Staat ie alquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef The_Masterer het volgende:
wellicht dat je 'm ook hier neer kunt zetten http://www.motor-forum.nl
Bouwjaar is 1998.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Arnold_fan het volgende:
leeftijd enzo?
Vin het een brute fiets, jammer alleen dak nog niet mag rijdenquote:
Zet je m toch in de huiskamer??quote:Op woensdag 11 april 2007 11:58 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Vin het een brute fiets, jammer alleen dak nog niet mag rijden![]()
Nou dan, voor ¤ 3000 mag je m komen ophalen!quote:
Kom dan een keer kijken zodra je de centen er voor hebt, hij staat nog te koop.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:16 schreef GiSaE het volgende:
Damn, gave motor. Over een maandje of 2 wil ik mijn motorrijbewijs hebben, en dit is wel zo'n beetje de motor die ik dan wil. Het jeukt best wel op te gaan rijden
Zeker, en in denk ook een van de technisch beste. Motor is altijd prima onderhouden en loopt als een zonnetje. Gewoon domme pech dat hij niet verkopen wil.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef Nachtdier het volgende:
Staat het ding op marktplaats?
Voor 3 mille is ie volgens mij de goedkoopste die je momenteel kan vinden.
Wat is Fok!MC?? Motorclub?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef dribbel79 het volgende:
@TS: heb je de advertentie al bij de Fok!MC neergezet??
yepquote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Emoticon het volgende:
Wat is Fok!MC?? Motorclub?
En ik heb er geen meer, hij is verkocht......quote:Op woensdag 25 april 2007 23:27 schreef dribbel79 het volgende:
OPM in da house ! ! !
Topic naar de klote
S6 met de sale man...heb er al één, maar dit is een mooie fiets!
Wat loop jij nou weer te zeiken........quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yepmaar die oude kerels clup rijdt voornamelijk toerers
![]()
s6 met de sale![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |