dameshockey ja. Verder is het één grote kneuzenkermisquote:Op zondag 4 maart 2007 11:57 schreef thijs36 het volgende:
Hockey is/blijf/zal altijd zijn de leukste sport!![]()
![]()
Vertel eens meer dan. Ik ken hier in Bommel weinig leuek mensen die hockeyen. Het blijft een ballesport al doet mijn schoonzusje haar best in Bommelerwaard - 4quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:08 schreef Ewaldus het volgende:
Jammer dat zo'n topic al snel dood is
* Ewaldus meldt zich als hockeyer...
Nee dusquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef mausb het volgende:
Dan hoop ik dat je voor Den Bosch bent gegaan..
Dat is geen zaalhockeybal. Zaalhockeyballen zijn iets minder zware veldhockeyballen. Een holle bal met open gaatjes wordt nooit gebruikt bij normaal hockey, wel bij streethockey geloof ik, of bij een andere vorm van hockey, kan alleen even niet op de naam komen daarvan.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef TubewayDigital het volgende:
Ze moeten die bal gewoon minder hard maken. Zo'n holle bal met gaatjes aan de buitenkant die ze bij zaalhockey gebruiken. Als ze dat doen ga ik meteen op hockey.
Hoiquote:Op maandag 26 maart 2007 16:24 schreef TubewayDigital het volgende:
Hockey is een van de leukste sporten maar ook een van de gevaarlijkste. Ik ken dus in mijn omgeving genoeg mensen die gewoon snoeihard een bal op hun neus hebben gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |