Ik had me er al bij neergelegd. Je weet, ik ben zeer meegaand van aard. Mainstream, all the way.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef Tokay het volgende:
Heb jij dat liever, Scrut?
PvdA-er?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had me er al bij neergelegd. Je weet, ik ben zeer meegaand van aard. Mainstream, all the way.
Jij mag Jan-Peter gewoon Jan noemen!?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen als het van Jan mag.
Brrrquote:
Nee, een foto voor boven z'n bed.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je een filmpje teruggestuurd?
Té mainstream zeker?quote:Jan M. heeft het bij mij trouwens wel een beetje afgedaan ....
Lijkt mij geen slechte zaak nu die gladjakkers olv Bos menige verworvenheden verkwanselen in ruil voor regeringsdeelname.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef peaceman het volgende:
Jan M is vooral erg af aan t geven op alles en iedereen, handen in andermans boezem dus...
Mwah.. ik vind dat Jan en zijn kornuiten veel te makkelijk weg zijn gegaan van de onderhandelingstafel...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt mij geen slechte zaak nu die gladjakkers olv Bos menige verworvenheden verkwanselen in ruil voor regeringsdeelname.
Tuurlijk, Jan is zeer attent.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je nog wel een bedankbriefje gehad...
Je zou geen oog meer dicht doenquote:ik heb trouwens nooit een foto van jou voor boven mn bed gehad
Maakt toch niet uit, ik had je toch al gezien.quote:
Ben mijn stembiljet kwijt.......quote:Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, natuurlijk....Ga je er nu ook op stemmen?
Ik heb net ook de wijzer gedaan... moet je eigenlijk in het groen komen of in het rood, snap het eerlijk gezegd niet zo goed. Heb alles in het groen en twee een klein beetje evenveel en de andere partijen meer....
Ik geloof van niet. Een heel net meisje geloof ik zelfs.quote:
Nee. Haar voornaam zegt al dat ze aan liefdadigheid doet.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
Annabel ?
Charity Nogwat?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Haar voornaam zegt al dat ze aan liefdadigheid doet.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Charity Nogwat?
Als ze Surinaamse is is 't vast iets als Charity Graanoogst
Ja hoor;quote:Op zondag 4 maart 2007 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Treintje ik las dat je onlangs nogal in de kreukels lag. Gaat het inmiddels al weer?
Gelukkig maar. Aanvaring met van die Blood & Honourfiguren toch?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig maar. Aanvaring met van die Blood & Honourfiguren toch?
Lopen die daar zo maar los over straat in Chillburg joh?quote:
Die kwamen op een concert af.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Lopen die daar zo maar los over straat in Chillburg joh?
Oi?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Oi?
Ik stelde het brengen van een Hitlergroet im Frage.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef Berkery het volgende:
..en jij had een 'Nazi punks fuck off'-t-shirt aan?
Nadat jij met de treinhomobiel over ze heengereden had?quote:
Nee; nadat ik bij de makelaar binnen lag.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nadat jij met de treinhomobiel over ze heengereden had?![]()
Ze hadden de verhaaltjes gelezen! En ze wisten dat jij Treinhazes was!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; nadat ik bij de makelaar binnen lag.
Met voordeur en al.
Je mag van mij wel een Rottweiler lenenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had meer gehad aan een Duitse herder.
Een UZI is nog beter. Zullen ze leuk vinden om naar Walhalla geknald te worden door een Joods wapen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had meer gehad aan een Duitse herder.
Heb jij die ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Berkery het volgende:
Je mag van mij wel een Rottweiler lenen
Staan rottweilers bekend als kruishappers dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij die ?
Je wil eigenlijk liever geen kinderen ? [afbeelding]
Hij moet natuurlijk wel verrekte graag bijten; anders heb ik er niet veel aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Staan rottweilers bekend als kruishappers dan?
Is deze dan geen betere optie?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel verrekte graag bijten; anders heb ik er niet veel aan.
Hij bijt wel door een boomstam.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Lijkt me sterk dat die een stamboom heeft.
Z'n grootvader van moeders kant was een kettingzaag ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij bijt wel door een boomstam.
Nee een witte haai. Hij is sharky the sharkdog.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Z'n grootvader van moeders kant was een kettingzaag ? [afbeelding]
Ik dacht altijd dat dat de biopic van Mick Jagger was.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:23 schreef Treinhomo het volgende:
Old Yeller.
quote:Brett Camber is een jonge jongen wiens enige vriend de Sint Bernardis, die echter door hondsdolle vleermuizen wordt gebeten. Terwijl Vic, de echtgenoot van Donna, weg is voor zaken neemt Donna haar zoontje mee naar de auto-garage van de vader van Brett. Ze krijgen autopech en komen dan tegenover
te staan, die erg, erg ziek is...
Commissaris Rex ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah onze langvermiste rechercheur. Cujo!
quote:
Brittney Spears ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef Berkery het volgende:
Brett Camber is een jonge jongen wiens enige vriend de Sint Bernardis, die echter door hondsdolle vleermuizen wordt gebeten. Terwijl Vic, de echtgenoot van Donna, weg is voor zaken neemt Donna haar zoontje mee naar de auto-garage van de vader van Brett. Ze krijgen autopech en komen dan tegenover
te staan, die erg, erg ziek is...
Tsja dat is wel een hele enge film.quote:
Lindsay Lohan valt mensen aan met auto's dat is ook eng.quote:
Binnenkort op tournee met Marylin Mansonquote:Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva heeft ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.
Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Of ze gaat trouwen met Charles.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef Berkery het volgende:
...en ze heeft de FP weer eens gehaald:
[..]
Binnenkort op tournee met Marylin Manson
'k denk niet dat Roman Polanski de trouwvideo komt maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Of ze gaat trouwen met Charles.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k denk niet dat Roman Polanski de trouwvideo komt maken.
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Charles en Britney samen op moordpad gaan kalken ze waarschijnlijk Oops I did it again op de muren.
Zou hij daar geld voor vangen als dat in documentaires vertoond wordt?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt.
'Helter skelter' mag niet meer van Michael Jackson.
In zijn financiële situatie is 't zwaar te hopen voor 'm.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou hij daar geld voor vangen als dat in documentaires vertoond wordt?
Tsja hij schijnt nogal op zwart zaad te zitten. Gek dat ie dan 3 witte kinderen heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In zijn financiële situatie is 't zwaar te hopen voor 'm.
Welke die Doe Maar?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:53 schreef Herodus het volgende:
O ja, die Doe Maar.
Deze musicalmevrouw van Diaan:quote:
Annick Kutjebef ?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal een voornaam geven : Annick
Annick wie????quote:In 1947, during the early years of the Cold War, he testified before the House Un-American Activities Committee, where he branded Herbert Sorrell, David Hilberman and William Pomerance, former animators and labor union organizers, as Communist agitators. (All three men denied the allegations.) Disney implicated the Screen Actors Guild as a Communist front, and charged that the 1941 strike was part of an organized Communist effort to gain influence in Hollywood. No evidence has been discovered to support this.
En wij hebben haar gezien in de rol van Ria in de musical Doe Maar! Wat trouwens een geweldig goede musicalquote:Annick Boer
Opleiding
Annick studeerde in 1994 af aan de Kleinkunstacademie, Amsterdam.
Theater
Annick speelde in de toneelstukken Nacht van Harold Pinter, Frankenstein van Ko van den Bosch bij het Noord-Nederlands Toneel en in The Odd Couple en De Sunshine Boys van Neil Simon. Ze vertolkte hoofdrollen in de musicals Rembrandt, Titanic en Dolfje Weerwolfje en was te zien in Nonsens, Blood Brothers en Little Shop of Horrors. Ze had een aandeel in de rockopera Doop (ZEP) en Voyeurs (Holland Festival).
Televisie
Ze vertolkt onder meer Ma Veerkamp, Kim Holland en Heleen van Royen in het Koppensnellers-cabaret. Bij de NPS was de comedy van De Bifi´s te zien en komend seizoen heeft ze een vaste rol in Grijpstra en De Gier. Ook speelde zij gastrollen in Baantjer, Van Speijk, Toscane, Boks en Meiden van de Wit.
Overig
Haar stem is veelvuldig te horen bij tekenfilms. De bekendste voorbeelden zijn Dory (Finding Nemo) en Tuk (Tarzan). Annick is winnares van de Pisuisseprijs en een Gouden Beeld, voor De Bifi´s.
Neuh, ik wacht tot hij op televisie komt.quote:
Kan ik me voorstellen dat je dat vindt. Ze acteert ook heel goed trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:14 schreef pyl het volgende:
Nou ja, ze heeft wel iets, die Annick.
Juist.quote:
Hihi, nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
Albert West?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef pyl het volgende:
Of het baasje van Flipper? Dan wel van Skippy? Of van Rintintin? Lassie dan?
quote:
Nee, Engels.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlands?
Nee, Logan zong van die saaie suikerzoete trage liefdesballads.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:35 schreef pyl het volgende:
Johnny Logan?
Ja, het is geen Beatle.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef Herodus het volgende:
Is het geen Beatle?
En daar is Z met het goede antwoord!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef Z het volgende:
Simon Lebon?
Dat wist ik natuurlijk wel, Herodus, maar Tokay wellicht niet. Mijn empathie kent geen grenzen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef Herodus het volgende:
Logan is een Ierse Engelsman.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef Z het volgende:
Woei.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef pyl het volgende:
Dat wist ik natuurlijk wel, Herodus, maar Tokay wellicht niet. Mijn empathie kent geen grenzen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef pyl het volgende:
Meat Loaf?
Ik ook - en ik kwam uit bij de Christenunie.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef Z het volgende:
Ik heb net de Stemwijzer ingevuld voor de provinciale staten ...
quote:
Gefeliciteerd, ik bij Actief Drenthequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ook - en ik kwam uit bij de Christenunie.![]()
![]()
![]()
Alweer zo'n fraaie contradictio in terminis.quote:
Het gevoel dat Den Haag toch wel bepaald wordt alleen maar versterkt door het niet stemmen. Als je stemt, ben je er meer bij betrokken en wordt dat gevoel vanzelf minder. Dat stemmen voor idealisten is is onzin, je hoeft maar een klein beetje interesse te tonen om een stem uit te kunnen brengen. Met desinteresse komen we nergens in dit land.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef peaceman het volgende:
Probleem is natuurlijk vooral dat bijna geen mens geinteresseerd is in wat de provincie doet voor mensen. Ik merk dat mensen vaak denken dat het toch niet uitmaakt wat ze stemmen omdat Den Haag toch wel bepaald hoe en wat...
Tja... kennelijk is het stemrecht verworden tot iets waar enkel idealisten nog in geloven. Althans zo werd mij toevertrouwd door een collega die niet gaat stemmen.
Peaceman kan het nu niet lezen, heeft op zn werk geen internet. Ik zal het hem wel even mailen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef Z het volgende:
[..]
Het gevoel dat Den Haag toch wel bepaald wordt alleen maar versterkt door het niet stemmen. Als je stemt, ben je er meer bij betrokken en wordt dat gevoel vanzelf minder. Dat stemmen voor idealisten is is onzin, je hoeft maar een klein beetje interesse te tonen om een stem uit te kunnen brengen. Met desinteresse komen we nergens in dit land.
Zeg dat maar tegen je collega.
Ehm...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman kan het nu niet lezen, heeft op zn werk geen internet. Ik zal het hem wel even mailen.![]()
Dat kan heel goed hoorquote:
En wat wil je daar mee zeggen, pyl?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef pyl het volgende:
Ik lees de TT steeds als 'doortastende SRV-mannen'. Zal wel komen omdat Tokay hem bedacht heeft.
![]()
O, op die manier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat kan heel goed hoor![]()
Internet is daar voor medewerkers niet toegankelijk, maar (zakelijk) mail wel. Een groot gedeelte van de medewerkers hier heeft dat ook. Ik niet omdat ik internet nodig heb om een deel van mn werk te doen.
![]()
Steve Ray Vaughnquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef Berkery het volgende:![]()
Bij de TT moest ik aan hem denken:
[afbeelding]
Kootenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij herken ik in ieder geval Kooten en de Bie.
@tokay: yeps op die manier.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Z het volgende:
Robbie Muntz.
Nope..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:58 schreef Tokay het volgende:
Die sinaasappelborstjes van meneer rechts.![]()
Maarten 't Hart staat er niet bij, toevallig?![]()
pyl to the rescuequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:08 schreef pyl het volgende:
Ik zie in ieder geval Hugo Claus en Remco Campert. Op die eerste foto dan, hè.
Ik ken wél Eddy Wally.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Bimmel het volgende:
pyl to the rescue![]()
de andere meneer is Eddy van Vliet.
Tokay, nu begin ik toch wel aan je intergriteit te twijfelen hoor....Eddy Wally...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef Tokay het volgende:
Uit Ertvelde.
Mijn hemel, ik ben eens in dat zaaltje van hem geweest...
Michiel van Erp-materiaal.
Pardon.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:39 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Tokay, nu begin ik toch wel aan je integriteit te twijfelen hoor....Eddy Wally...![]()
Ik was daar niet uit vrije wil hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:39 schreef Bimmel het volgende:
Tokay, nu begin ik toch wel aan je integriteit te twijfelen hoor....Eddy Wally...![]()
Wat stond daar eerst?quote:
Ja...wat stond daar pyl. Toch niets lelijks mag ik hopenquote:
SRV-mannen; tell me about them.quote:
Nee hoor, niets lelijks. Het ging over de SRV-man die elke dag bij Tokay komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef Bimmel het volgende:
Ja...wat stond daar pyl. Toch niets lelijks mag ik hopen![]()
![]()
Klopt. En wel deze:quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, niets lelijks. Het ging over de SRV-man die elke dag bij Tokay komt.
Afijn, er staat nog een mysterieus bebaard figuur open, meen ik.
Brrrrrr. Je zou er toch van op de vlucht slaan?quote:
Is het je doortastende SRV-man?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Tokay het volgende:
Brrrrrr. Je zou er toch van op de vlucht slaan?![]()
Elk weldenkend mens doet dat ook.
Zijn er die dan, Bimmel? Ik kan me er niets bij voorstellen. Geef eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Bimmel het volgende:
.... van slechte Kasteel-Roman-verfilmingen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef pyl het volgende:
Is het je doortastende SRV-man?
Nein, maar misschien dat meneer wel de muziek voor dat soort films verzorgde....quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Bimmel het volgende:
is dat niet een of ander acteur van slechte Kasteel-Roman-verfilmingen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:20 schreef pyl het volgende:
[..]
P.S. Ik zag laatst The Silence of the Lambs. Heb je je nickname daaruit?![]()
Nou ja, het had toch gekund?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:23 schreef Bimmel het volgende:
Nou zeg...denk je dat ik een onzekere vrouw met licht overgewicht ben ofzo...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef Bimmel het volgende:
Zo, en nou ga ik weer vriendelijk doen...
Francis Lai? (da's de meneer van Love Story)
Neen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Bimmel het volgende:
Maar nu we het er toch over hebben pyl....Ben jij een ietwat klein
Neen.quote:uitgevallen vadsig
Neen. Vergeet het diminutiefsuffix.quote:mannetje
Neen.quote:dat van nuderen
Neen.quote:en boogsport
Dat wel.quote:houdt
quote:??
![]()
De techniek staat voor niks.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
Berichtje van Peaceman voor Z: Peaceman is het helemaal met je eens![]()
Maar geen draaiorgel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Tokay het volgende:
't Is een orgelman...
Meneer is, pardon wás, een Duitser.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:05 schreef Herodus het volgende:
Hij doet me denken aan Wien van der Brink oid, die varkensboer in ieder geval.
Aber selbstverständlich, Herr pyl!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef pyl het volgende:
Klaus Wunderlich?<--- Neehee, da's weer een andere Duitse verschrikking: Heino.
Ik bedacht me net.... is Kiss ook niet met 4 bandleden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef pyl het volgende:
Een uitstekende gok, Diaan! Helaas niet goed.
Zeker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik bedacht me net.... is Kiss ook niet met 4 bandleden?
Neuh.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Tokay het volgende:
Nazareth?
quote:Die kerel rechtsonderin lijkt wel heel erg op die slome hippie van The Young Ones.
Om-dat het band-je naar hem is ver-noemd, wel-licht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:44 schreef Tokay het volgende:
Hoe kunnen we die weggepoetste kerel nou raden als jij hem hebt weggepoetst?![]()
O-kay, dan be-grijp ik het.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef pyl het volgende:
Om-dat het band-je naar hem is ver-noemd, wel-licht?![]()
Dat staat nog te be-zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef Tokay het volgende:
O-kay, dan be-grijp ik het.
Neehee, niet Engels!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef Z het volgende:
Adam and the Ants?
Nope, ook niet.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef Tokay het volgende:
Alice Cooper?
quote:
Plebejisch? Nou, bedankt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef pyl het volgende:
Het betreft hier inderdaad een - ook al klinkt het wat plebejisch - "klassieke-muziek-cd", ja.
Nee hoor, frenologie nog steeds tip top in orde, dank je. Ik wilde het alleen zeker weten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's toch geen Nederlander? Frenologie enigszins roestig, Tokay?
Aha!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Tokay het volgende:
Nee hoor, frenologie nog steeds tip top in orde, dank je. Ik wilde het alleen zeker weten.![]()
Aan de neus te zien een, ehm, Fransman? Italiaan? Spanjaard?![]()
My thoughts, exactement.quote:
Een Duitser met een Joodse achtergrond.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Tokay het volgende:
André Previn bedoel ik.
Hij zou natuurlijk ook Frans kunnen heten. Dat pyl na het beluisteren van zijn cd-tje uitriep: "Dat klinkt best, Frans!" Of niet natuurlijkquote:
Alles Tokayquote:Alles Scrut, goed?
Diaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Net interview ingevuld dat als het goed is morgen op de Front Page komt. Heb een plaatjesrader genoemd als leuke user.
Ra ra ra wie ?
Ik dacht dat ik mocht kiezen.Maar werkt het blijkbaar toch niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef pyl het volgende:
En is TH nu de volgende die wordt geïnterviewd, of werkt het zo niet?
Whehehe ... die Alex!![]()
Hè jammer. Maar jij hebt natuurlijk ook de nodige spannende informatie geleverd, Tong?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mocht kiezen.Maar werkt het blijkbaar toch niet.
Open jij de nieuwe ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu begrijp ik er helemáál niets meer van![]()
Deze reeks is toch al afgelopen?quote:
Was dat niet zo dan?quote:Ben jij óók zo blij dat accenten 't tegenwoordig weer normaal doen ?
We gaan voor de Heintje Davids/Wouter Bos-award voor topicreeksen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze reeks is toch al afgelopen?
Nope; da's een hele tijd uitermate vervelend met peren geweest.quote:Was dat niet zo dan?
Daar zit op zich wel een leuke topictitel in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
We gaan voor de Heintje Davids/Wouter Bos-award voor topicreeksen.
In dat geval ben ik heel blijquote:Nope; da's een hele tijd uitermate vervelend met peren geweest.
Zo'n beetje hetzelfde als je 't nu nog steeds in de preview ziet.
Maar een Gellius kniesoor die daar op let.
Pinkpop? Lowlands?quote:
Huhquote:en we (mogen) gaan ze voorlopig nog niet eens versturen...
Meestal duurt het langer als het drukker isquote:drukker was sneller dan verwacht![]()
Nee joh, voor ons feestquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pinkpop? Lowlands?
[..]
Huh
[..]
Meestal duurt het langer als het drukker is
Nu is het definitiefquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, voor ons feest
2 dagen en ze waren binnen
Tja... ze is ook geen donkere schone natuurlijk.... daar val jij toch op?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu is het definitiefIk geef me gewonnen peaceman, jij mag Diaan hebben
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |