Voor mij ook, en het is ook een van m'n favoriete TT-nummers gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Nu past Robbie er inderdaad helemaal niet meer bij. Het zou heel vreemd zijn als hij er wél bij zou zijn.
Hoewel het succes van TT toch ook wel voor een groot deel van Rob heeft afgehangen.
How Deep Is Your Love slaat trouwens echt nergens op.
Een cover als laatste single terwijl het al een aflopende zaak was, en dan zo'n rare clip!
Voor mij is Never Forget de laatste échte single.
Ja, dat was wel ingepland, tótdat Mika zelf een hit scoorde!quote:Op zondag 4 november 2007 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens dat Mika in het voorprogramma zou staan van TT. Moest hem op Lowlands missen wegens conflicting schema's enzo, niet dat dat zo erg was, maar het had me op zich wel leuk geleken bij TT
.
Ja en nog veel stommerder dat hij hier de datum plant terwijl ik een weekend in den vreemde verblijf.quote:Op maandag 5 november 2007 12:02 schreef CherryLips het volgende:
stommerd.
LOLquote:
quote:Op vrijdagavond 7 december vertoond Pathé Buitenhof live het concert dat Take That op dat moment geeft in The O2 in Londen.
Take That's Beautiful World Tour is een ongekend succes. De vijftig concerten door heel Europa waren in recordtijd uitverkocht. Op vrijdag 7 december staat de populaire Britse popgroep in the O2 in Londen.
Nederlandse fans krijgen de kans het evenement van dichtbij te volgen in Pathé Buitenhof. Niet alleen het twee uur durende concert waarin de groep alle hits zingt, maar ook exclusieve backstage beelden en interviews met de vier bandleden: Gary Barlow, Howard Donald, Jason Orange en Mark Owen.
Voor de concertregistratie maakt de filmploeg gebruik van de meest recente HD 1080 digitale technologie en speciaal gemixt Dolby 5:1 Cinema Surround Sound.
De fans in Pathé Buitenhof ervaren het spectaculaire concert daardoor alsof ze zelf in het Londense stadion zitten.
De voorstelling begint om 20.30 uur met exclusieve backstagebeelden en interviews.
Kaarten à ¤ 25 zijn te koop aan de kassa van Pathé Buitenhof
Wat een enthousiast publiek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Patience
http://www.youtube.com/watch?v=aQxu6xWo5xY
Bijna?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Asile het volgende:
Een mooie show! Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet naar het concert ben geweest
quote:13. Take That
Age: Jason Orange, 38; Gary Barlow, 37; Howard Donald, 40; Mark Owen, 36
Why? Like us, you couldn't decide between your favourite manband - and why should you? Four is definitely better than one, we say, even if they do have a collective age of our great-great-gran.
quote:Britney concureert met Take That
Uitgegeven: 15 oktober 2008 08:39
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2008 16:17
LONDEN - Het nieuwe album van popster Britney Spears verschijnt in Groot-Brittannië op dezelfde dag als het album van 'jongensband' Take That. Dat meldden Britse media dinsdag.
Bekijk video
Spears kondigde in september aan dat haar nieuwe verzamelwerk Circus vanaf 2 december in de winkels ligt. Het jongste album van Take That heet vrijwel hetzelfde, The Circus, en verschijnt bovendien op dezelfde datum als het album van de Amerikaanse zangeres.
De veelbesproken Spears is bezig aan een comeback na grote persoonlijke problemen. Ze brengt binnenkort haar nieuwe single Womanizer op de markt.
De nieuwe single van Take That, Greatest Day, is vanaf 24 november in de Britse platenzaken te koop.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookWas even stressen maar ik heb veldkaarten
Bijna op de dag af 3 jaar geleden, die post!quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Cee het volgende:
Damn, ik wil nog een keer naar TT. Eén concertje vult geen 12-jaar-durende leegte.
De 18e als in November???quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
Supermegagrote topickick..Ik ga de 18e naar het concert in de Arena!
Wie nog meer???
Ik ook!! Als VIP!! Vriendinnetje heeft kaartjes gewonnen bij Vodafonquote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben erbijis een paar minuten fietsen
Seeticketsquote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Koningin het volgende:
Kun je alleen kaartjes krijgen bij de ticketservice......die site snapt me niet helemaal.
Ik wil graag zitplaatsen.
Ik had het via Facebook geprobeerd maar ik snapte dat taggen niet helemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!! Als VIP!! Vriendinnetje heeft kaartjes gewonnen bij Vodafon
nou echt he!quote:
quote:Sp!ts sprak in Londen met Howard Donald, Robbie Williams en Jason Orange.
Robbie Williams stapt niet opzij
De eerste comeback van Take That, nu vijf jaar geleden, was zonder enfant terrible Robbie Williams natuurlijk niet helemaal compleet. Dit weekend stond de band dan eindelijk weer voltallig op het podium. "Ik wil dit zeker nog een keer doen."
Als de heren van Take That voor interviews over hun tournee worden opgedeeld in twee groepen, dan weet je dat Robbie Williams in het ene, en Gary Barlow in het andere gezelschap zit. Gebeurde dit vroeger omdat de twee elkaar niet konden luchten of zien, nu is het vooral om beide sessies interessant te houden voor het journaille.
Het is tekenend voor de verhoudingen binnen de groep. Dat next best thing Mark Owen aanschuift bij Barlow, geeft maar weer eens aan dat het binnen Take That eigenlijk draait om één man: Robbie Williams. Krijg je hem te spreken, zoals Sp!ts eerder deze maand in Londen, dan zul je het verder met de wat kleurloze bandleden Howard Donald en Jason Orange moeten doen.
De journalisten is dan ook gevraagd toch vooral die twee niet over te slaan, en Williams laat netjes eerst de andere bandleden praten voor hij het woord neemt met "laat ik het maar meteen bekennen: de reünie met de jongens is het leukste dat ik ooit heb gedaan".
Sterker nog, de repetities voor de achttien concerten hebben een louterend effect op het voormalig enfant terrible van de groep. "Voor mijn solotours vond ik repeteren echt onzin. Ik riep dan altijd ‘Ik ken mijn tekst toch?’ en kwam gewoon niet opdagen. Maar nu heb ik een verantwoordelijkheid naar de jongens toe. Ik ben zo dankbaar dat ze me zonder gedoe weer hebben opgenomen in de groep dat ik het echt goed wil doen.”
Een bescheiden standpunt voor het eens zo recalcitrante kind van het boybandtijdperk. Alsof de grijze haren die zich rond zijn slaap aftekenen zijn wilde exemplaren hebben vervangen.
Het verhaal van de charmante zanger uit Stoke-on-Trent is bekend: begin jaren ’90 wordt hij geselecteerd voor Take That, een boyband die het Britse antwoord op New Kids on the Block moet worden. En dat lukt.
De band boekt megasuccessen, de leden worden op jonge leeftijd supersterren. Williams viert dat met veel drank, veel drugs en veel vrouwen. Zijn levensstijl kost hem in 1995 zijn plaats in de groep, die er een jaar later helemaal de brui aan geeft.
Lees verder in Sp!ts van vandaag.
Of je stond naast dat meisjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben wij op FB zitten kletsen, ik herken de foto
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je stond naast dat meisje
edit: heb de foto's vergeleken, ze zijn net een kwart seconde achter elkaar gemaaktwel heel toevallig.
Kan volgens mij niet, staat op FBquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]Gooi eens een link naar de foto (als dat kan)? Vond het zo tof, dat moment. Ik stond echt haast als een scherpschutter klaar om de foto te maken.
We gingen rond kwart over 4 in de rij staan en uiteindelijk zaten we achter een paar meisjes die 's ochtends om 8 uur daar al waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ergens halverwege het veld zou eindigen. Zo vroeg waren we er nou ook weer niet. Ik denk dat veel mensen met veldkaarten door het slechte weer pas veel later aan kwamen kakken.
Wij stonden er om half drie en stonden naast meisjes die er de vorige avond al hadden gestaan. Dan voel je je wel knap lullig eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
We gingen rond kwart over 4 in de rij staan en uiteindelijk zaten we achter een paar meisjes die 's ochtends om 8 uur daar al waren.
Damn. Dan ben je toch ook zeik- en zeiknat. Ik had na die drie kwartier buiten al kletsnatte broekspijpen (godzijdank had ik nog een poncho bij me).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meisjes die er de vorige avond al hadden gestaan.
Wat is iedereen er al vroeg gaan staan zeg! Klasse noemen we datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn. Dan ben je toch ook zeik- en zeiknat. Ik had na die drie kwartier buiten al kletsnatte broekspijpen (godzijdank had ik nog een poncho bij me).
Ik denk dat deze reünie (hoe kort of lang deze uiteindelijk ook mag duren na deze tour) voor hem op het juiste moment kwam.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef jack4ya het volgende:
Robbie lijkt alleen maar de gangmaker. De overige heren hebben duidelijk een stapje terug gedaan Hij heeft de andere heren zelf net zo hard nodig, sterker nog...
Maar goed zo zie ik het.
Mijn twee poncho's hebben het niet overleefdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn. Dan ben je toch ook zeik- en zeiknat. Ik had na die drie kwartier buiten al kletsnatte broekspijpen (godzijdank had ik nog een poncho bij me).
De poorten gingen open en als een stel hulken scheurde iedereen de poncho's van hun lijven af om het maar niet in de weg te laten zitten van de massasprint die erop moest volgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn twee poncho's hebben het niet overleefdToen iedereen ineens opstond en dicht op elkaar ging staan, zweefde er ineens een paraplu langs die tussen andere paraplu's hing, dus hebben we die maar gebruikt.
En dan van die domme mutsen die hun tenten en krukjes en andere zooi gewoon midden in het pad lieten staan. Op een gegeven moment vlogen die dingen door de lucht, riepen we 'stoeltje!' en dan nam de volgende hem over en pleurde ik ze over de hekken heen. Er kwam echt van alels langs: tig krukjes, paraplu's, tassen met flessen drank (???), opblaasbedjes, hele tenten... De security had al wat dingen weggehaald, maar de zooi die tussen de wijven lag niet. Maar dat was echt levensgevaarlijk, ik brak m'n nek zowat. En dan dat smalle toegangspoortje, ik ben echt veel te aardig voor dat gedring enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
De poorten gingen open en als een stel hulken scheurde iedereen de poncho's van hun lijven af om het maar niet in de weg te laten zitten van de massasprint die erop moest volgen.Welke op zijn beurt trouwens ook weer hilarisch was want het was eigenlijk meer snelwandelen te noemen. En om de 5 meter stonden er mannen die riepen "rustig rustig, niet rennen, rustig".
Ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef -moppie- het volgende:
Wie heeft Robbie een handje gegeven dan?
Het leek net een camping ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vlogen die dingen door de lucht, riepen we 'stoeltje!' en dan nam de volgende hem over en pleurde ik ze over de hekken heen.
Ik lees even terug en ik zie nu pas dat je hier de kaartjes voor 18 juli bedoelde en ik maar lullen over The Voicequote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Koningin het volgende:
Kun je alleen kaartjes krijgen bij de ticketservice......die site snapt me niet helemaal.
Ik wil graag zitplaatsen.
enquote:Robbie Williams nog steeds plat door kreeft
AMSTERDAM - Robbie Williams is nog steeds niet opgekrabbeld van de forse voedselvergiftiging die hij afgelopen weekeinde opliep. De 37-jarige zanger ligt nog altijd ziek in bed, meldt hij op zijn website.
Foto: Wenn.com
"Ik ben nog steeds niet beter. Ik zou jullie graag wat meer details willen geven, maar mijn vingers weigeren verder te tikken", schrijft Robbie. "Nog steeds ziek in bed", voegt hij eraan toe.
Take That moest noodgedwongen een concert in Kopenhagen annuleren omdat Robbie te ziek was om op te treden.
Maandag verscheen de zanger ondanks zijn zwakke gesteldheid wel in Amsterdam. Zijn ziekbed leek hem toen niet te hinderen en met zijn enthousiasme wist hij in een mum van tijd het publiek in te pakken.
Toch liet Robbie tijdens het concert al weten zich nog steeds niet helemaal de oude te voelen. "Maar ik kon jullie gewoon niet in de steek laten", riep hij licht geëmotioneerd door de overweldigende ontvangst. De zanger adviseerde daarna iedereen om vooral 'geen kreeft te eten in de zomer.'
Nederlandse fans
Op zijn weblog bedankt hij de Nederlandse fans nogmaals. "Eervolle vermelding aan het Nederlandse publiek: jullie sleepten me door een heel erg moeilijke tijd. Eeuwig bedankt."
quote:Robbie: Im going solo after Take That tour
ROBBIE WILLIAMS is plotting a huge solo tour next summer after his triumphant return to TAKE THAT.
It's a massive turnaround for Rob, who only 18 months ago suffered such bad stagefright that the thought of singing in front of an audience had him running to the toilet on his tiptoes.
But the 1.8million who have paid to see him on Take That's Progress Live tour have convinced him to do it all on his own again - five years after his last solo shows.
A source on tour said: "Rob's in a great place at the moment.
"He had such a hellish time the last time he did a global tour that friends never expected him to hit the road again. He scrapped his Close Encounters Tour in 2006 and checked into rehab soon after.
"But he's really come round to the idea again. He's been so humbled by the reaction coming back to Take That he's got his management on the case for shows next summer. It's unlikely to be near the scale of his other tours but the ball is now rolling."
Anyone who has seen Progress Live will vouch that Rob has a spring back in his step.
He has bags of charisma and charm and few singers have his ability to connect with a huge crowd. He won't struggle to sell tickets.
Rejoining Take That pals GARY BARLOW, MARK OWEN, HOWARD DONALD and JASON ORANGE has revitalised his career. He has all the major labels fighting for him now his EMI contract has expired. Sony subsidiary RCA could be where he ends up. They recently hired CHRIS BRIGGS, who first paired Rob with hitmaker GUY CHAMBERS.
It won't be long before Rob is again shouting "I'm rich beyond my wildest dreams" - as ink dries on another bumper record deal.
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)r.html#ixzz1SecPqPsm
Voor me stonden meisjes die juist absoluut niet voor Robbie kwamen, nou daar werd ik ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Ienepien het volgende:
Hier nog een echte fan. Ik heb een beetje dubbel gevoel: Aan de ene kant leuk dat Robbie er weer bij is, aan de andere kant mag het volgende keer weer met zijn viertjes. Ik vond het vorige optreden in Ahoy veel 'intiemer' en de mannen kwamen net wat beter uit de verf (ondanks dat we Howard toen moesten missen). En ik zit niet te wachten op mensen die enkel voor Rob komen.
Neemt niet weg dat het een fantastisch optreden was! We kwamen om half 8 binnenlopen en stonden heel ruim, 10 meter schuin achter het B-stage, prima zicht dus! Alleen het geluid was werkelijk erbarmelijk: flinke galm en Pretty Things klonk alsof we buiten de Arena stonden ipv binnen. Ook bij andere nummers waren de teksten vrijwel niet te verstaan. Doet toch af aan de belevenis, in mijn optiek.
Volgende keer ga ik absoluut weer, graag in Ahoy!
Nee dat is dan weer het andere uiterste, haha!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor me stonden meisjes die juist absoluut niet voor Robbie kwamen, nou daar werd ik ook niet vrolijk vanMaar die tegenstelling zal wel blijven, het Nederlandse TT-forum heeft er ook veel last van
Dat las ik ook ja, veel mensen die zeuren over het feit dat Robbie er weer bij is en dat ze de viermansversie willen zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor me stonden meisjes die juist absoluut niet voor Robbie kwamen, nou daar werd ik ook niet vrolijk vanMaar die tegenstelling zal wel blijven, het Nederlandse TT-forum heeft er ook veel last van
Hurrah voor vriendlief!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:38 schreef jack4ya het volgende:
Ach vriendlief zit al te stoken. "Gaan we toch naar Munchen."
Ben je vorige tours eigenlijk geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |