi_88357008
Supermegagrote topickick..

*O* Ik ga de 18e naar het concert in de Arena! *O*
Wie nog meer???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88359580
Ik ook *O* Was even stressen maar ik heb veldkaarten *O*
Tap tap tap
pi_88359604
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook *O* Was even stressen maar ik heb veldkaarten *O*
*O*

vak 428, rij 1 *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88365275
Shit, vriendinnetje zou het regelen, ben bang dat ze het gemist heeft...
  ESF Reporter vrijdag 5 november 2010 @ 19:24:13 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_88374914
Ik ga ook! *O* Het was weer eens dikke stress achter de computer maar uiteindelijk blijkt het nog niet eens uitverkocht te zijn en een paar uur geleden waren er nog veldkaarten beschikbaar. Weet niet hoe het met de zitplaatsen zit want ik ging alleen voor de veldkaarten. En die heb ik.
Ohmigod jongens. 16 jaar hier op zitten wachten. ZES-TIEN-JAAR. _O_

-edit: ik zie nu m'n laatste post in dit topic nog voorbij komen:
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Cee het volgende:
Damn, ik wil nog een keer naar TT. Eén concertje vult geen 12-jaar-durende leegte. :P
Bijna op de dag af 3 jaar geleden, die post! :D
pi_88376176
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
Supermegagrote topickick..

*O* Ik ga de 18e naar het concert in de Arena! *O*
Wie nog meer???
De 18e als in November??? :X
Dat meen je niet :D
pi_88376465
18 juli natuurlijk ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:10:17 #142
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_88376747
Ikke!!!!! *O* ):O
pi_88379764
Ik ook!!
pi_88394893
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
18 juli natuurlijk ;)
Ok, dan is er nog hoop dus!
pi_88568733
Nieuwe album is al te downloaden, luister het voornamelijk omdat Robbie Williams er weer bij zit maar de vorige 2 albums van Take that waren zeker niet slecht. Het nummer SOS van het nieuwe album klinkt ook wel lekker
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_89130541
mooie docu over Take That gister bij RTL Boulevard. Look back, don't stare.

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_89131852
Morgen bij TVOH!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89132461
Ik ben erbij *O* is een paar minuten fietsen O+
Tap tap tap
pi_89133240
Kun je alleen kaartjes krijgen bij de ticketservice......die site snapt me niet helemaal.
Ik wil graag zitplaatsen.
pi_89133480
quote:
Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben erbij *O* is een paar minuten fietsen O+
Ik ook!! Als VIP!! Vriendinnetje heeft kaartjes gewonnen bij Vodafon
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')