goed dat je het even zegtquote:Op zondag 4 maart 2007 13:31 schreef Christiano25 het volgende:
Beffen is het likken van de kut
Baffen is het likken van de anus
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef kebabkever het volgende:
ga je je dan rukken op onze reacties?
het maakt niet uit wat ik lekker vind, maar wat de dames lekker vinden...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef speedstar het volgende:
jij wilt wel veel weten van de dames zeg... wat vind jij lekkerder om te doen ?
ook wel baffen genoemd,quote:Op zondag 4 maart 2007 13:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Het likken van de anus heet: rimmen.
Weer iets geleerd.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
ook wel baffen genoemd,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anilingus
vleier....quote:Op zondag 4 maart 2007 13:47 schreef Christiano25 het volgende:
wauw pussydeluxe, jou zou ik beffen, baffen, biffen, boffen en buffen als ik die foto van je bekijk..
Ik kijk meer op van het woord anilingus. Weer een uitbreiding van mijn vocabulaire, en dat op een zondagmiddag.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
ook wel baffen genoemd,
aventura, schatje van me..quote:Op zondag 4 maart 2007 13:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kijk meer op van het woord anilingus. Weer een uitbreiding van mijn vocabulaire, en dat op een zondagmiddag.
Dat is boffen voor je.quote:
Volgens mij is dit de 19e post.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef Christiano25 het volgende:
we zijn al weer 1000 posts verder en geen enkele dame heeft aangegeven of ze liever gebeft of gebaft wordt...
Ik zie hier even de kloon 'Dark_Anilingus voor me.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
ook wel baffen genoemd,
"Lucille" is een te dikke ICT-er van over de 30 die als tweede identiteit die van een invalide quizhost aanneemt. Je kunt veilig zeggen dat het onbekend terrein is dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef Christiano25 het volgende:
lucille wordt jij liever gebeft of gebaft..?
Qua beffen heb je gelijk, van dat baffen zou ik niet zo zeker zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 14:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
"Lucille" is een te dikke ICT-er van over de 30 die als tweede identiteit die van een invalide quizhost aanneemt. Je kunt veilig zeggen dat het onbekend terrein is dus.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Qua beffen heb je gelijk, van dat baffen zou ik niet zo zeker zijn![]()
eindelijk een echte vrouw hier, die antwoord geeft op de vraag..quote:Op zondag 4 maart 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
beffen...![]()
zo vaak en zo lang moegelijk....
...baffen daarintegen....
hou ik niet zo van...
![]()
Man, ik héb niet eens een leven!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:37 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
eindelijk een echte vrouw hier, die antwoord geeft op de vraag..
degene die hiervoor gereageerd hebben volgens mij geen seksleven.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:37 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
eindelijk een echte vrouw hier, die antwoord geeft op de vraag..
degene die hiervoor gereageerd hebben volgens mij geen seksleven.
I know my dear....quote:Op zondag 4 maart 2007 15:06 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
he juon_jacket1, als je nog een beffer zoekt, je weet het he, ik ben beschikbaar..
![]()
Heb je er eentje over dan?quote:
Kom maar brengen dan.quote:
Maar ik weet niet waar ik het bij je af kan halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..als je het zo gaarg wilt...kom je het toch zelf halen....?
![]()
ik weet niet precies wat je wilt....quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waar ik het bij je af kan halen.
Ik wil dat leeeeven wat je over hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je wilt.......zeg maar...U name it...U got it!!!!
![]()
Wat zijn de specs van het desbetreffende leven?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en hoe steel je je dit leven voor...?![]()
alleen maar goeds....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat zijn de specs van het desbetreffende leven?
Nou, mailen dat goede leven dan, dan print ik het en heb ik vandaag nog een nieuw leven.quote:
je hebt bij deze vanaaf mail.....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, mailen dat goede leven dan, dan print ik het en heb ik vandaag nog een nieuw leven.
Jij barmhartige Samaritaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt bij deze vanaaf mail.....eerder kan niet....moet nu ff weg....
maar dan heb je morgen een splinternieuwe leventje...
de week zal niet beter kunnen beginnen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |