Dat meen je niet. Ben je daar echt heen gegaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoe lang nog tot de security komt, ben zelf ook een paar keer weggestuurd / in de gaten gehouden bij het BB huis.![]()
walgingquote:Op zondag 4 maart 2007 15:48 schreef Juuud het volgende:
Ik kan nooit langer dan 1 seconde naar Jaap kijken....
Anders krijg ik zo'n gevoel van medelijden..
En de volgende seconde moet ik kotsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:48 schreef Juuud het volgende:
Ik kan nooit langer dan 1 seconde naar Jaap kijken....
Anders krijg ik zo'n gevoel van medelijden..
Pijltjes met teksten over het hek heen geschoten met blaaspijpen, live uitzendingen tijdens BB3 beinvloed door te schreeuwen met een groep mede studenten. En nog wat capriolen o.a. met andere FOK!kers hier.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:48 schreef agter het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ben je daar echt heen gegaan?
streams kijken en fok forum is de limit voor mijquote:Op zondag 4 maart 2007 15:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pijltjes met teksten over het hek heen geschoten met blaaspijpen, live uitzendingen tijdens BB3 beinvloed door te schreeuwen met een groep mede studenten. En nog wat capriolen o.a. met andere FOK!kers hier.
Nena loopt er niet zo bij hoor....quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda denkt met haar 'Nena pakje' te scoren? .... nou meissie, een Neentje ben je echt niet en dat ga je niet worden ook.
Thx ik wil die twee niet meer horen en niet meer zien.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
MUTE stream 3 en 4.....je bent gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |