Ik begrijp niet dat zij niet kan begrijpen dat hij Amanda mee wil nemen én Huub erin wil houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef Kinga het volgende:
Ik zou als ik Sylvia was echt buikpijn krijgen van die Eric... pfff
eric zeurt en zeurt maar, walgelijk ventjequote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Syl moet die homo gewoon nu zijn zin geven. Er zit niks anders op.![]()
wat een snol die amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef Ning het volgende:
De volgende stemronde zou nog wel eens een grote bedreiging voor Huub kunnen worden, tenminste als het aan Natasia, Brian en Amanda ligt. “Ik ben er echt helemaal klaar mee!”, aldus Natasia. “Ik weet dat ik geen slechte moeder ben, maar blijf me dat anderhalf jaar vertellen en ik ga nog twijfelen ook!”, voegt ze daar geïrriteerd aan toe. “Nee, hij gaat er echt uit! Ik ben er helemaal klaar mee!”, reageert Amanda. De drie Miljonairs zijn het over één ding heel erg met elkaar eens: “Als het nu niet lukt, dan gaat hij er nooit meer uit!”
Bron 10
Ze heeft weinig keus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef gomi het volgende:
sylvia gaat overstag, jammer
Syl is veel te bangquote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Verdomme Syl !!!! .....
Wat moet hij anders?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef Kinga het volgende:
Huub schijt in zijn broek, en beaamt maar alles wat Eric doet of zegt..... KOM OP JONGEN
sowieso was eric de enige uit het HES kamp op de premiere. brian en natas zouden sylvia blokken, zij gunnen het hem alleen omdat ie amanda mee wil nemenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef Sug4r het volgende:
Eric heeft zijn zinnen op die premiere gezet...die wil hij persé hebben....relnicht
Nou zoveel indruk maakte ze niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef Cinply-the-best het volgende:
Nee, wat ze doet is goed! Ze heeft laten weten hoe ze over dingen denkt. Dat betekent dat iedereeen dit in zijn achterhoofd kan houden voor een volgende stemming
Hij liet Syl niet vallen. Hij denkt ook tactisch... Je moet je ook verplaatsen in Eric. Die probeert ook zichzelf veilig te stellen. Iedereen moet schipperen en een beetje water bij de wijn doen. Maar ze weten nu wel hoe Syl denkt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef Sporti het volgende:
Huub viel me erg tegenhij liet Sil wel heel makkelijk vallen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |