Lijkt me geen opzet, en dat was zo'n klein zetje dat het denk ik geen invloed heeft gehad. Eerder een normale beweging om zo snel weer op te kunnen staan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef gday het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, of geeft Breuer Leonardo een hengst waardoor die knie zijwaarts klapt?
Ok, ja het zal sowieso geen opzet zijn natuurlijk, maar ik kan het niet zo goed zien. Het gebeurt iig wel op het moment dat Breuer een hengst geeft?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me geen opzet, en dat was zo'n klein zetje dat het denk ik geen invloed heeft gehad. Eerder een normale beweging om zo snel weer op te kunnen staan.
Hij was sowieso dramatisch, vooral in het nadeel van Heerenveen. Nilsson was doorgebroken, maar hij werd buitenspel gegeven terwijl 'ie een meter achter z'n man stond. De scheidsrechter was oke, maar de grensrechters waren de weg compleet kwijt vandaag. Gelukkig nergens beslissend.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
Die grens was ook geweldig, een bal was zeker 2 meter over de lijn en hij liet doorgaan
I know, Nilsson stond 2 meter geen buitenspel dat kon ik zelfs zienquote:Op zondag 4 maart 2007 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was sowieso dramatisch, vooral in het nadeel van Heerenveen. Nilsson was doorgebroken, maar hij werd buitenspel gegeven terwijl 'ie een meter achter z'n man stond. De scheidsrechter was oke, maar de grensrechters waren de weg compleet kwijt vandaag. Gelukkig nergens beslissend.
Het gebeurt eigenlijk op het moment dat Breuer met zijn rechterbeen in komt zetten om de bal te spelen. Z'n knie knakt daar naar binnen als het ware. Daarna komt Leonardo nog rot terecht waardoor z'n gewicht vol op de knie - die al verkeerd staat - komt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef gday het volgende:
[..]
Ok, ja het zal sowieso geen opzet zijn natuurlijk, maar ik kan het niet zo goed zien. Het gebeurt iig wel op het moment dat Breuer een hengst geeft?
verlaag je niet tot het niveau van vakkie_wquote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
"Klaas Jan - kan er niks meer van ole ole"
Hij hakt er echt in hoor. Misschien niet bedoelt, maar zeker goed voor geel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Longmen het volgende:
Wat zielig. HTC zegt zeer zwaar dus minimaal 8 maanden gok ik.![]()
[afbeelding]
last van zijn hamstring net als woensdag tegen willemIIquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het eerlijk gezegd geen erg zware overtreding op leonardo. Meer ongelukkig.
Maar wat heeft stam nou?
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Sneu - maar niet dramatisch voor Ajax toch, het missen van Leo?
Gevalletje 'kut maar helaaaaas' dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk op het moment dat Breuer met zijn rechterbeen in komt zetten om de bal te spelen. Z'n knie knakt daar naar binnen als het ware. Daarna komt Leonardo nog rot terecht waardoor z'n gewicht vol op de knie - die al verkeerd staat - komt.
zdeg ik toch ook niet? Is gewoon erg ongelukkig....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij hakt er echt in hoor. Misschien niet bedoelt, maar zeker goed voor geel.
Iets aan zijn achilles. Had al last tijdens de wedstrijd tegen AZquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het eerlijk gezegd geen erg zware overtreding op leonardo. Meer ongelukkig.
Maar wat heeft stam nou?
Eens. Ik vond de Mul ook matigjes..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.
die had gewoon een hele goeie verdediger tegenover hem staan. En die keeper was ook goed.quote:
Ben niet gecharmeerd van Leonardo, toch erg sneu voor hem. Missen in het veld, hoe hard het ook klinkt nu, zal ik hem niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Sneu - maar niet dramatisch voor Ajax toch, het missen van Leo?
dat is vaak wel zoquote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef BigFire het volgende:
'Henk ten Cate beweert al het hele seizoen dat zijn ploegen vaak vanaf de maand maart tot het beste voetbal komen.'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |